здравейте
колата ми е VW Golf 4 1.6 101 к.с. 98г. с бензин и газ съм имах проблем придърпваше като давам газ ходих на компютърна диагностика и човека ми каза че бобината ми е за смяна както и че ламбда сондата (или подгявката и ) е за смяна
смених бобината и кабели на Beru и свещите смених сега работи нормално, но пак леко ми придърпва на газ се усеща повече на бензин като че ли не. Когато двигателя работи на свободна се усеща падане на оборотите от време на време.
Та мисълта ми е възможно ли е от ламбда сондата да го прави това защото ми казаха че на газ не ми трябвала ламбда сондата и газта я разваляла друг човек ми каза може и цилиндър да е.



Golf 4 1.6 проблем с придърпване
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf 4 1.6 проблем с придърпване
Имах същия проблем колега. Падане на обороти, само на празен ход, аз съм само на бензин.
Грешка за ламбда сондата, Malfunction, в сайта на Рос Тех, за тази грешка дават, като причина подгрева на ламбда сондата! Ако не работи подгрева на ламбда сондата, тя изтива, подгрева работи постоянно, на импулси, може да се замери с мултицет или да се види на ваг-ком, както може да се види и напрежението на ламбда сондата.
Каква грешка обаче ти дава, това е много важно, има си конкретна грешка за прекъснат подгрев и такава, като моята, по-обща.
Това е единия вариант, другият вариант е да имаш кофти смес, тоест бедна смес и пак дава грешка за проблем с ламбда сондата, при мен проблема беше паразитен въздух неизмерен (вакуум лийк), едно клапанче ми беше пробито и на празен ход, когато вакуума е най-голям сместа обедняваше и за това ми даваше грешка за ламбда сондата и така претръскваше, падаха оборотите през определен интервал.
Тъй, като ти си с газова уредба при теб може да има и други причини, да ти изпускат газовите инжектори или да не е настроена газовата, както трябва, обикновено колегите пробват само на бензин, как е положението и така се разбира дали газовата прави проблема.
Това са вариантите, а отговора е, че при грешна смес може да го прави, прави го и още как!
На ваг-ком се гледат на празен ход адаптациите (тримовете), при мен имаше 25%, краткосрочни корекции, ако на празен ход даваш газ и адаптациите падат и се нормализират най вероятно смуче въздух от някъде.
Ако имаш грешка за ламбда сонда и дебитомер (мап сензор), най вероятно имаш голям вакуум лийк, дава и грешка за бедна смес (Add), ако е (Mult), тогава може да е проблем с дебитомер, инжектори и т.н., но щом го прави само на празен ход, когато вакуума е най голям, може да имаш вакуум лийк.
Първо си оправи сондата, ако наистина имаш прекъснат подгрев, защото така тя не работи коректно, но както ти казвам, може и да не е сондата!
Това са вариантите, от там може да тръска със сигурност, на мен ми отне доста време, докато открия проблема, но това е друга тема.
Тука има малко информация за работата на сондата и корекциите (обратната връзка).
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Trim_Info
Грешка за ламбда сондата, Malfunction, в сайта на Рос Тех, за тази грешка дават, като причина подгрева на ламбда сондата! Ако не работи подгрева на ламбда сондата, тя изтива, подгрева работи постоянно, на импулси, може да се замери с мултицет или да се види на ваг-ком, както може да се види и напрежението на ламбда сондата.
Каква грешка обаче ти дава, това е много важно, има си конкретна грешка за прекъснат подгрев и такава, като моята, по-обща.
Това е единия вариант, другият вариант е да имаш кофти смес, тоест бедна смес и пак дава грешка за проблем с ламбда сондата, при мен проблема беше паразитен въздух неизмерен (вакуум лийк), едно клапанче ми беше пробито и на празен ход, когато вакуума е най-голям сместа обедняваше и за това ми даваше грешка за ламбда сондата и така претръскваше, падаха оборотите през определен интервал.
Тъй, като ти си с газова уредба при теб може да има и други причини, да ти изпускат газовите инжектори или да не е настроена газовата, както трябва, обикновено колегите пробват само на бензин, как е положението и така се разбира дали газовата прави проблема.
Това са вариантите, а отговора е, че при грешна смес може да го прави, прави го и още как!

На ваг-ком се гледат на празен ход адаптациите (тримовете), при мен имаше 25%, краткосрочни корекции, ако на празен ход даваш газ и адаптациите падат и се нормализират най вероятно смуче въздух от някъде.
Ако имаш грешка за ламбда сонда и дебитомер (мап сензор), най вероятно имаш голям вакуум лийк, дава и грешка за бедна смес (Add), ако е (Mult), тогава може да е проблем с дебитомер, инжектори и т.н., но щом го прави само на празен ход, когато вакуума е най голям, може да имаш вакуум лийк.
Първо си оправи сондата, ако наистина имаш прекъснат подгрев, защото така тя не работи коректно, но както ти казвам, може и да не е сондата!
Това са вариантите, от там може да тръска със сигурност, на мен ми отне доста време, докато открия проблема, но това е друга тема.

Тука има малко информация за работата на сондата и корекциите (обратната връзка).
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Trim_Info
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: __smirnoff__, humanic, vanesto и 102 госта