Колеги значи налице са следните неща които искам да знам на мойто голфче са издухали меките връзки след генерацията - двуцевката това как влияе върху мощноста на двигателя?
Също така ламбда сондата не е свързана това с колко дига разхода и какви са другите последствия.
И цени ме интересуват ако може да ми предоставите
Голфа е ГТИ 2.0 115 к.с. 2е мотор.



Пoмощ GTi...
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега, първо добре дошъл
Второ, преди да пуснеш тема, използвай търсачката, ще ти бъде от полза. По твоите въпроси е писано мисля доста, особено за тая прословута сонда...
Някои съвети за ползване на търсачката.

Второ, преди да пуснеш тема, използвай търсачката, ще ти бъде от полза. По твоите въпроси е писано мисля доста, особено за тая прословута сонда...
Някои съвети за ползване на търсачката.
- Gesha_GTI
- Мнения: 1130
- Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Първо
Колега като ти отидат тръбите на изпускателната система спада мощноста на двигателя,най-силно се усеща когато ти издуха задното гърне и ламарините във вътрешноста се изпочупят(запушват задното гърне) и вече много се усеща промяната във вървежа...Търси по качествено гърне а не като тези от 50лв дет ти сменят от двигателя до задното гърне всичко и ги заварват...те са от много тънка ламарина и за няколко месеца се скапват.

Колега като ти отидат тръбите на изпускателната система спада мощноста на двигателя,най-силно се усеща когато ти издуха задното гърне и ламарините във вътрешноста се изпочупят(запушват задното гърне) и вече много се усеща промяната във вървежа...Търси по качествено гърне а не като тези от 50лв дет ти сменят от двигателя до задното гърне всичко и ги заварват...те са от много тънка ламарина и за няколко месеца се скапват.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 57 госта