Golf 4 2.3 v5 2000г. - Проблеми с климатроника

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 845
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Golf 4 2.3 v5 2000г. - Проблеми с климатроника

Мнениеот M3ntata » Съб 02 юли 2016 20:47


Здравейте, климатика не духа студено нов собственик съм. Значи отидох да ми го проверят заредихме фреон и смени някакъв клапан по тръбата (този през който се пълни/изпразва системата). Та почти без ефект после се оказа, че голямата перка не работи пуснах и директно напрежение и се оказа че проблема е в перката, а не в управлението. Така перката я смених сега се включва, но климатика отново не духа студено, пак при майстора измери и каза, че компресора не прави налягане викам ок ще го прегледам. От форума знам, че се ремонтират вече си набелязах и човек за това, но като правя други неща по колата забелязах, че нещо зелено се е налепило около възвратния клапан (мисля че така се води) ето и снимка. ЦЪК

Та въпроса ми е може ли от този клапан да тече фреона (най вероятно е така понеже на другата 4-ка си е сухо там) и "майстора" да се е подвел че проблема е в самия компресор понеже не забеляза какво се случва под и около този капак. Ако има такава тема се извинявам, но не намерих нищо с въпросния клапан или каквото е там. Компресора е SD7V16, колата 2.3 v5 2000г.

VAGCOM не засича нищо, само "SELF" теста на климатроника засичаше някакви грешки (кодове), но не се сещам какви бяха те. Не мога и да повторя теста в момента понеже сменям вериги и съединител... Някой ако отговори на въпроса по горе :th_up

Благодаря, лека вечер.

Последна промяна от M3ntata на Нед 03 юли 2016 8:18, променено общо 2 пъти.




xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Проблеми с климатроника на Golf 4 (течове,налягане, възвратен клапан)

Мнениеот xxx_man » Нед 03 юли 2016 7:28


Този мач съм го играл!!! Заради неработещата перка компресора ти е починал!!! Няма никаква надежда да го спасиш не си прави труда ! Като го отворите вътре ще е дропсърма! Директно търси втора ръка от морга но с опция да го върнеш ако не работи!


Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 845
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: Проблеми с климатроника на Golf 4 2.3 v5 2000g

Мнениеот M3ntata » Нед 03 юли 2016 12:26


Компресора го изключвам за сега, понеже явно по веригата имам други проблеми/течове. Как може да се разбере дали този клапан на снимката работи защото може само да пропуска от връзката/уплътнението.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Проблеми с климатроника на Golf 4 2.3 v5 2000g

Мнениеот xxx_man » Нед 03 юли 2016 13:41


Колега не че нещо ама майсторати ти е казал че компресора ти не прави налягане!!!!! А сети се защо!!! Комбинацията от неработеща перка води до смърт на компресора! Не търси под вола теле!


Потребителски аватар
M3ntata
Мнения: 845
Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
Автомобил: Golf MK4 4motion
Двигател: V5 AGZ

Re: Проблеми с климатроника на Golf 4 2.3 v5 2000g

Мнениеот M3ntata » Нед 03 юли 2016 14:10


Ясно ми е че компресора най вероятно е за ремонт или нов/втора както казваш. Но нали ако има теч или клапана не работи трябва да се смени преди да се оправи проблема с компресора и да се налее отново фреон. Защо да реша проблема с компресора, после да напълня системата с фреон, след това да източа за да сменя клапана. Нали трябва да има ред, очевидно е че с този клапан става нещо!

За това питам дали има някакъв начин да се тества този клапан и да се разбере дали е теч от връзка/уплътнение или трябва да се смени целия клапан и чак след това да действам с компресора.

Поздрави.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Проблеми с климатроника на Golf 4 2.3 v5 2000g

Мнениеот xxx_man » Нед 03 юли 2016 14:42


Като отидеш в сервиза първо пълнят системата под високо налягане с въздух и гледат от къде изпуска! Ако не открият по този начин се вкарва оцветител и той показва от къде тече! Само в сервиз които се занимава с климатици могат да ти направят качествена диагностика и да ти открият теча ! Ако TRW клапана е спукан ? а той най вероятни е спукан/ се подменя с нов! Но пак ти казвам отиди в сервиза и там ще ти открият проблема!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта