Защо голфовете имат често срещания проблем с оборотите????

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Iliev
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 9:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Защо голфовете имат често срещания проблем с оборотите????

Мнениеот Iliev » Чет 03 май 2007 17:54


Незнам каква е причината голф да имат толкова проблеми с оборотите говоря за модел 2 и 3 най вече.
Често ми се случва да ми паднат до степен че да изгасне когато е с вкл клима и хидравлликата направиш обратен.
Какви са причините не се исдържа!!!!????




Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Чет 03 май 2007 20:14


айде сега само голфовете - ходи виж някой меган :lol:


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 03 май 2007 20:21


климатика ако ти е слаган допълнително е сложен некадърно..... принципно се връзва с екуто именно с цел корекция на обороти при пускането му


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 03 май 2007 20:38


не знам какъв ти е моторът, но климатика убива около 8 коня .На кола с малка мощност е много фатално.
Зависи и от това дли климатика е фабрично поставен или е присадка.
Поне аз не забелявам загуба на мощност при кола с 143-147 к.с.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 04 май 2007 11:23


Не знам ама AFT на Г-2 не съм виждал....Те и на Г-3 едва май след 96 г.започват да го монтират....
Аз със моя 1.8 ABS и няколко съседи с 1.6 EZ и 1.8 RP темата тихи обороти не ни е занимавала(вече 2-3 години и поне засега)...
Кове си на 850 и толкоз.......


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Защо голфовете имат често срещания проблем с оборотите??

Мнениеот Tinko » Пет 04 май 2007 11:44


Iliev написа:Незнам каква е причината голф да имат толкова проблеми с оборотите говоря за модел 2 и 3 най вече.
Често ми се случва да ми паднат до степен че да изгасне когато е с вкл клима и хидравлликата направиш обратен.
Какви са причините не се исдържа!!!!????


Да не си на газ? :)


Потребителски аватар
Iliev
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 9:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Iliev » Пет 04 май 2007 14:42


Не съм на газ.
Колата е АФТ 1.6 101 к/с но и смених свещи какво ли не и не иска е сега не го прави толкова четно пак го прави


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пет 04 май 2007 15:04


И мойта прави така,сигурно TPS-а...ужас.Питай в някой сервиз да го почистят.Дебитомера също.Аз не съм ги чистил още,иначе бих помогнал.


Потребителски аватар
eckopratt
Мнения: 60
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот eckopratt » Пет 04 май 2007 19:06


От скоро и при мен се появи тва с нестабилните обороти. Понякога аха да угасне ама компа дава газ залепва оборотите на 800 обаче тресе леко... мноо е досадно. А когато е студена сичко си е ОКей докато оборотите не паднат на 800, и докато загрее при натискане на газта двигателя реагира със закаснение. Ако накои иам такива проблеми нека да пише, че строших коджа нерви.


Потребителски аватар
reinhard
Мнения: 1735
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 10:54
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот reinhard » Пет 04 май 2007 19:59


При мен го имаше и претрисането и тихите обороти.Като се свали акумулатора се оправи (засега).на диагностика-всичко ОК.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 04 май 2007 23:03


ела ми виж вектрата....всички коли имат проблеми с оборотите....


Потребителски аватар
eckopratt
Мнения: 60
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот eckopratt » Съб 05 май 2007 6:03


Акумулатор откачах... диаг. ОКей... и продулжава да прекъса.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19713
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 05 май 2007 9:36


eckopratt написа:Акумулатор откачах... диаг. ОКей... и продулжава да прекъса.

На 2Е като откачиш акумулатора, само губиш настроените станции на радиото ;)
Грешките на компа се чистят само с компютър.
Я кажи от кога не си сменял въздушен филтър?
Като извадиш буксата на електромагнитната клапа за празен ход, тази, над капака на клапаните, променя ли се нещо?


Потребителски аватар
eckopratt
Мнения: 60
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Мнениеот eckopratt » Съб 05 май 2007 17:45


филтъра е новичък бял... моторчето за празния ход го чистих ... обаче маймай катализатора е за махане, че смърди на запартъкк :)


Потребителски аватар
Iliev
Мнения: 20
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 9:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Iliev » Нед 06 май 2007 11:22


Незнам обаче на мен ми писна с това прекъсване.
Имаьме същия случай със още един голф,но сменихме свещи кабели капачка и край.
Обаче тоя моя му смених свещите кабелите ми били хубажи и капрачката обаче не се оправи напълно...



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], svetoslav2002 и 53 госта