Golf MK3 - Ще слагам АБФ на мястото на АБУ
Golf MK3 - Ще слагам АБФ на мястото на АБУ
Добро утро колеги! Понеже ми падна един двигател ABF със скоростната кутия а моят е 1.6 75кс ABU, можете ли подробно да ми кажете кое трябва да се смени за да влезе двигателя и да тръгне колата (голф 3) благодаря ви за съдействието предварително !
Последна промяна от ivostefanov на Нед 16 окт 2016 11:02, променено общо 1 път.
Причина: Редактирах заглавието според правилата, прочети ги! Надявам се уцелих модела...
Причина: Редактирах заглавието според правилата, прочети ги! Надявам се уцелих модела...
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Ще слагам АБФ на мястото на АБУ
Mотор, скорости, инсталация, компютър, радиатор, ауспух, филтърна кутия, табло, прилежаща електроника и бензинова помпа.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Ще слагам АБФ на мястото на АБУ
А спирачките старите ли ще останат??? При увеличение на мощността два пъти дали е удачно да се кара ъс старите спирачки?
Re: Golf MK3 - Ще слагам АБФ на мястото на АБУ
Исках да разбера най важните неща като полуоски компютър инсталация нензинова помпа дали ще издържат тампоните и така ?
Окей а тампоните ще издържат ли? Полуоскитер, бензиновата помпа ?
Окей а тампоните ще издържат ли? Полуоскитер, бензиновата помпа ?
- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 - Ще слагам АБФ на мястото на АБУ
Важното е да върви
Принципно не е ОК, ама по старите години заводски са с по малки спирачки
MK2 GTI 16V 139hp 87г. 239мм - GTI 112hp май беше 90г. 256мм
MK3 VR6 174hp 90г. 280мм - GTI 97г. 288мм
и така нататък

Принципно не е ОК, ама по старите години заводски са с по малки спирачки

MK2 GTI 16V 139hp 87г. 239мм - GTI 112hp май беше 90г. 256мм
MK3 VR6 174hp 90г. 280мм - GTI 97г. 288мм
и така нататък

- ivostefanov
- Мнения: 2464
- Регистриран на: Нед 04 окт 2009 10:34
- Автомобил: Audi A4
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 - Ще слагам АБФ на мястото на АБУ
М..К. написа:Исках да разбера най важните неща като ...
Ходовата част е същата освен изброените неща.
Re: Golf MK3 - Ще слагам АБФ на мястото на АБУ
Ако някой има полезен сувет да ми даде в това начинание моля да заповяда :)
Последна промяна от ivostefanov на Нед 16 окт 2016 11:29, променено общо 1 път.
Причина: Оправи си правописа
Причина: Оправи си правописа
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Golf MK3 - Ще слагам АБФ на мястото на АБУ
М..К. написа:Исках да разбера най важните неща като полуоски компютър инсталация нензинова помпа дали ще издържат тампоните и така ?
Окей а тампоните ще издържат ли? Полуоскитер, бензиновата помпа ?
Бензинова помпа и полуоски от ABF. Както и гореописаните неща. Тампоните на мотора на ABF са като на tdi, твоите ще паснат, но няма да издържат дълго, та скоро ще ги смениш и тях.
- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: Golf MK3 - Ще слагам АБФ на мястото на АБУ
И за какво е цялото упражнение като и двете коли са на една и съща цена горе-долу, продаваш твоята и си вземаш АБФ
- Stranger
- Мнения: 165
- Регистриран на: Чет 07 апр 2005 16:23
- Автомобил: Astra GSi V6
- Двигател: X30XE
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf MK3 - Ще слагам АБФ на мястото на АБУ
Ходовата част на Голф 3 ГТИ, било то 2Е или АБФ, няма нищо общо с тази на другите голф 3. Първо в задният мост на ГТИ имаш стабилизираща щанга. Второ цялото предно магаре е различно, или по точно то е еднакво, но 2-та носача са различни, ( по дълги са с 2 см всеки ), шарнирите са различни ( доста по големи са ), съответно шенкелите са различни за да станат на тези шарнири, вътрешните кормилни накрайници са различни ( по-дълги) и стаб.щангата се държи по-коренно различен начин към носачите, с други биалетки. Резултатът е значително по-стабилна кола и много по здрава предница. Карал съм и с двата варианта и няма нищо общо между тях.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 97 госта