Само като се включи климатроника се пускат и двете перки.
Форсира докато стигна 95 градуса и перките отново не се включват... пуснахме климатроника, за да се включат.
Прегледах си бушоните - редовни са. Казаха ми, че може да е датчика на тези перки.
Нямам представа откога я карам така, но повече от 90 градуса не е минавала стрелката.
Въпросът ми е - това да не би да е нормално? Защото срещнах из форумите, че 4-ките имал голям радиатор и охладителната система е много добра, и трудно може да се загрее двигателя повече от 90 градуса.
Разбрах, че трябва да окъся буксата, която е за тези перки, но не съм сигурен къде да търся тази букса, за да я окъся. : ) Можете ли да ме насочите? Отстрани до голямата перка видях една букса, която има ТРИ кабелчета. Мисля си за нея, но ме достраша.
Това ли представлява датчика? - http://goo.gl/KWzNdy
