От къде се регулира двусекционен фар на Г3 по хоризонтала?

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

От къде се регулира двусекционен фар на Г3 по хоризонтала?

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 03 май 2007 22:56


Колеги левия ми фар като го погледна отпред си личи че е много в ляво.Търсих врътката за настройка по хоризонтала/и в търсачката търсих :cry: /но не я намерих.На фаровете в горната част от към радиатора има пласмасова врътка ,но тя регулира по височина/или бъркам :? /.Някой ако знае да помогне.




andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 03 май 2007 22:59


Врътките са 2 и двете в горната част.Само че едната се пада почти под калника.Застани срещу фара - има 2 трапецовидни канала.С обикновена отвертка бъркаш в този откъм калника и побутваш врътката - същата е като другата.Самата врътка отвътре си има едни...как да обясня - "пластинки"- тях побутваш :lol: Успех!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 03 май 2007 23:11


Как така да застана срещу фара-искаш да кажеш пред предницата на колата ли?-то в такъв случей ще гледам стъклото?Голямата пласмасова врътка която м регулира височината разбутва ли по хоризонтала все пак?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Чет 03 май 2007 23:17


Да,отпред на колата,пред стъклото на фара.Ето ти картинка,малко е кофти,ама само това изнамерих.Това в кръгчето е врътката за регулиране.Абсолютно същата е като за тази по височина.
Изображение


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 04 май 2007 12:50


Ако не ми беше писалб и пуснал схемата никога нямаше да се сетя да търся отпред/винаги съм го гледал от задната страна/.Мерси много колега.Ще погледна и ще пиша.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 05 май 2007 19:20


Намерих врътката ама положението с фара е по-лошо то колкото си мислех :cry: Въртях ама видима промяна никва на обратната страна пък опра в стъклото и изпука :cry: При мене е така че вътрешната част/рефлектора с крушките/се е забила към калника и в часта към радиатора зеее празнина.Освен това рефлектора е наклонен от към радиатора на долу.Кажете какво да правя че не е истина-може ли да е от нещо вътрешно/счупено или криво/,а не от настройка?


Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Съб 05 май 2007 19:29


Rabbit_TDI написа:Намерих врътката ама положението с фара е по-лошо то колкото си мислех :cry: Въртях ама видима промяна никва на обратната страна пък опра в стъклото и изпука :cry: При мене е така че вътрешната част/рефлектора с крушките/се е забила към калника и в часта към радиатора зеее празнина.Освен това рефлектора е наклонен от към радиатора на долу.Кажете какво да правя че не е истина-може ли да е от нещо вътрешно/счупено или криво/,а не от настройка?

да, може да е излезнал от ябълките вътре......


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 05 май 2007 20:01


Значи ли това че трябва да го отворя?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 05 май 2007 20:16


Гаднооо,на мен и на двата фара ми се бяха счупили вътре пластмасите,в които влизат болтовете за регулиране.Не ме питай как съм ги възстановявал - бяха на 3-4 части всеки :cry: .Отвори си задния капак на фара и лекичко размърдай рефлекторите.Ако мърдат - лошооо.Все пак пробвай лекичко да дръпнеш рефлектора назад,като същевременно завиваш врътката - поне тази до която имаш достъп.Може само болтовете да са излязли.Ако ли не - нещо се е счупило.Пластмасата,от която са направени регулаторите,държащи рефлектора не са много добри и заради температурата във фара се поизпичат и следва счупване.Рефлекторът вътре се държи в 3 точки - две отгоре,където са регулаторите и една отдолу,където или има един фиксатор или моторче с механизъм за регулиране нагоре-надолу от купето.
Поне рефлекторите мърдат ли се,когато въртиш другата врътка?Ако да,наистина може само да са се откачили от единия регулатор.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Съб 05 май 2007 21:02


На мене на единия фар ми превъртя (счупи се) лесно достъпната врътка и там сложих една скобичка. Избягвам да въртя щтото наистина пластмасите са крехки и ............


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 05 май 2007 21:09


Ако някой реши да отваря фара,да напиша как става.Първо очевидно махаме четирите метални скобички между пластмасата и стъклото.Стъклото е залепено за пластмасата с нещо като силикон,сивкав на цвят.Може лекичко да нагреем ръба на фара с пистолет за горещ въздух,но на ниска температура! или още по-добре със сешоар.После с една достатъчно широка плоска отвертка отделяме стъклото от пластмасата,като работим изключително внимателно и полекичка.
Като се сглобява по принцип няма нужда да се слага нов силикон,ако стария не е съвсем твърд като камък.Ако след сглобяването ни се изпоти фара,може да оставим задната капачка отворена за час-два,фара изсъхва и повече не се поти.Поне при мен беше така.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 05 май 2007 22:11


Мнооого лошо-мърда яко.Утре ще пада лепене :cry: С какво залепи твойте?Някоя друга тънкост по разглобяването има ли?Как махна металната част под решетката на радиатора която пречи да се махнат долните щипки на фара?
P.S.Най-лошото е че врътката откъм радиатора се отдели откъм металната част.Самата метална част се мърда само напред-назад.Не би ли трябвало да се върти и тя :?


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 05 май 2007 22:21


Решетката е на щипки - погледни горните,долните са същите.
С какво го лепих - секундно лепило,няма значение дали ще е Каноконлит,Капчица,незнам кво си...всичките са еднакви.Аз си поиграх доста,защото моите се бяха счупили на по 3-4 части :shock :cry: ,затова "обвих" цялата пластмаса с парчета от печатарска плака - това е тънък алуминиев лист,със същия успех се ползва и капачка "Омния" от буркан.Само трябва да й изстържеш лака/боята.Самата пластмаса е с гадна форма.Секундните лепила учудващо добре лепят метал за пластмаса.Трябва да се изчака хубаво да изсъхне - поне 15-16 часа без каквото и да е напрежение,преди лепене пластмата я поизтърках с едра шкурка,защото по принцип е гладка и лепилото като изсъхне просто ще се отдели от нея..
Знам,че е побългарен и тъп вариант за ремонт,но след като не мога да намеря тези пластмаски,не успях да измисля по-добро решение.Повече фарове аз не регулирам :D ,ще видим моите произведения колко ще изкарат.Ама нали не си купих нови фарове?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 06 май 2007 21:52


И аз неска бутнах фара и го залепих ,но резултата е по скоро :( Залепеното от към радиатора ми се струва калпаво.Това към калника няма лепене :( ама поне е останало част от него и въпреки че няма как да се регулира поне държи фара :) Най-лошото обаче/съм си виновен само аз/като свалях фара едната врътка/от към радиатора/се отлепи от винта с резбата.Чевръсто извадих винта и я лепнах/а там е надрано по метала и има повърхност и как хваща не е истина/-после видях обаче че гумичката трябва да е отвътре ,а пласмасат отвън иначе ще хлопа-ама вече беше залепено и трябваше да тръгвам към Сф :cry: -ся как ще я отлепям и дали ще успея не е истина.На сичкото и отгоре зех да честа рефлектора с течност за чистачки и го прееебах малко :cry: Абе с две думи мъка.Чудя се дали тея пласмаси не се продават като резервна част :?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 88 госта