Проблем след смяна на дискове Джета!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Проблем след смяна на дискове Джета!

Мнениеот didkoltd » Чет 03 май 2007 5:23


След като вчера си смених предните дискове педала на спирачката започна да потъва и стига до долу почти и на всичкото отгоре и колата не спира.Смених само предните дискове като сложих вентилирани на мястото на обикновените.Използвал съм старите накладки от вентилираните имат още каране.Мъркуча не съм го развивал следователно и няма въздух в системата.От какво може да е тва чудо?




hristian37
Мнения: 1594
Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hristian37 » Чет 03 май 2007 7:34


ми трябва им време на накладките да слегнат


Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Чет 03 май 2007 10:21


Когато връщаш спирачния цилиндър назад ( защото иначе няма начин да монтираш спирачния апарат върху новите накладки и диск - още повече, че вентилираният е с по-голяма дебелина ) трябва да развиваш обезвъздъшителния щуцер за да изхвърля оттам спирачна течност и да не създаваш обратно налягане към помпата. Както и да си отворил капачката на съда със спирачна течност.
В противен случай има вероятност да повредиш спирачната помпа.
Съгласен съм с колегите, че трябват няколко десетки километра за да се напаснат накладките към дисковете и колата да започне да спира нормално.
Но определено това пропадане на педала не е нормално откъдето и да го погледнеш. Според мен причината все пак е или въздух или повредена спирачна помпа ( дано все пак да не е това ).
Пробвай първо да обезвъздушиш цялата спирачна система ...


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Чет 03 май 2007 12:42


Че какво има да и се поврежда на тая помпа то един цилиндър метален и едни гумички?


Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Чет 03 май 2007 12:48


didkoltd написа:Че какво има да и се поврежда на тая помпа то един цилиндър метален и едни гумички?

Виж как сам си отговаряш :)


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 03 май 2007 21:12


didkoltd написа:Че какво има да и се поврежда на тая помпа то един цилиндър метален и едни гумички?


чакай докато ти потъне педал чак до пода.Е тогава или ще ти се изправи косата или ще се накъдри от стрес :D
може ли малко да се укротиш? mod edit: vaskoto1


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Чет 03 май 2007 21:19


zdr_spasov написа: трябва да развиваш обезвъздъшителния щуцер за да изхвърля оттам спирачна течност и да не създаваш обратно налягане към помпата.


тука мога да не се съглася. не може да се повреди помпата от това-гарантирано!


Потребителски аватар
tbs_niki
Мнения: 270
Регистриран на: Пон 18 дек 2006 0:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот tbs_niki » Чет 03 май 2007 22:13


Сменил съм доста дискове и накладки без да развивам цицките и никога не се е поврейдала помпата , няма логично обяснение


Потребителски аватар
julylevi
Мнения: 118
Регистриран на: Чет 25 май 2006 15:22
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот julylevi » Чет 03 май 2007 22:38


аз като сменях дискове и накладки ,известно време имах проблеми
със спирането но после всичко си доиде на място :!:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Чет 03 май 2007 23:28


едно въпрос4е ;от къде намери толкова тънки вентилирани дискове та да паснат на мястото на обикновенния и апаратите сменя ли ???????


Потребителски аватар
sashobas
Щастлив голфаджия
Мнения: 2831
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 23:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище
Контакти:

Мнениеот sashobas » Чет 03 май 2007 23:37


А вариянта да се е спукало сервото.Аз съм имал такъв проблем при смяна на наклатки при пишман майстори.


Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Пет 04 май 2007 7:19


vaskoto1 написа:тука мога да не се съглася. не може да се повреди помпата от това-гарантирано!


Аз също не мога да го твърдя със сигурност. Но познавам приятел, който два пъти сменя накладки и веднага след това и помпа. На третия път се чудеше дали да не ги купува комплект :lol:
Иначе в книгата на Хайнес пише да се разхлабва обезвъздушителя при връщане на спирачните цилиндри ...


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Пет 04 май 2007 8:07


kombito-tdi написа:едно въпрос4е ;от къде намери толкова тънки вентилирани дискове та да паснат на мястото на обикновенния и апаратите сменя ли ???????


на повечето апарати става ...сменят се и накладките с такива за вентилирани дискове, те са по тънки, на някой апарати обаче не пасват вентилирани :)


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Пет 04 май 2007 11:05


Tyan написа:
kombito-tdi написа:едно въпрос4е ;от къде намери толкова тънки вентилирани дискове та да паснат на мястото на обикновенния и апаратите сменя ли ???????


на повечето апарати става ...сменят се и накладките с такива за вентилирани дискове, те са по тънки, на някой апарати обаче не пасват вентилирани :)


При мен станаха дисковете са втора злуопотреба както и накладките които използвах са си от същите дискове ама в последния момент се сетих ,да гледам кои накладки от къде ги свалям и после пак там да ги сложа и съм разменил дисковете и затова сега ще трябва време да се окарат и легнат като хората накладките!


Потребителски аватар
didkoltd
Мнения: 1410
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 22:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Казанлък/Ст.Загора

Мнениеот didkoltd » Пет 04 май 2007 11:09


vaskoto1 написа:
zdr_spasov написа: трябва да развиваш обезвъздъшителния щуцер за да изхвърля оттам спирачна течност и да не създаваш обратно налягане към помпата.


тука мога да не се съглася. не може да се повреди помпата от това-гарантирано!


Вионаги до сега съм си сменял накладките по този начин без да развивам нищичко само си връщам буталото и готово,не съм имал ядове и все пак и на мен ми е много странно да се прецака помпата от това! :roll:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта