Здравейте колеги! Имах проблем с паленето. 1 път в седмицата се проявява макс. Колата е голф 3 АЕК мотор 1996г. Вчера не щеше да запали 10 мин. Стана ми направо жал за акумулатора и стартера. Купих си цигари, върнах се и запали от ряз все едно нищо не е било. Веднага бегом на диагностика. Резултата е: искра има, гориво има, обаче грешка в имобилайзерния блок (ако така се казва). Слаб сигнал от ключа(понеже имам чип в ключа, този ключ не е оригиналния, а е правен в Италия като колата ми е от там). Бегом след това на майстор, който се занимава само с такива неща. И той я диагностира. Каза, че проблема не е в ключа, а във връзката от имоб. блок до компютъра. Каза, че като старт ще ми вземе 60лв да поправи тази връзка (но не дава гаранция, можело и да е от някакъв чип на компа, който даже и да се бплокира, след време няма да мога да правя обикновена диагностика на колата). Чудесно ама до тук съм дал 50лв само за диагностика и тепърва ще дам горепосочените 60лв. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Ако имах пари нямаше въобще да пиша тази тема, ама... 110лв да дам за паленето на колата и после да не мога да си правя диагностика е... тъпичко.
п.с. Ако някой знае кадърен майстор в Стара Загора, който да не бачка само да взема парите, да пише!
Имобилайзер на Голф 3
Re: Имобилайзер на Голф 3
Kолега не си давай парите напразно.Проблема който го имаш не е от имобилайзера.Ако той те блокира колата пали от раз задържа 1-2 сек. и гасне.Това е сигурен признак че е имото.Твоя проблем го имах и аз и излезе реле 109.Като откаже да пали провери с уред дали имаш + на един от инжекторите,този който ти е най удобен.Те се захранват с плюс през същото това реле което захранва и компютъра.Поздрави 

- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Имобилайзер на Голф 3
Bioside, точно така прави колата-пали за 1-2 секунди, даже и да подам газ колата вдига обороти и гасне. На 2 разл. диагностика показа грешка в имоб. блок. На 1-рия диагностик - слаб сигнал от клчюча, на 2-рия, че не прави връзка м/у имоб.блок до компа на колата. 99,9% съм сигурен, че е нещо свързано с имобото. Ама точно къде и как.. трябва да дам към 120лв и нагоре да се реши проблема тотално, но след това няма да може да се диагностицира колата дори за елементарни неща.
plamingo, изчетох и тази тема само, че не съм в София.
Много ще се радвам да имаме поне клубен майстор в Стара Загора само, че...
Просто не искам да си дам парите (които и без това са ми кът) за нож с 2 остриета.
plamingo, изчетох и тази тема само, че не съм в София.
Много ще се радвам да имаме поне клубен майстор в Стара Загора само, че...

Просто не искам да си дам парите (които и без това са ми кът) за нож с 2 остриета.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Имобилайзер на Голф 3
Ще ти дам един съвет.Когато слагах старт бутона се чудех как да излъжа имобилайзера,накрая извадих чипа от ключа и го залепих за гривната около конт.ключ.Пробвай така дали ще се получи.Може да се усили сигнала и да спре да прави мизерии 

- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Имобилайзер на Голф 3
Bai Sando, обаче и 2-та диагностици ме убеждават, че така няма да се реши проблема. Това го знам. А тези 2-мата са абс. разл. хора със сервизи! Може и това да направя със залепянето...
Re: Имобилайзер на Голф 3
Добре колега че поне е дигностициран проблема.Беше писал че 10 мин. не е запалила вообще та за това си помислих че е моя проблем.Но щом припалва от раз и гасне е имобилайзер.Тези обяснения дет са ти ги дали са за пари.Имобилайзера се изключва и с ВагКом но трябва да му знаеш пина а самия кабел не може да го чете.Иначе всеки един ключар с подходящия кабел може да ти изключи имото.В Г-3 имото е външно и връзката му с ЕЦУ-то е кабелна.Така че едно почистване на щепселните може и да ти реши проблема.Имото е до левия крак на драивера.Трудно но не и невъзможно.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Имобилайзер на Голф 3
Другия по-евтин вариант е да пуснеш + на дюзите след контакт.Нали имобилайзера прекъсва точно този + 

Re: Имобилайзер на Голф 3
Едва ли прекъсва плюса на инжекторите.Много лесно е за заобикаляне.По вероятно е да блокира импулсите към комутатора.По въпроса за лъженето на имото наистина се заема една от К-L шините и няма диагностика.Но за мен това не е решение на въпроса.При това положение най ефтиния вариант е да се изключи.То и без това крадците си ходят с лаптопи и цял комплект кабели.
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Имобилайзер на Голф 3
Bioside, значи пак се връщаме в началото. Като се блокира имото после няма диагностика... 

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Имобилайзер на Голф 3
При мен се чуваше едно цъкане от реле и колата гасне.Ако за в бъдеще ми се наложи ще потърся гадното реленце и ще му прекъсна бубината да не спира нищо.
- Speedy86
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
- Автомобил: Audi A4 1.8 20V
- Двигател: ADR 1996
- Местоположение: samokov
Re: Имобилайзер на Голф 3
До автора на темата,и аз карам АЕК имах го същият проблем запали за 1-2 секунд и гасне,на една от нашите месечни сбирки един от колегите ми закачи колата на лаптопа си и ми каза че е от имобилайзера и бил натрупал някакви грешки(не разбирам аз от VAGCOM много) изчисти ги и от тогава до сега близо година само един път ми направи номера с паленето за 1-2 секунди и това беше сега си пали от раз,даже си направих ключа сгъваем и ми преместиха чипа в него и нямах проблеми пак. 

- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Имобилайзер на Голф 3
При мен грешките ги изчистиха и пак... ядове
А ней-интересното е, че го прави само когато е топъл или малко топъл двигателя! Сутрин лято/зима никога ама никога не е правила мизерии. Викам си ще покаже нещо различно на елкона или ваг-а, но уви. Колата е пушка, но имобото не! Ама пък защо го прави само след като е била палена...
А ней-интересното е, че го прави само когато е топъл или малко топъл двигателя! Сутрин лято/зима никога ама никога не е правила мизерии. Викам си ще покаже нещо различно на елкона или ваг-а, но уви. Колата е пушка, но имобото не! Ама пък защо го прави само след като е била палена...

Re: Имобилайзер на Голф 3
я пусни един мотор -тестер на запалването когато не пали !и особено на датчик Хол!имото няма нищо общо с температурата на мотора!но блокира запалването!
- dushanov
- Мнения: 855
- Регистриран на: Съб 19 сеп 2009 12:33
- Автомобил: Seat Toledo 2
- Двигател: AGN
- Местоположение: Стара Загора
Re: Имобилайзер на Голф 3
rudoni, и това го минах. Всичко е ОК. Искри,гориво...
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта