Натягане на ръчна спирачка

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

Натягане на ръчна спирачка

Мнениеот dj_nako » Пон 30 апр 2007 10:18


значи преди време когато се правех на рацер си дърпах ръчни доста и си се въртях както трябва.но сега като дръпна ръчната спирачка не блокират задните гуми а просто леко се забавя въртенето им,следователно трябва да я натегна.От къде:от горе при лоста където има 2 винтчета или някаде от доло под колата.и като я надягам колко че да не стане да ми трият накладките и да няма инерция.




Потребителски аватар
julylevi
Мнения: 118
Регистриран на: Чет 25 май 2006 15:22
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот julylevi » Пон 30 апр 2007 10:35


от винтчетата е, натягаш от там и като опънеш ръчната на 2-3-ти зъб да не можеш да потеглиш/задницата кляка/.навивай по малко и пробвай


Потребителски аватар
access
Мнения: 84
Регистриран на: Чет 30 юни 2005 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот access » Пон 30 апр 2007 11:23


При мен така не хващаше като хората и се оказа че ми е заминало жилото на ръчната


Потребителски аватар
Дашо
Пернишки бек
Мнения: 6104
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън

Мнениеот Дашо » Пон 30 апр 2007 11:33


Като навиваш жилата колега,ръчната трябва да ти е на 3ти зъб,за да не се получи накрая пък прекалено натягане,а да ти лови от 3ти зъб нагоре.


Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dj_nako » Пон 30 апр 2007 12:51


преди малко някакъв майстор ми каза че имало някаква ламарина с дупки под колата и там като дръпна ръчната някакъв болт влизал в некви дупки и така хващало.има ли такова нещо при моя голф или е било само при неговата 3-ка а.9 дизел.или въобще няма такова нещо и човека ми е говорил глупости.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пон 30 апр 2007 13:28


Колега сваляш продължението на барчето(в него е задния пепелник) и ще видиш двете жила. За самото регулиране ти трябват 2бр.ключе 10 и клещи след като натегнеш жилата ЗАДЪЛЖИТЕЛНО провери при отпусната до карай ръчна дали колелата се въртят свободно(без усилие),това става като я вдигнеш на крик.Ако не се въртят свободно отпусни я малко,защото рискуваш да ПРЕГРЕЕШ лагерите(което пък означава нови лагери)
УСПЕХ :D :D


Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dj_nako » Пон 30 апр 2007 19:13


по време на натягането в какво състояние трябва да е лоста на спирачката.на 3-ти зъб или в начално състояние доло.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Пон 30 апр 2007 19:26


Ами аз го оставям в долно положение. Натягам пробвам и така докато ми хареса. :D


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 30 апр 2007 19:41


В книжките съм чел на 2 зъб да започне да задържа колелото. Свободния ход при отпусната ръчна е също толкова важен както и натягането при задържане, не трябва да се прекалява с нито едно от двете.


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: Натягане на ръчна спирачка

Мнениеот lubo007 » Вто 08 май 2007 20:29


dj_nako написа:значи преди време когато се правех на рацер си дърпах ръчни доста и си се въртях както трябва.но сега като дръпна ръчната спирачка не блокират задните гуми а просто леко се забавя въртенето им,следователно трябва да я натегна.От къде:от горе при лоста където има 2 винтчета или някаде от доло под колата.и като я надягам колко че да не стане да ми трият накладките и да няма инерция.

според мен трябва да си регулираш самите челюсти на задните колела. това с натягането на жилата не секи път действа. на 2-ка съм късал 2 пъти жило,точно поради същатата причина-само намаля скоростта без блокиране. сега карам Г3-ка. един сасед ми регулира челюстите като вдигна колата на крик и сваля 1 болт. пъха едно шило и намества нещо ватре. ако щете вярваите, но сега ръчната ми е на 1-2 зъб, до 3 не стига. не ми грее отзад а съм си много доволен за сега :) дано съм бил полезен! :D


Потребителски аватар
dj_nako
Мнения: 1479
Регистриран на: Пон 26 дек 2005 19:09
Автомобил: Golf 5 tsi
Двигател: BMY 2007
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dj_nako » Вто 08 май 2007 21:56


аз ръчната я натегнах,добре стана,хваща,не грее,има инерция,само че дясното жило съм го оставил маааалко по хлабаво и като драпна ръчната на равен път с не мн голяма скорост и задницата трагва на 1 страна.ама за пергели е супер.ако някой си натяга като мен ръчната да върти жилата с 2 ключета 10 едновременно,а не като мен първо едното после другото.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 78 госта