Голям проблем с golf 3 2.0 8V..моля за помощ

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
deepmind
Мнения: 107
Регистриран на: Пет 07 авг 2009 16:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Голям проблем с golf 3 2.0 8V..моля за помощ

Мнениеот deepmind » Пет 05 авг 2016 18:46


Здравейте.
Влязох в някакъв филм с моят автомобил,но по големият пробем е,че се намирам в UK което ми ограничава възможностите за сервиз до минимум,особено заради мястото на което се намирам. Та по същество.
Преди около 3 седмици смених маслото на голфа (голф 3 GTI Edition 2.0 8V 1995). Сложих му Motull 6100+ мисля. Единственото което ми направи впечатление беше масленият филтър,който си пасна на мястото,но дупките по самият филтър бяха по малки и повече на брой,от колкото на старият. Както и да е...продължавам.
горе доло по него време се появи друг проблем...колата след като е поработила известно време започна да ми прекъсва в ниските. Все едно не и достига ток,или гориво. Прави го само и единствено в ниски обороти...примерно на потегляне или когато карам на по висока предавка с по малко газ.
Чрез игра със съединителя и газта успявам да я карам горе доло безпроблемно,но изтърва ли я,започва да се мъчи да гасне и ми светва само и единствено лампата за маслото.
Преди 4 дена ми светна акумолаторчето на таблото- динамото е сдало багажа. Предполагам,от това са и всички останали проблеми, но .... Днес ми пристигна новото динамо,което го закачих и колата запали от раз. Заработи чудесно.....първите 200 метра. След това започна да работи изключително неравномерно,едва задържаше някакви обороти докато не спря изцяло. Тогава забелязах и колко глупаво съм постъпил... динамото не е същото. Поръчах Валео 90Ампера (такова беше и старото) а са ми изпратили Бош-70Ампера. В момент на радост и бързане изобщо не съм погледнал какво пише на динамото а направо го монтирах. В момента колата е в частен двор където няма да мога да я държа още много. Въпроса ми е дали това,че не може да запали е всички проблеми описани по горе се дължат на динамото,или просто е съвпадение и трябва да търся още проблеми? Възможно ли е да се е случило нещо по лошо след като съм монтирал по слабият алтернатор ?




Потребителски аватар
megatone
Мнения: 486
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 15:05
Автомобил: Golf 3 1.8 ABS
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голям проблем с golf 3 2.0 8V..моля за помощ

Мнениеот megatone » Пет 05 авг 2016 19:09


Алтернатора, произвежда ток, захранва ел. консуматорите и зарежда акумулатора ако има нужда. В повечето случаи, ако се повреди - спира да зарежда, акумулатора си изтощава и след 1-2 дни вече няма да можеш да запалиш. Обикновено проблема е износени четки, сменя се блока с четките и реле-регулатора, не е скъпо.
Огледай кабели, свещи, капачка палец, да не си разбутал нещо покрай ремонтите.


deepmind
Мнения: 107
Регистриран на: Пет 07 авг 2009 16:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Голям проблем с golf 3 2.0 8V..моля за помощ

Мнениеот deepmind » Пет 05 авг 2016 19:13


Нищо не съм разбутал. Кабелите са скоро сменяни,свещите ги смених профилактично преди 10 дена. Капачката и палеца са като нови. Забравих да спомена,че колата е с газов инжекцион. Ще погледна копченцето за газ/бензин дали не се е прецакало нещо.
Иначе,след като колата изгасна и не пожела повече да запали я мъчих сигурно 20 мин. Т.е. акумолатора върти ... дори и динамото да не го зарежда ок,акумолатора си върти.


Потребителски аватар
slaveiko67
Мнения: 2120
Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
Автомобил: Golf 3 GT TDI
Двигател: AFN 96g
Местоположение: Montana

Re: Голям проблем с golf 3 2.0 8V..моля за помощ

Мнениеот slaveiko67 » Пет 05 авг 2016 19:38


Здравей,колега.Предполагам,че двигателят е с код ADY?
Относно проблема-с мултицет измери напрежението на динамото при работещ мотор,после на клемите на акумулатор-пак при работещ мотор...трябва да е в границите на 13-14в.Виж и какво напрежение има на клемите на акумулатора при неработещ двигател-около 12в.Прегледай минусовите кабели към замасяването на двигателя-дебелият кабел към блока,замасяването около бобината,замасяването на купето-около акумулатора или под него/ зависи от годината на производство на колата-може и да няма замасяване около акумулатора/.Прегледай и плюсовите кабели идващи на стартера.Ако има окисляване,ръжда или нещо те съмнява състоянието на кабели,клеми и т.н.-сваляш,почистваш до лъскаво и пак стягаш...Ако нещата са ОК и напреженията са в нормите,потърси начин за диагностика на двигателя...Като крайна мярка/без диагностика/-при здрав акумулатор,динамо и напрежения в нормите,пробвай да я запалиш с теглене-като имай в предвид,че на мотора му трябва време да поизчисти работата си особенно в ниските обороти...Относно амперите на динамото-мисля,че 70-те А не са проблем,а Бош е по-доброто динамо...
Успех! :th_up


deepmind
Мнения: 107
Регистриран на: Пет 07 авг 2009 16:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Голям проблем с golf 3 2.0 8V..моля за помощ

Мнениеот deepmind » Пет 05 авг 2016 21:06


Да ADY е мотора. Не знам какво се случва и съм в някаква дупка в момента. Утре на отпочинало съзнание ще опитам да последвам съветите ти. Благодаря ти все пак.
П.П. Относно замерването на работещ мотор- колата изобщо отказа да запали.


petrushkov
Мнения: 320
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
Автомобил: VW T4 1996
Двигател: AET
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голям проблем с golf 3 2.0 8V..моля за помощ

Мнениеот petrushkov » Пет 05 авг 2016 21:16


Здравейте колега .
Един от проблеми при ниски обороти и трудно палене се получава от нехерметични въздушни пътища и/или претаковани вакуми. Вакуми макркучлета и тръбички как са ?
При мен последователно се прецакаха вакуумини магистрали ; после тръбата от кутията на филтъра до двигатела; последно имах прилкючения със контактите на маф и датчик температура . Всички тези гадинки водят до тресене на ниски обороти , и много трудно палене .
Е ли е възможно при смяна на маслото да са се разбутали: жичка, маркучле, някой датчик ???

Последна промяна от petrushkov на Пет 05 авг 2016 21:23, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голям проблем с golf 3 2.0 8V..моля за помощ

Мнениеот kris11 » Пет 05 авг 2016 21:20


датчик 1 цил колянов вал.Или той или кабела към него е с изронена изолация /прекъснати проводници, Гледай точно над масления филтър - особено щом си сменял филтъра. В понеделник мога да ти дам номера и картинка.
С дефектен датчик няма палене.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6370
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Голям проблем с golf 3 2.0 8V..моля за помощ

Мнениеот ktamen » Пет 05 авг 2016 21:29


Не е проблем, ако алтернаторът е 70 вместо 90А. Поне не е проблем, заради, който колата да угасне. Преди да сменяш, е трябвало да намериш причината, тя не винаги е в алтернатора, пък и в него да е, пак трябва да намериш причината, щото повредата може да се повтори.
Откачи жиците от алтернатора, изолирай ги и пробвай да запалиш без алтернатор. И пиши тук какво е станало.


deepmind
Мнения: 107
Регистриран на: Пет 07 авг 2009 16:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Голям проблем с golf 3 2.0 8V..моля за помощ

Мнениеот deepmind » Съб 06 авг 2016 10:23


kriss11 ще съм ти благодарен за снимка.Към останалите- благодаря за намесата. Днес слетобед ще я огледам добре.
Забравих да напиша какво друго ми направи впечатление..
Преди да сменя динамото,както писах по горе колата прекъсваше в ниските освен ако не ги подържам по високи дори когато съм на едно място. След като смених алтернатора вчера започна да ми прекъсва не в ниските,а във високите....т.е когато я изфорсирвах и колата прекъсваше ... и минута по късно "умря". За това проблема го преписах и на динамото но ...


petrushkov
Мнения: 320
Регистриран на: Вто 27 окт 2009 21:41
Автомобил: VW T4 1996
Двигател: AET
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голям проблем с golf 3 2.0 8V..моля за помощ

Мнениеот petrushkov » Съб 06 авг 2016 16:37


Едно малко уточнение може ли ?
Правилно ли разбирам че всичко е започнало да се натакова след смяната на маслото "след пипане по колата"


deepmind
Мнения: 107
Регистриран на: Пет 07 авг 2009 16:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Голям проблем с golf 3 2.0 8V..моля за помощ

Мнениеот deepmind » Съб 06 авг 2016 18:03


Да,може и така да се каже. Струва ми се,че от тогава започна всичко... но какво общо да има ?

20160806_163053.jpg
20160806_163053.jpg (14.33 KиБ) Видяна 2417 пъти
20160806_163102.jpg
20160806_163102.jpg (26.79 KиБ) Видяна 2417 пъти
20160806_163121.jpg
20160806_163121.jpg (18.12 KиБ) Видяна 2417 пъти


Ето това виждам на пръв поглед... ако това е датчика за 4-ти цилиндър то кабелчето (зеленото) до колкото виждам е леко заголено и закъсано. В последствие датчика се счупи. След малко вероятно ще ми донесът нов такъв. Дано е от това. Преди малко пробвахме да я запалим с бутане... никакви индикации да запали. Замириса на пресен бензин и до там. От бубината ток идва. По късно ще проверим кабелите и свещите. . поне да се започне по метода на изключване ..


Потребителски аватар
gergeto
Мнения: 3344
Регистриран на: Нед 10 апр 2011 18:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Голям проблем с golf 3 2.0 8V..моля за помощ

Мнениеот gergeto » Съб 06 авг 2016 18:16


Я вземи си прегледай "под лупа" окабеляването и контактите на датчиците,щото като гледам снимките май оттам ще ти излязат проблемите-ми то нищо читаво няма,кабел прекъснат,датчик счупен,окислен контакт...От това малко проблем,от другото малко пробелем ,от 3-то проблем и ..накрая голям проблем-не пали.


deepmind
Мнения: 107
Регистриран на: Пет 07 авг 2009 16:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: Голям проблем с golf 3 2.0 8V..моля за помощ

Мнениеот deepmind » Съб 06 авг 2016 18:24


Мерси gerge за компетентното мнение. Датчика не е окислен и както писах по рано,най вероятно аз го счупих докато вадих буксата от него.Кабела му е закъсан (претопен) и ме интересува това ли е въпросният датчик за който колегата по горе беше писал ...


Потребителски аватар
slaveiko67
Мнения: 2120
Регистриран на: Сря 03 ное 2010 10:23
Автомобил: Golf 3 GT TDI
Двигател: AFN 96g
Местоположение: Montana

Re: Голям проблем с golf 3 2.0 8V..моля за помощ

Мнениеот slaveiko67 » Съб 06 авг 2016 18:32


Датчика,който си счупил и снимал е за температурата на маслото на двигателя,показвана на борд-компютъра и няма връзка с паленето...Отвийте някоя свещ и вижте дава ли добра искра.Датчика,за който говори колегата/хол-датчик/ е точно под лапата на предният тампон на двигателя,а кабела излиза на тройна букса при кръглата букса на двигателната инсталация.Проследи/може и с пипане/кабела от буксата до самият датчик.Ако има нарушение на изолацията/изгоряло,скъсано и т.н. ще трябва да го смениш и него...
На снимката е в най-лява позиция...http://slaveiko67.snimka.bg/automobiles/abf-20-02-15.855296.34956724


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13547
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Голям проблем с golf 3 2.0 8V..моля за помощ

Мнениеот kris11 » Съб 06 авг 2016 19:11


slaveiko67 написа:Датчика,за който говори колегата/хол-датчик/ е точно под лапата на предният тампон на двигателя,а кабела излиза на тройна букса при кръглата букса на двигателната инсталация.Проследи/може и с пипане/кабела от буксата до самият датчик.Ако има нарушение на изолацията/изгоряло,скъсано и т.н. ще трябва да го смениш и него...
На снимката е в най-лява позиция...http://slaveiko67.snimka.bg/automobiles/abf-20-02-15.855296.34956724


Да този в ляво е. При смяна на м. филтър има допир /може и натиск към него/

Последна промяна от kris11 на Вто 09 авг 2016 10:21, променено общо 1 път.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта