Голф 3 2.0 16v ABF 96 г. Пали и веднага гасне
- Mariqnski
- Мнения: 105
- Регистриран на: Сря 02 ное 2011 20:57
- Автомобил: VW Golf 3 GTI 16v
- Двигател: ABF 2.0 1996
- Местоположение: Balchik
- Контакти:
Голф 3 2.0 16v ABF 96 г. Пали и веднага гасне
Здравейте колеги ! Извинявам се предварително ако темата ми не е за този раздел , но не пиша теми често . Проблема е следният .. колата е 2.0 16v само бензин . Вчера сутринта , когато пробвах да я запаля , пали и веднага гасне дори не мога да и задам гас..така 3 4 пъти , които бяха без успех и я оставих . след около 2 часа отидох и пак пробвах и запали от раз.След това нямах абсолютно никакви проблеми както и днес сутринта..цял ден колата стоя и в 5 вечерта , когато пробвах да я запаля пак същия номер..мъчих я мъчих я и запали с 300 зора , струва ми се , че леко прекъсва като стои на място . Колата не е оставала с под 10 15 литра бензин от както я имам , винаги е поне на средата . Бензиновата помпа се чува като паля . Мой познат , който се занимава с коли ми каза , че помпата може да не прави достатъчно налягане и да си заминава. Утре ще я мерил .. Някакви идеи ? Колеги с подобен проблем ? Благодаря предварително :)
- Mariqnski
- Мнения: 105
- Регистриран на: Сря 02 ное 2011 20:57
- Автомобил: VW Golf 3 GTI 16v
- Двигател: ABF 2.0 1996
- Местоположение: Balchik
- Контакти:
Re: Голф 3 2.0 16v ABF 96 г. Пали и веднага гасне
Когато сменям маслото , сменям всичките филтри , маслен , въздушен ,горивен, на купето .. точно на Коледа ги сменях , навъртял съм 4000 км
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 3 2.0 16v ABF 96 г. Пали и веднага гасне
Имаш ли имобилайзер колега? От него прави точно така.
Някаква аларама, слагана допълнително.
Ако е помпата няма да и стига бензин и във високите обороти, когато помпата е на най-натоварена, ще придърпва и няма да иска да се наема.
Измерете налягането на помпата и ще разберете, преди рейката, огледай и регулатора за бензин във маркучето за вакуума.
Някаква аларама, слагана допълнително.
Ако е помпата няма да и стига бензин и във високите обороти, когато помпата е на най-натоварена, ще придърпва и няма да иска да се наема.
Измерете налягането на помпата и ще разберете, преди рейката, огледай и регулатора за бензин във маркучето за вакуума.
- megatone
- Мнения: 486
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
- Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 3 2.0 16v ABF 96 г. Пали и веднага гасне
Може и клемореда под контактния ключ да ти прави такива номера.
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lom
Re: Голф 3 2.0 16v ABF 96 г. Пали и веднага гасне
дебитомер или засмукване на паразитен въздух(непремерен от дебитомера),съответна прекалено обеднена смес и резултата е-гаснене,поздрави 

- Vasseto
- Мнения: 2704
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 2.0 16v ABF 96 г. Пали и веднага гасне
Имобилайзер колега.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Голф 3 2.0 16v ABF 96 г. Пали и веднага гасне
От неизмерен въздух, паразитен, не прави така, а пали работи и гасне, дава ти да я изфорсираш. Ако задържиш педала с газта и си държи оборотите.
Имам доста опит с подобно гаснене.
Ако е клемореда, според мен, ще гасне, когато и е кеф, без значение загряла или студена, на място или в движение.
Имам доста опит с подобно гаснене.

Ако е клемореда, според мен, ще гасне, когато и е кеф, без значение загряла или студена, на място или в движение.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Голф 3 2.0 16v ABF 96 г. Пали и веднага гасне
lubopa4kata написа:дебитомер или засмукване на паразитен въздух(непремерен от дебитомера),съответна прекалено обеднена смес и резултата е-гаснене,поздрави
Я качи снимка на дебитомер на абф, да видим що за животно е

-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lom
Re: Голф 3 2.0 16v ABF 96 г. Пали и веднага гасне
сега видях че тоя мотор няма дебитомер колега,грешката е моя
,виж температурния датчик тогава 


- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Голф 3 2.0 16v ABF 96 г. Пали и веднага гасне
lubopa4kata написа:...
пачка,не се мъчи с такива неща. Има доста раздели из форума, има готина тема с яки вицове например...
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lom
Re: Голф 3 2.0 16v ABF 96 г. Пали и веднага гасне
pe6ka,хвани прочети по-добре някой виц ти,ще ти се отрази добре....повечето ел.инжекциони(работещти с дебитомери обаче) са много чувствителни именно към неизмерения паразитен въздух....,дано я оправи колегата по-бързо,поздрави 

- dastre
- Мнения: 67
- Регистриран на: Пет 11 сеп 2015 12:28
- Автомобил: Golf 3
- Двигател: AGG
- Местоположение: София
Re: Голф 3 2.0 16v ABF 96 г. Пали и веднага гасне
Вкарай колата в аварийно режим относно въздуха и горивото, от качи сондата и пробвай пак. Пробвай да изчистиш натрупаните се грешки в компютъра /махни акумулатора и след 10/15 го сложи пак/ мое приятелче се оплакваше от подобни проблеми и се оказа от много грешки в компютъра? Тествай и драсни за резултат.
- Gencho87
- Мнения: 337
- Регистриран на: Нед 03 яну 2010 18:19
- Автомобил: VW Golf MK3 GT
- Двигател: AEK 1.6 1995
- Местоположение: Разград
Re: Голф 3 2.0 16v ABF 96 г. Пали и веднага гасне
При мен се проявяваше подобен проблем понеже като ми сложиха алармата получих и два сгъваеми ключа. Единия си го направих при ключар, за да ползвам само една джаджа, а не да нося ключ и дистанционно. Но явно чипа на имобилайзера не лягаше добре в гнездото на дистанционното и ми правеше точно такъв проблем - пали и гасне след секунда. Оправих го /поне от тогава нямам ядове с това/ като облепих чипа с двойно тиксо и го фиксирах точно без никакъв луфт. Та провери дали не ти се е разместил чипа в ключа.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 33 госта