Golf MK4 AHL 110 коня - Проблем с охладителната система
Golf MK4 AHL 110 коня - Проблем с охладителната система
Здравейте, колеги. Преди да тръгна от Търговище за Варна на Голфа ми 4-ка 1999г. 110 коня, ми светна датчика за антифриза. ДОлях малко и угасна лампата. Възникна следния проблем. Карам си колата между Шумен и Варна, на 10тина км от Варна със 160-170 без проблем. В даден момент температурата си е в нормата автомобила загуби мощност зачудих се и спрях. Отварям капака и разширителния съд вреше. Перки всичко се включваше нямаше рязко повишение на температурата. Оставих я известно време запалих колата без проблем, но нямаше мощност, турбината си работеше, но колата не беше в същото състояние. Майстора във Варна ми каза, че гарнитурата е заминала и е надувало системата. Не е умешила антифриз и масло. Въпроса ми е следния възможно ли е да губи мощност заради заминала гарнитура, и мога ли да се размина само със шлайфане на глава и смяна на гарнитура, дали в това се крие проблема с мощността. Благодаря!
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с охладителната система на Голф 4 AHL 110 коня
barbuka написа:възможно ли е да губи мощност заради заминала гарнитура, и мога ли да се размина само със шлайфане на глава и смяна на гарнитура,
A от какво друго според теб си загубил изведнъж мощност? От преумора на колата ли,щото си фиткал със 160-170...Естествено е че рязката загуба на мощност и загряване са едни от основните признаци(по време на движение) за сдухана гарнитура.А колко големи са поразиите и какъв ще e ремонта-това може да ти каже само майстора в сервиза след като отвори главата.Пожелавам ти да минеш "по-тънко" и занапред да караш по-бавно,особенно в тия жеги.
п.с.Ако си я изгасил както е прегряла,може и главата да си изкривил,а там със шлайфане -трудна работа.
Re: Проблем с охладителната система на Голф 4 AHL 110 коня
Благодаря за отговора, колега. Не съм компетентен за това си задавам въпроса. Просто в следващия момент колата стана много мудна и така и стигнах до сервиза, какво по сериозно би излязло.Температурата не е минавала 90-95 град.
Благодаря предварително за отговора.
Благодаря предварително за отговора.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с охладителната система на Голф 4 AHL 110 коня
Aз също не съм автоинжинер,просто обша култура.Но не е желателно да натоварваш охладителната си система по-този начин ,предполагам и климатик си включил.Времето тези дни е доста горещо така че скорости от порядъка на цитираните от теб ,и то продължително не са за предпочитане,особенно след като самата кола ти е дала сигнал,преди да потеглиш-загуба на антифриз.Относно това колко по-големи поразии може да има-"не викай дявола"...
Щом не си минавал над 100гр.,напълно възможно и да са минимални щетите.Дано.
Щом не си минавал над 100гр.,напълно възможно и да са минимални щетите.Дано.

Re: Проблем с охладителната система на Голф 4 AHL 110 коня
Мен ме притесни факта, че сякаш загуби компресия автомобила, но в последствие вече разбрах че е навързано и с гарнитурата.
Благодаря :)
Благодаря :)
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с охладителната система на Голф 4 AHL 110 коня
OK.Пиши за резултата след ремонта. 

-
- Мнения: 652
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с охладителната система на Голф 4 AHL 110 коня
Изправен автомобил не му пречи нищо да се кара в жегите с посочените скорости , двигателя е имал слабост която се е проявила при малко по голямо натоварване. Карал съм с 150-170 няколко часа другата ми кола меган 1.5дци и нищо не и стана.
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с охладителната система на Голф 4 AHL 110 коня
Не си спомням да съм написал че при по-висока скорост и температура на въздуха,непременно ще се "сдуха" гарнитура.Това ,което искам да кажа е че при тези екстремни натоварвания охладителната система работи на "границата на възможностите си".
Мисля че този цитат на самия себе си говори достатъчно в каква насока разсъждавам.Не казвам че непремено съм прав ,но и няма смисъл да "откриваме топлата вода "в тази тема.
gergeto написа:особенно след като самата кола ти е дала сигнал,преди да потеглиш-загуба на антифриз.
Мисля че този цитат на самия себе си говори достатъчно в каква насока разсъждавам.Не казвам че непремено съм прав ,но и няма смисъл да "откриваме топлата вода "в тази тема.
-
- Мнения: 652
- Регистриран на: Съб 27 окт 2012 20:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с охладителната система на Голф 4 AHL 110 коня
Ами остава да му пожелаем на колегата да се размине само с шлайф и гарнитура.
Re: Проблем с охладителната система на Голф 4 AHL 110 коня
По сериозно може ли да се окаже, да се сменя двигател, примерно питам ??
- gergeto
- Мнения: 3344
- Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с охладителната система на Голф 4 AHL 110 коня
Ако всяка изгоряла гарнитура значи смяна на мотор ,щях да съм отдавна един от най-добрите автомеханици в нашия регион.
Не се "забавлявай" с тежки мисли и предчувствия колега.Като я види майстора,ще ти измисли още няколко варианта преди да стигнеш до смяна на ДВГ.

Не се "забавлявай" с тежки мисли и предчувствия колега.Като я види майстора,ще ти измисли още няколко варианта преди да стигнеш до смяна на ДВГ.

Re: Проблем с охладителната система на Голф 4 AHL 110 коня
Просто не можех да позная колата, колко слабо се представя след това като вървене, за това просто... :))
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта