От къде се регулира двусекционен фар на Г3 по хоризонтала?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
От къде се регулира двусекционен фар на Г3 по хоризонтала?
Колеги левия ми фар като го погледна отпред си личи че е много в ляво.Търсих врътката за настройка по хоризонтала/и в търсачката търсих
/но не я намерих.На фаровете в горната част от към радиатора има пласмасова врътка ,но тя регулира по височина/или бъркам
/.Някой ако знае да помогне.
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Врътките са 2 и двете в горната част.Само че едната се пада почти под калника.Застани срещу фара - има 2 трапецовидни канала.С обикновена отвертка бъркаш в този откъм калника и побутваш врътката - същата е като другата.Самата врътка отвътре си има едни...как да обясня - "пластинки"- тях побутваш
Успех!
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Намерих врътката ама положението с фара е по-лошо то колкото си мислех
Въртях ама видима промяна никва на обратната страна пък опра в стъклото и изпука
При мене е така че вътрешната част/рефлектора с крушките/се е забила към калника и в часта към радиатора зеее празнина.Освен това рефлектора е наклонен от към радиатора на долу.Кажете какво да правя че не е истина-може ли да е от нещо вътрешно/счупено или криво/,а не от настройка?
- Ludia
- Most Wanted
- Мнения: 7924
- Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Rabbit_TDI написа:Намерих врътката ама положението с фара е по-лошо то колкото си мислехВъртях ама видима промяна никва на обратната страна пък опра в стъклото и изпука
При мене е така че вътрешната част/рефлектора с крушките/се е забила към калника и в часта към радиатора зеее празнина.Освен това рефлектора е наклонен от към радиатора на долу.Кажете какво да правя че не е истина-може ли да е от нещо вътрешно/счупено или криво/,а не от настройка?
да, може да е излезнал от ябълките вътре......
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Гаднооо,на мен и на двата фара ми се бяха счупили вътре пластмасите,в които влизат болтовете за регулиране.Не ме питай как съм ги възстановявал - бяха на 3-4 части всеки
.Отвори си задния капак на фара и лекичко размърдай рефлекторите.Ако мърдат - лошооо.Все пак пробвай лекичко да дръпнеш рефлектора назад,като същевременно завиваш врътката - поне тази до която имаш достъп.Може само болтовете да са излязли.Ако ли не - нещо се е счупило.Пластмасата,от която са направени регулаторите,държащи рефлектора не са много добри и заради температурата във фара се поизпичат и следва счупване.Рефлекторът вътре се държи в 3 точки - две отгоре,където са регулаторите и една отдолу,където или има един фиксатор или моторче с механизъм за регулиране нагоре-надолу от купето.
Поне рефлекторите мърдат ли се,когато въртиш другата врътка?Ако да,наистина може само да са се откачили от единия регулатор.
Поне рефлекторите мърдат ли се,когато въртиш другата врътка?Ако да,наистина може само да са се откачили от единия регулатор.
- ANNIHILATOR
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Петрич
- Контакти:
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Ако някой реши да отваря фара,да напиша как става.Първо очевидно махаме четирите метални скобички между пластмасата и стъклото.Стъклото е залепено за пластмасата с нещо като силикон,сивкав на цвят.Може лекичко да нагреем ръба на фара с пистолет за горещ въздух,но на ниска температура! или още по-добре със сешоар.После с една достатъчно широка плоска отвертка отделяме стъклото от пластмасата,като работим изключително внимателно и полекичка.
Като се сглобява по принцип няма нужда да се слага нов силикон,ако стария не е съвсем твърд като камък.Ако след сглобяването ни се изпоти фара,може да оставим задната капачка отворена за час-два,фара изсъхва и повече не се поти.Поне при мен беше така.
Като се сглобява по принцип няма нужда да се слага нов силикон,ако стария не е съвсем твърд като камък.Ако след сглобяването ни се изпоти фара,може да оставим задната капачка отворена за час-два,фара изсъхва и повече не се поти.Поне при мен беше така.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Мнооого лошо-мърда яко.Утре ще пада лепене
С какво залепи твойте?Някоя друга тънкост по разглобяването има ли?Как махна металната част под решетката на радиатора която пречи да се махнат долните щипки на фара?
P.S.Най-лошото е че врътката откъм радиатора се отдели откъм металната част.Самата метална част се мърда само напред-назад.Не би ли трябвало да се върти и тя
P.S.Най-лошото е че врътката откъм радиатора се отдели откъм металната част.Самата метална част се мърда само напред-назад.Не би ли трябвало да се върти и тя
-
andro_
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Решетката е на щипки - погледни горните,долните са същите.
С какво го лепих - секундно лепило,няма значение дали ще е Каноконлит,Капчица,незнам кво си...всичките са еднакви.Аз си поиграх доста,защото моите се бяха счупили на по 3-4 части
,затова "обвих" цялата пластмаса с парчета от печатарска плака - това е тънък алуминиев лист,със същия успех се ползва и капачка "Омния" от буркан.Само трябва да й изстържеш лака/боята.Самата пластмаса е с гадна форма.Секундните лепила учудващо добре лепят метал за пластмаса.Трябва да се изчака хубаво да изсъхне - поне 15-16 часа без каквото и да е напрежение,преди лепене пластмата я поизтърках с едра шкурка,защото по принцип е гладка и лепилото като изсъхне просто ще се отдели от нея..
Знам,че е побългарен и тъп вариант за ремонт,но след като не мога да намеря тези пластмаски,не успях да измисля по-добро решение.Повече фарове аз не регулирам
,ще видим моите произведения колко ще изкарат.Ама нали не си купих нови фарове?
С какво го лепих - секундно лепило,няма значение дали ще е Каноконлит,Капчица,незнам кво си...всичките са еднакви.Аз си поиграх доста,защото моите се бяха счупили на по 3-4 части
Знам,че е побългарен и тъп вариант за ремонт,но след като не мога да намеря тези пластмаски,не успях да измисля по-добро решение.Повече фарове аз не регулирам
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
И аз неска бутнах фара и го залепих ,но резултата е по скоро
Залепеното от към радиатора ми се струва калпаво.Това към калника няма лепене
ама поне е останало част от него и въпреки че няма как да се регулира поне държи фара
Най-лошото обаче/съм си виновен само аз/като свалях фара едната врътка/от към радиатора/се отлепи от винта с резбата.Чевръсто извадих винта и я лепнах/а там е надрано по метала и има повърхност и как хваща не е истина/-после видях обаче че гумичката трябва да е отвътре ,а пласмасат отвън иначе ще хлопа-ама вече беше залепено и трябваше да тръгвам към Сф
-ся как ще я отлепям и дали ще успея не е истина.На сичкото и отгоре зех да честа рефлектора с течност за чистачки и го прееебах малко
Абе с две думи мъка.Чудя се дали тея пласмаси не се продават като резервна част 
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта

