
От известно време губя антифриз от една тапа / маркуча, който излиза от блока и отива към горната част на радиатора има датчик и веднага пред него има тапа/ Оставих я да загрее,да си пусне перката, стигна почти до 90 градуса и видяхме,че самата тапа леко се е изместила. Изгазихме колата,наместихме тапата с гуменото уплътнение, досипахме антифриз,защото беше на минимум и след това запалихме колата с отворена капачка. Колата беше на около 75/80 градуса поне по показанията на таблото и идва момент в който изхвърля антифриза/ на таблото мига лампата за водата - преди ми се случи пак но беше заради малко антифриз / Та мисълта мие да си я оставя да изстине и утре да и видя нивото или проблема е някъде друг ? Антифриза мисля,че беше нещо от рода на G- 31 или 35 нещо такова ми се върти в главата. Цялото ми действие беше породено от това ако има въздух да го изкара. ако може маниаци да ме посъветвате какво да направя, и защо работи известно време и след това почна да дига нивото ?
Благодаря предварително


