Голф 4 МК4 2001г. 1.9 AJM

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
K8KPI1988
Мнения: 26
Регистриран на: Чет 25 ное 2010 18:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Голф 4 МК4 2001г. 1.9 AJM

Мнениеот K8KPI1988 » Пон 13 юни 2016 17:21


Здравейте колеги имам следния проблем с споменатия горе автомобил.Педала на газта изчезна,колата пали държи нормални обороти подаваш газ и след това сама влиза в авариен режим вдига оборотите на 1100-1200об/мин и така си остава,включва се и лампата за подгряването на свещите.На диагностика показва стандартната за проблема грешка : 18047 - Accelerator Position Sensor - Implausible Signal .Въпроса е следния,че не го прави постоянно,а само в дъждовни дни.Купих "нов" педал от една морга,с две думи разглобих и двата педала и събрах от двата "най-доброто",проблема изчезна за известно време.Вчерашния ден колата не беше палена цял ден я беше пекло слънцето и накрая дъжда вечерта,на сутринта педал на газта го няма никакъв и така цял ден,разглобих корите под волана сменях и двата педала ефект никакъв нямаше.Свалих и предната кора на чистачките за да стигна до ECU да видя какво е положението.Буксите не изглежда да са окислили или пък мокри или влажни дори.Стигам до заключението,че проблема е някъде из кабелите и тук следва въпроса на цялата тази тема към хората по-запознати от мен с въпроса.Изобщо на прав път ли съм с размислите си и като цяло кабелите от от педала на газта къде отвит в ECU?В тази кабелна линия има ли някъде междинни букси,който да са се окислили или пък да се овлажняват по някакъв начин?Благодаря предварително за отговорите и се извинявам ако се застъпвам с някоя друга тема по въпроса!




hristobot
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 02 фев 2007 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Голф 4 МК4 2001г. 1.9 AJM

Мнениеот hristobot » Пон 13 апр 2020 8:35


Здравейте колеги,имах същия проблем с vw Bora 1.9AJM 2000г. При мен проблема го реших евтино и бързо.Във форумите прочетох , че проблем правят буксите на ECU. При мен не беше така.Проблема се оказа в буксите,които се намират в кутия намираща се под лявата чистачки по посока на движението . Причината е запушени дренажни отвори. Стъпките за справяне с моя проблем бяха следните:
1. С камък 13 сваляте раменете на чистачките.
2. Сваляте кората с помоща на отверка.
3.Сваляте механизма на чистачките с моторчето .
4. Изчиства се цялата Гняз,която се е събрала,(поне при мен беше така),листа,кал и т.н. При мен боклука беше до капака на кутийката.
5.След това със сгъстен въздух издухах всичко от двете страни (покрай филтъра на купето също).
6. Отворете кутията,при мен имаше много влага,в капака на кутията има дунапрен,от моя изцедих голямо количество вода и го оставих да изсъхне!Издухах буксите и ги напръсках със спрей.
7. Свалих двете кори на подкалниците и от там изчистих доста кал и пясък .След това налях вода за да се уверя ,че всичко ще се оттече и готово.
Не гарантирам ,че проблема ви ще се реши по този начин , но може да пробвате трябва ви 1 час, гидория и спрей .Успех !!!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта