Карам Голф 3,двигателя е ААМ 1.8 моноинжекция.
Събира се доста конденз във вид на майонеза в щеката за маслото,както и по капачката за доливане.Свалях зимата тръбата която тръгва от картера и чрез гумен тройник влиза в моното и съответно в капака на клапаните.Там се събира много гнас,и почти се запушва.Вчера я свалих отново и изкарах една камара мазньоч с вид на майонеза.Карах два дена без нея и всичко се ичисти и светна като на дявол окото.Мислех да свалям и капака на клапаните,за да чистя и оная топка с тел дето е там вътре,но се отказах щото не ми се дават 30 лева за нова гарнитура.
Сега карам без тръбата и гумения тройник.
Двигателя си работи по абсолютно същия начин,не виждам , чувам и усещам и най малката промяна.
Искам да подчертая,че нямам скъсана гарнитура,маслото е чисто,антифриза е чист и не се губи,маркучи се не издуват.Просто си събира конденз от кратките разстояния,
Въпросът ми е,ще ли е проблем да си карам така до зимата,най много да сложа един гумен маркуч като при ладите,който да отвежда газовете от картера към земята,да не духа нагоре,въпреки че не цапа засега не хвърля масло,е има тук там по някоя микроскопична мазна капчица по конзолата на генератора която е най близо
Голф 3 1,8 75 к.с. ААМ 96 г. - събира се доста конденз във вид на майонеза в щеката за маслото
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф 3 1,8 75 к.с. ААМ 96 г. - събира се доста конденз във вид на майонеза в щеката за маслото
Вече ще става все по-горещо и няма да събира конденз .Зимата пак ще събира при кратки пробези.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 47 госта