Прекъсване на ABF-a, когато е студен; притрисане

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Прекъсване на ABF-a, когато е студен; притрисане

Мнениеот VeilSide » Пон 07 май 2007 23:36


Когато се опитам да го изфорсирам се замисля и забива муцуната; задържа обороти, когато загрее проблемът изчезва, но се усеща едно претрисане. Ауспуха е черен и мирише на суров бензин, разхода е завишен, особено на градски цикъл.
Общо взето няма неща по запалителната система, които да са стари - Кабели, свещи, капачка, палец, бобина, ламбда сонда. Както и бензиновия регулатор. Не дава абс. никакви грешки, работата на ламба сондата е в норма. Всичко някак си ме навежда на мисълта, че преобогатява сместа. Дюзите дават нормални времена, само дето нямам идея как да проверя дали разпръскват горивото както трябва. Не останаха варианти или инжектори, или нещо по ECU-то. Така като гледам и не засмуква въздух от никъде. Някакви идеи?

П.С. Запушил съм EVAP клапанаи отвора на смукателния колектор, понеже нямам канистъра за бензиновите изпарения от резервоара. Дали би могло това да оказва влияние т.е. компютърът да си мисли, че ще се получат бензинови пари от канистъра, а всъщност не постъпва нищо.




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 07 май 2007 23:44


Колега от форума имаше подобен проблем и се оказа някаква студена спойка на някакво реленце за ЕКЮто което се намира при бушоните.Ходих при него сменяхме наред от мойта на неговата кабели,свещи,дистибуторна капачка,палец не и не и накрая ходи на някакъв сервиз и го хванали този проблем ама не знам дали и при тем може да е от него :roll:


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Пон 07 май 2007 23:54


да и за това си бях помислил прегледах релетата, но ми изглеждат OK. Имаш ли представа за кое точно става въпрос


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пон 07 май 2007 23:55


VeilSide написа:да и за това си бях помислил прегледах релетата, но ми изглеждат OK. Имаш ли представа за кое точно става въпрос
Нямам идея кое е а и лошото е че и колегата не е видял кое вадят :roll: ама то студена спойка не можеш да я видиш така или иначе докато не я припоиш наново няма оправия :wink:


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Вто 08 май 2007 18:10


Отворих реле 30 (това за ECU-то) не видях да има скапани спойки. Утре ще тествам с друго


Потребителски аватар
plamen03
Мнения: 117
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот plamen03 » Вто 08 май 2007 18:51


колега ходи на една диагностика по лесно ще го хванеш, в хеед са свестни свържи се с колегата gas,не си хаби нервите


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Вто 08 май 2007 19:56


е не на една диагностика съм ходил...


Потребителски аватар
vlm3
Мнения: 5
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:

ЗА ABF

Мнениеот vlm3 » Съб 02 юни 2007 8:25


И АЗ ИМАМ САЩИЯ ПРОБЛЕМ ТРЕСЕ ПРИ ПРАЗЕН ХОД ЛЕКО А ЖАЖ ЖИСОКИТЕ Е ГОРЕ ДОЛУ ДОБРЕ СМЕНИЛ САМ ВСИЧКО КАБЕЛИ БРЕМИ СВЕЩИ NJK , ПАЛЕЦ И НЕ СЕ ОПРАЖИА ПРАЖИ МИ Я МНОГО БЛИЗАК ПРИАТЕЛ В БОША В ОБЕЛЯ ,И ЗАЩОТО НЕ ХВАщТА ПРОБЛЕМА ЗАПОЧВА ДА ГОЖОРИ ГЛУПОСТИ !!! АКО РЕСШИШ ПРОБЛЕМА МОЛИЯТЕ СЕ ОБАДИ 0888602011


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Нед 03 юни 2007 1:40


абе ходил съм и там. без малко да ме убедят, че МАП сензора ми е прецакан. Не мога да го хвана от какво е това притрисане. малко е, но ме дразни.


Потребителски аватар
plamen03
Мнения: 117
Регистриран на: Сря 07 фев 2007 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот plamen03 » Нед 03 юни 2007 16:50


колега при мен се получи преди една седмица,като запалиш колата всичко е ок караш 200м. и като дадеш гас колата почва да работи като на три цилиндара. като загрее никакви грижи. смених двата температурни датчика на главата точно под дистрибутурната капачка и сега всичко е на 6.


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Re: Прекъсване на ABF-a, когато е студен; притрисане

Мнениеот pacohaker » Нед 03 юни 2007 21:22


VeilSide написа:Когато се опитам да го изфорсирам се замисля и забива муцуната; задържа обороти, когато загрее проблемът изчезва, но се усеща едно претрисане. Ауспуха е черен и мирише на суров бензин, разхода е завишен, особено на градски цикъл.
Общо взето няма неща по запалителната система, които да са стари - Кабели, свещи, капачка, палец, бобина, ламбда сонда. Както и бензиновия регулатор. Не дава абс. никакви грешки, работата на ламба сондата е в норма. Всичко някак си ме навежда на мисълта, че преобогатява сместа. Дюзите дават нормални времена, само дето нямам идея как да проверя дали разпръскват горивото както трябва. Не останаха варианти или инжектори, или нещо по ECU-то. Така като гледам и не засмуква въздух от никъде. Някакви идеи?

П.С. Запушил съм EVAP клапанаи отвора на смукателния колектор, понеже нямам канистъра за бензиновите изпарения от резервоара. Дали би могло това да оказва влияние т.е. компютърът да си мисли, че ще се получат бензинови пари от канистъра, а всъщност не постъпва нищо.

ха сега да вида,това го прави и моя KR и всеки казва температурна кутийка и незнам кво,а съм ги сменл тези работи или са проверени че работят,смених таблото с бушоните и релетата,карах я в сервиз , било от центровката на инженкциона смениха горивния и въздушния филтър,ама файда нема и сега сутрин я пала, пуша цигара и тогава тръгвам.дано някой намери разрешение на този проблем че се натрових от тея цигари


Потребителски аватар
vakme
Мнения: 96
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vakme » Нед 03 юни 2007 22:50


При мен се получава същия ефект - но няма връзка с това загряла ли е или е студена. Като натискам газта не поема самата газ а все едно се дави .. и като мине 2к обороти - тръгва , но при потегляне се мъчи да загасне, щото оборотите падат.


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Прекъсване на ABF-a, когато е студен; притрисане

Мнениеот Bobby_ » Пон 04 юни 2007 5:00


pacohaker написа:
VeilSide написа:Когато се опитам да го изфорсирам се замисля и забива муцуната; задържа обороти, когато загрее проблемът изчезва, но се усеща едно претрисане. Ауспуха е черен и мирише на суров бензин, разхода е завишен, особено на градски цикъл.
Общо взето няма неща по запалителната система, които да са стари - Кабели, свещи, капачка, палец, бобина, ламбда сонда. Както и бензиновия регулатор. Не дава абс. никакви грешки, работата на ламба сондата е в норма. Всичко някак си ме навежда на мисълта, че преобогатява сместа. Дюзите дават нормални времена, само дето нямам идея как да проверя дали разпръскват горивото както трябва. Не останаха варианти или инжектори, или нещо по ECU-то. Така като гледам и не засмуква въздух от никъде. Някакви идеи?

П.С. Запушил съм EVAP клапанаи отвора на смукателния колектор, понеже нямам канистъра за бензиновите изпарения от резервоара. Дали би могло това да оказва влияние т.е. компютърът да си мисли, че ще се получат бензинови пари от канистъра, а всъщност не постъпва нищо.

ха сега да вида,това го прави и моя KR и всеки казва температурна кутийка и незнам кво,а съм ги сменл тези работи или са проверени че работят,смених таблото с бушоните и релетата,карах я в сервиз , било от центровката на инженкциона смениха горивния и въздушния филтър,ама файда нема и сега сутрин я пала, пуша цигара и тогава тръгвам.дано някой намери разрешение на този проблем че се натрових от тея цигари


:) при теб проблема е на друго място :) ДИФЕРЕНЦИАЛЕН РЕГУЛАТОР!!!
Той променя налягането в системата в зависимост от температурата на мотора.


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Пон 04 юни 2007 9:03


plamen03 написа:колега при мен се получи преди една седмица,като запалиш колата всичко е ок караш 200м. и като дадеш гас колата почва да работи като на три цилиндара. като загрее никакви грижи. смених двата температурни датчика на главата точно под дистрибутурната капачка и сега всичко е на 6.


благодаря
каква марка си взе ?


pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Re: Прекъсване на ABF-a, когато е студен; притрисане

Мнениеот pacohaker » Пон 04 юни 2007 17:20


Bobby_ написа:
pacohaker написа:
VeilSide написа:Когато се опитам да го изфорсирам се замисля и забива муцуната; задържа обороти, когато загрее проблемът изчезва, но се усеща едно претрисане. Ауспуха е черен и мирише на суров бензин, разхода е завишен, особено на градски цикъл.
Общо взето няма неща по запалителната система, които да са стари - Кабели, свещи, капачка, палец, бобина, ламбда сонда. Както и бензиновия регулатор. Не дава абс. никакви грешки, работата на ламба сондата е в норма. Всичко някак си ме навежда на мисълта, че преобогатява сместа. Дюзите дават нормални времена, само дето нямам идея как да проверя дали разпръскват горивото както трябва. Не останаха варианти или инжектори, или нещо по ECU-то. Така като гледам и не засмуква въздух от никъде. Някакви идеи?

П.С. Запушил съм EVAP клапанаи отвора на смукателния колектор, понеже нямам канистъра за бензиновите изпарения от резервоара. Дали би могло това да оказва влияние т.е. компютърът да си мисли, че ще се получат бензинови пари от канистъра, а всъщност не постъпва нищо.

ха сега да вида,това го прави и моя KR и всеки казва температурна кутийка и незнам кво,а съм ги сменл тези работи или са проверени че работят,смених таблото с бушоните и релетата,карах я в сервиз , било от центровката на инженкциона смениха горивния и въздушния филтър,ама файда нема и сега сутрин я пала, пуша цигара и тогава тръгвам.дано някой намери разрешение на този проблем че се натрових от тея цигари


:) при теб проблема е на друго място :) ДИФЕРЕНЦИАЛЕН РЕГУЛАТОР!!!
Той променя налягането в системата в зависимост от температурата на мотора.

само кажи каво представлява този регулатор и то сменям веднага ако вече не съм го направил.Поздрави



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: SeatSportuser и 97 госта