Голф МК4 1.6 АКЛ 101 hp. Неравномерна работа на двигателя на тихи обороти
Голф МК4 1.6 АКЛ 101 hp. Неравномерна работа на двигателя на тихи обороти
Здравейте! Двигателят на тихи обороти работи неравномерно както на бензин, така и на газ. Маркучът, който е от въздушния филтър и дебитомера към дросела беше захванат с опашки и беше доста хлабав. Сменихме опашките със скоби с идеята, че може да влиза въздух от там в системата. Пак работи неравномерно. При изваждането на маркуча имаше масло от тази страна към дросела. Дали с почистването на дросела ще се оправи?
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: Пет 05 дек 2014 11:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф МК4 1.6 АКЛ 101 hp. Неравномерна работа на двигателя на тихи обороти
Дроселовата клапа се почиства много лесно.Сваляш я и почистваш отпред и отзад,няма да навреди дори и да не се оправи проблема.има теми във форума как се сваля и чисти.Дай малко повече информация за колата.Купил си я с тези проблеми или...Имай предвид че от кутията на въздушния филтър до дросела не трябва да има възможност да смуче допълнителен въздух отникъде.Това хващане на въздуховода за дросела със свински опашки вместо скоба - е комично.Свали и погледни целия този въздуховод да няма нещо пробито между гънките че при мен имаше цепка която трудно се забелязваше без да е свален.На въздуховода точно където се захваща за дросела отдолу трябва да има една система от два маркуча единия гофриран който да е свързан с гърловината и от там да влизат картерни газове и друг по малък който е вакуум маркуч малък който да ги издърпва и вкарва за горене по друг път.Виж тези работи дали са здрави и пиши.Аз минах по този път и накрая смених прословутите гумички на смукателния колектор които правят такива проблеми.Но за да се насочи човек към тях първо трябва да се увери че не дърпа въздух от никъде другаде.
-
- Мнения: 320
- Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
- Автомобил: VW T4 1996
- Двигател: AET
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Голф МК4 1.6 АКЛ 101 hp. Неравномерна работа на двигателя на тихи обороти
Проверете също и всички вакуумни маркучета; снадки;ъгълчета ; тетки и прочие ихни който могат да бъркат вакума и въздуха.
Не е е задъжително да е от там, но една проверка няма да навреди :)
Пожелавам бързо и евтино решение на проблема ;)
Не е е задъжително да е от там, но една проверка няма да навреди :)
Пожелавам бързо и евтино решение на проблема ;)
Re: Голф МК4 1.6 АКЛ 101 hp. Неравномерна работа на двигателя на тихи обороти
Благодаря! Ще направя оглед и след това ще пиша! :)
Re: Голф МК4 1.6 АКЛ 101 hp. Неравномерна работа на двигателя на тихи обороти
Това си е детска болест на тоя мотор, картерните газове цапат дросела и почват да подскачат оборотите, при мен се налагаше почти всеки месец да чистя дросел заради тия обороти. Изолирах и пуснах картерните газове в атмосферата и колата заспа.
При капачката за маслото като диаметър пасна водно съединение от лада-нива, доста дебел маркуч, който пуснах назад след скоростите, а маркуча по който минаваха картерните газове към дросела беше отразан и го запълних с малко силикон, за да не дърпа впоследствие въздух от там, това е цялото побългаряване и спираш да мислиш за омазнен и зацапан дросел.
При капачката за маслото като диаметър пасна водно съединение от лада-нива, доста дебел маркуч, който пуснах назад след скоростите, а маркуча по който минаваха картерните газове към дросела беше отразан и го запълних с малко силикон, за да не дърпа впоследствие въздух от там, това е цялото побългаряване и спираш да мислиш за омазнен и зацапан дросел.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 101 госта