Здравейте, имам проблем значи запалва трудно. Качвам се въртя, за да запаля трябва поне 3-4сек да върти стартера и в момента в който запали оборотите стартират от около 400-500rpm и лека полека до около 850rpm. Това се случва само сутрин или когато колата е стояла поне 5-6 часа. Ако пробвам да включа стартера за сек и угася колата, след това пали нормално без проблеми. От време на време първите 1-2мин няма тяга, за това изчаквам това време на място и няма проблем, пробвал съм да я настъпя (студен мотор) до 3500-4000rpm в движение след изчакване на място няма никакво прекъсване или липса на тяга. Общо взето това?
Забравих, бобината ми беше спукана и залепена, но намерих друга от колега (разменихме си ги за 1 ден) аз имах същия проблем с неговата, а по негови думи всичко е било нормално при него.
Сменени: Горивен и въздушен филтър, Температурен датчик "вода", Масло MOTUL 6100 10W40, свещи NGK модела не се сещам както ги дават 100лв/5бр с отстъпка (след около 200-300км ги свалих да ги видя нямаха нагари), Кабелите не създават проблеми на тъмно ги напръсках обилно с вода. Дросела беше почистен и обучен от мен, но за всеки случай минах и от сервиз да го обучат (да съм сигурен). Грешки никакви по двигателя освен температурен датчик за МАСЛО. Искам да кажа, че така карам вече над 1 000км. Гориво само ЕКО 95 (нямаме ШЕЛ)
Не мога да схвана какво се случва след като завъртя за секунда стартера, след това върна ключа и следващият опит е успешен без усилия съвсем нормално си запалва?
Някой да предложи следваща стъпка.
Поздрави.



Golf 4 2.3 V5 AGZ Трудно сутрешно запалване
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Трудно сутрешно запалване Golf 4 2.3 V5 AGZ
Припомняне. Мисля, че високите температури играят роля смисъл, колкото е по топло толкова по лесно пали сутрин.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Трудно сутрешно запалване Golf 4 2.3 V5 AGZ
Колега по твоя проблем нищо не знам за съжаление, но искам да те попитам как ти обучиха дросела ? Щото аз ходих уж на майстор и той ми каза, че за този модел няма обучаване на дросела. Мисля, че ми трябва обучаване на дросела, защото като форсирам колата на празен ход до над 2000 оборота и пусна газта и докато падат оборотите на около 1600-1700 се чува как сама си чука газта без аз да пипам педала и пак си падат надолу. С 2 думи не си падат плавно оборотите, ами докато падат си цъка газта за секунда и пак я пуска... от кво може да е тва ? Аз мисля, че е от дросела.
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Трудно сутрешно запалване Golf 4 2.3 V5 AGZ
Колега сигурно за 10 път го пиша по темите и ставам банален, но явно не си го прочел - провери бензиновата помпа за Дебит и налягане. Абсолютно същите симптоми имах.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Трудно сутрешно запалване Golf 4 2.3 V5 AGZ
Колега КВК това за мен ли го написа или за колегата ?
- KBK
- Мнения: 427
- Регистриран на: Пет 14 сеп 2012 16:43
- Автомобил: VW PASSAT b5.5
- Двигател: 2.0i AZM
- Местоположение: Blagoevgrad / Sofia
Re: Трудно сутрешно запалване Golf 4 2.3 V5 AGZ
За колегата с проблем с паленето, а ти мисля че правилно си се насочил към адаптация ка дросела
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Трудно сутрешно запалване Golf 4 2.3 V5 AGZ
Та днес измерих налягането от горивната помпа...
Значи при подаване на контакт налягането скача до около 3 бара и почти веднага пада до/под 1 бар и държи там, няма никаква разлика като повторя повторно. Изключвам давам контакт и пак същото се случва, за около 5мин не остава никакво гориво по системата всичко се връща обратно. Като откача манометъра веднага има около 50мл гориво, а ако постои около 5мин няма и капка гориво в маркуча. Манометъра работи, колко е изправен/точен не знам. Но дори и манометъра да не е в ред, след като толкова бързо връща горивото обратно мисля че помпата е на път да ме изостави.
Значи при подаване на контакт налягането скача до около 3 бара и почти веднага пада до/под 1 бар и държи там, няма никаква разлика като повторя повторно. Изключвам давам контакт и пак същото се случва, за около 5мин не остава никакво гориво по системата всичко се връща обратно. Като откача манометъра веднага има около 50мл гориво, а ако постои около 5мин няма и капка гориво в маркуча. Манометъра работи, колко е изправен/точен не знам. Но дори и манометъра да не е в ред, след като толкова бързо връща горивото обратно мисля че помпата е на път да ме изостави.
-
- VW експерт
- Мнения: 13393
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Трудно сутрешно запалване Golf 4 2.3 V5 AGZ
Аз също смятам,че помпата е тръгнала.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Трудно сутрешно запалване Golf 4 2.3 V5 AGZ
Може и да не е помпата, може и да е клапана на горивната рейка, провери него, той може да е заял в отворено положение.
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Трудно сутрешно запалване Golf 4 2.3 V5 AGZ
Налягането го мерих преди рейката, следователно и преди клапата. Обаче ще пробвам манометъра на другия голф да видя какво ще покаже да не е да ме лъже нещо.
- fedoracore
- Мнения: 113
- Регистриран на: Нед 25 дек 2011 12:22
- Автомобил: V5
- Двигател: 2.3
- Местоположение: София
Re: Трудно сутрешно запалване Golf 4 2.3 V5 AGZ
M3ntata написа:Здравейте, имам проблем значи запалва трудно. Качвам се въртя, за да запаля трябва поне 3-4сек да върти стартера и в момента в който запали оборотите стартират от около 400-500rpm и лека полека до около 850rpm. Това се случва само сутрин или когато колата е стояла поне 5-6 часа. Ако пробвам да включа стартера за сек и угася колата, след това пали нормално без проблеми. От време на време първите 1-2мин няма тяга, за това изчаквам това време на място и няма проблем, пробвал съм да я настъпя (студен мотор) до 3500-4000rpm в движение след изчакване на място няма никакво прекъсване или липса на тяга. Общо взето това?
Забравих, бобината ми беше спукана и залепена, но намерих друга от колега (разменихме си ги за 1 ден) аз имах същия проблем с неговата, а по негови думи всичко е било нормално при него.
Сменени: Горивен и въздушен филтър, Температурен датчик "вода", Масло MOTUL 6100 10W40, свещи NGK модела не се сещам както ги дават 100лв/5бр с отстъпка (след около 200-300км ги свалих да ги видя нямаха нагари), Кабелите не създават проблеми на тъмно ги напръсках обилно с вода. Дросела беше почистен и обучен от мен, но за всеки случай минах и от сервиз да го обучат (да съм сигурен). Грешки никакви по двигателя освен температурен датчик за МАСЛО. Искам да кажа, че така карам вече над 1 000км. Гориво само ЕКО 95 (нямаме ШЕЛ)
Не мога да схвана какво се случва след като завъртя за секунда стартера, след това върна ключа и следващият опит е успешен без усилия съвсем нормално си запалва?
Някой да предложи следваща стъпка.
Поздрави.
ехх тея V5-ци .
колега,от онзи ден и аз така причуват ми се някви станни звуци от бензиновата помпа и ту върви колата ту не върви - релето щрака --таа къде закачаш точно Манометъра ,ако може примерна снимка..
и другия ми въпрос как ги пръскаш тея кабели с вода за проверка -като си свалил пл. капаци ли -там при бобината пръскаш ли ?
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Трудно сутрешно запалване Golf 4 2.3 V5 AGZ
Колега, не знам до колко е правилно но ги пръснах вечерта с фъскало от тия с препаратите и според мен ако има нарушена изолация ще се видят искри в тъмното и може да смени работата на двигателя. Иначе директно отгоре пръснах както са си въргу пластмасовия капак. Основно напръсках самите кабели само...
За помпата имаш два маркуча от страната на ремъците който отиват под пластмасовата кора към рейката, на маркучите е обозначено кой за какво е (кой подава гориво и кой е за излишък) естествено закачаш към този който подава гориво, а не който връща към резервоара. За целта трябва да махнеш парче от пластмасовата кора, това на което седи емблемата той е на щипки и ти трябват клещи за скобата. Останалото го знаеш предполагам 3бара там където ти казах да мериш и 2.5бара след регулатора. За бубината най добре я свали и огледай (няколко гайки са)
Поздрави!
За помпата имаш два маркуча от страната на ремъците който отиват под пластмасовата кора към рейката, на маркучите е обозначено кой за какво е (кой подава гориво и кой е за излишък) естествено закачаш към този който подава гориво, а не който връща към резервоара. За целта трябва да махнеш парче от пластмасовата кора, това на което седи емблемата той е на щипки и ти трябват клещи за скобата. Останалото го знаеш предполагам 3бара там където ти казах да мериш и 2.5бара след регулатора. За бубината най добре я свали и огледай (няколко гайки са)
Поздрави!
- fedoracore
- Мнения: 113
- Регистриран на: Нед 25 дек 2011 12:22
- Автомобил: V5
- Двигател: 2.3
- Местоположение: София
Re: Трудно сутрешно запалване Golf 4 2.3 V5 AGZ
това ще го направя за сега върви добре - просто си заминава помпата-по звуците я предчуствам че ще спре скоро
обаче - имам едно чукане в предна шоферска страна и то само на десен завои .
преди малко я вкарах в един подземен гараж ,та поисхабих бензин
и а на ляво -а на дясно - и се чува да бие стабилно .
външното каре го сменях преди месец - то отпада ,тогава и на ляво и на дясно си чукаше .
кормилните накраиници или от тампоните на стабилиз. щанга, биалетки - има ли такова тропане ?

обаче - имам едно чукане в предна шоферска страна и то само на десен завои .
преди малко я вкарах в един подземен гараж ,та поисхабих бензин

външното каре го сменях преди месец - то отпада ,тогава и на ляво и на дясно си чукаше .
кормилните накраиници или от тампоните на стабилиз. щанга, биалетки - има ли такова тропане ?
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Трудно сутрешно запалване Golf 4 2.3 V5 AGZ
Кормилни накрайници не мисля на другата четворка съм сменял много не съм забелязал, тампоните на стабилизиращата щанга поне при голф 4 действат по следния начин като колелото или предницата влезе в дупка при самия удар имаш чувството, че предницата ти бяга на някъде и тропа доста особено в чакъл, но това сам ов движение. Биалетки не мисля... Но си прегледай течностите, хидравликата може да прави номера, на старата бяхме сменяли капеше по малко и се чуваха звуци, но чак тропане нямаше. Пък най добре някой да ти я вдигне и да прегледа.
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Трудно сутрешно запалване Golf 4 2.3 V5 AGZ
Днес изпробвах манометъра на другия голф, която твърдо отчете 2.5-3 бара и разликата е огромна когато махам маркучите. Хем другата кола не е палена поне от седмица имаше гориво под НАЛЯГАНЕ в маркуча!
Взех помпа на hoffer 7506809 (made in italy) на цена от 70лв (с отстъпка), на vemo са към 100лв и БОШ към 150лв, но ги нямаше налични... С моето ограничено време кога ще мога да я сменя не знам, пък днес и утре съм айляк.
Взех помпа на hoffer 7506809 (made in italy) на цена от 70лв (с отстъпка), на vemo са към 100лв и БОШ към 150лв, но ги нямаше налични... С моето ограничено време кога ще мога да я сменя не знам, пък днес и утре съм айляк.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 88 госта