Здравейте!
Колата е Сеат Кордоба 1,6моно АБУ газ/бензин
Проблема е следния- ходих на газаджия да ми настрои изпарителя на стенд поради висок разход на газ (13-14/100). Получи се обаче следното - не била поставена правилно текстолитовата подложка и плочката - трябвало да бъдат в обратен ред.И се започна главоболието-на газ високи обороти на бензин гасне .Впоследствие се оказа, 4е имало въздушна междина м/у плочката и текстолита-откоригира го и нещата си дойдоха на мястото.Междувременно забелязахме че тампона под моноинжектора е все едно надялан с длето- има един участък,който видимо е изпокъсан и някакви останки от гарнитура бяха попаднали в смукателния колектор в/у шиповете.Майстора не можа да ми каже дали това е нормалната форма на тампона, но на мен ми се струва че е доста издран точно там където има засечено за една от камерите. Дотук с предисловието.Сега колата като запали на бензин винаги държи ниски обороти както и на газ.Преди на бензин бяха 750-850 а на газ-600.Сега и на бензин и на газ са около 400-500.И трудно се развърта двигателя и на двете горива.За информация само- макар и тези ниски обороти двигателя работи много стабилно без вибрации и тресене.
Въпросът ми е от какво се получи така? Дали е от тампона само или има и друга причина? Все пак тампона си е бил и в съсщото състояние и преди?
Благодаря ви предварително



Проблем с обороти ABU 1,6
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: Пон 11 дек 2006 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
-
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
ако е от тампона - на ниски обороти пробвай да разклатиш цялото моно и веднага ще се промени работата на двигателя.
ако с разклащане не стане - натисни надолу моното.
ако оттам дърпа обаче въздух по-скоро оборотите ти биха били високи, понеже влиза въздух под дроселната, клапа и този въздух не може да се компенсира от стъпковия мотор и се получават високи обороти.
Общо взето на нашите мотори тампона е консуматив - лесно се прокъсва и започва да дърпа въздух оттам - цената му е някъде около 25-30лв по спомени и се сменя лесно.
За смяната има и писана тема, но сваля се пластмасата на моното /за към филтъра, има четири болта които държат цялата конструкция и така цялата моноинжекция излиза. След това се вижда ясно тампона, който е на три болченца - изважда се и се слага новия без проблем. Необходим инструмент - глухо ключе №10 или гидория./
Това е. Успех.
ако с разклащане не стане - натисни надолу моното.
ако оттам дърпа обаче въздух по-скоро оборотите ти биха били високи, понеже влиза въздух под дроселната, клапа и този въздух не може да се компенсира от стъпковия мотор и се получават високи обороти.
Общо взето на нашите мотори тампона е консуматив - лесно се прокъсва и започва да дърпа въздух оттам - цената му е някъде около 25-30лв по спомени и се сменя лесно.
За смяната има и писана тема, но сваля се пластмасата на моното /за към филтъра, има четири болта които държат цялата конструкция и така цялата моноинжекция излиза. След това се вижда ясно тампона, който е на три болченца - изважда се и се слага новия без проблем. Необходим инструмент - глухо ключе №10 или гидория./
Това е. Успех.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 38 госта