Голф 3 1.4 -95г.
- intolerable
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 20 юли 2009 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Голф 3 1.4 -95г.
Здравейте колеги значи преди ден свалях главата за смяна гарнитура,че смесваше водата и маслото.До тук добре след като отидох да измия главата се оказа че не става за шлаиф ,прекалено корозирала покрай маслените магистрали и водните.Викам си ок копувам друга и сменям и тук греда гледам по талон пише 1.4 -75 кс търся ровя не намирамирам такъв двигател само 1.4 -55 и 60 кс,до колкото разбрах от форума 1.4 75 кс при голф 3 няма, така ли е?Звъня в една морга за глава и те ме питат за номера при мен на края завършва 374-м ,а те имали само 373 ,питам каква е разликата само можаха да ми кажат че няма да стане.Гледам снимки в интернет глави 373 същите на вънкашен вид ,та къде е разликата поне да се орентирам.Благодаря предварително.
- stefan4o
- Мнения: 19328
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3 1.4 -95г.
Такъв номер като твоя не открих в ЕТКА. То, че няма 1.4 75к.с. в Голф Мк3 заводски е така. По-добре си виж кода на двигателя, който е щампован на блока и по него си търси глава. Моноинжекция ли е колата или е многоточкова?
- intolerable
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пон 20 юли 2009 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Голф 3 1.4 -95г.
Така глава намерих ,днес оставих да я шлайфат до тук добре само не ми стано ясно как излизат гумичките на клапаните ,при дърпане са накъсват но не и да се извадят ,каква е тънкоста при свалянето им.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], stefan4o и 72 госта