голф 3 1.8 90 коня 93 г. на студен двигател колата да държи по-високи обороти

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
el3ment92
Мнения: 51
Регистриран на: Съб 04 юли 2015 14:58
Автомобил:
Двигател:

голф 3 1.8 90 коня 93 г. на студен двигател колата да държи по-високи обороти

Мнениеот el3ment92 » Чет 10 ное 2016 14:50


Здравей те колеги да ви попитам от какво зависи на студен двигател колата да държи по-високи обороти и като загрее да паднат на нормалните си обороти колата е 1,8 90 коня ABS




Потребителски аватар
boar
Мнения: 329
Регистриран на: Чет 08 яну 2009 9:25
Автомобил: Golf III
Двигател: ADZ 1995
Местоположение: Пловдив

Re: голф 3 1.8 90 коня 93година

Мнениеот boar » Чет 10 ное 2016 19:33


На автоматичният смукач !


Потребителски аватар
instantaccess
Мнения: 689
Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: bg

Re: голф 3 1.8 90 коня 93година

Мнениеот instantaccess » Чет 10 ное 2016 19:43


От моторчето за празен ход, което е монтирано на моно-то.


el3ment92
Мнения: 51
Регистриран на: Съб 04 юли 2015 14:58
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 3 1.8 90 коня 93година

Мнениеот el3ment92 » Чет 10 ное 2016 20:02


boar написа:На автоматичният смукач !

а къде се намира това животно автоматичен смукач


Потребителски аватар
boar
Мнения: 329
Регистриран на: Чет 08 яну 2009 9:25
Автомобил: Golf III
Двигател: ADZ 1995
Местоположение: Пловдив

Re: голф 3 1.8 90 коня 93година

Мнениеот boar » Чет 10 ное 2016 20:07


Под инжекцията !


Потребителски аватар
vladovelin
Мнения: 1323
Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
Автомобил: Golf3 GTI
Двигател: 2E 1994
Местоположение: Пазарджик

Re: голф 3 1.8 90 коня 93година

Мнениеот vladovelin » Чет 10 ное 2016 20:50


Двадесет години карах Рено10 с карбуратор на който смукача беше автоматичен.Под въздушния филтър на карбуратор имаше още една клапа за регулиране на количеството въздух, което преминава през карбуратор.Дроселклапата за оборотите е отделно и беше в долния край на карбуратор.На другите коли тази клапа на смукача се командва с жило от шофьора. На реното се управлява от температурата на антифриз чрез една спирала пружина , която с нагряването си завърта клапата до напълно отворено положение.Освен това лостовата система на смукача определяше и положението на Дроселклапата за регулиране на оборотите на пх при студен двигател и след отварянето на смукача намаляваха оборотите на пх.
При двигатели с инжекциони няма такова нещо автоматичен смукач.
Според температурата компютъра определя колко гориво да се впръсква и какви да са оборотите на пх.


Потребителски аватар
vovo6808
Мнения: 344
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
Автомобил: VW GOLF MK3
Двигател: ABS 1992
Местоположение: РУСЕ

Re: голф 3 1.8 90 коня 93година

Мнениеот vovo6808 » Чет 10 ное 2016 23:56


el3ment92 написа:
boar написа:На автоматичният смукач !

а къде се намира това животно автоматичен смукач

Такова животно при моноинжекцията нема. :smile


el3ment92
Мнения: 51
Регистриран на: Съб 04 юли 2015 14:58
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 3 1.8 90 коня 93 г. на студен двигател колата да държи по-високи обороти

Мнениеот el3ment92 » Пет 11 ное 2016 21:23


ами от какво може да е днеска смени температурния датчик и пак същото


Потребителски аватар
vovo6808
Мнения: 344
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
Автомобил: VW GOLF MK3
Двигател: ABS 1992
Местоположение: РУСЕ

Re: голф 3 1.8 90 коня 93 г. на студен двигател колата да държи по-високи обороти

Мнениеот vovo6808 » Пет 11 ное 2016 21:44


Е щом като загрее нормализира оборотите какво те притеснява. Студена колко оборота ти държи.


el3ment92
Мнения: 51
Регистриран на: Съб 04 юли 2015 14:58
Автомобил:
Двигател:

Re: голф 3 1.8 90 коня 93 г. на студен двигател колата да държи по-високи обороти

Мнениеот el3ment92 » Пет 11 ное 2016 22:29


300-400 пред загасване и трябва да стоя на педала


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: голф 3 1.8 90 коня 93 г. на студен двигател колата да държи по-високи обороти

Мнениеот Iezekil » Вто 15 ное 2016 9:34


Вариантите са 2.
Или ти е заминало стъпковото моторче
Или ТПС е най-малкото разбутан.
И двете животни са по моното.Могат да се замерят с мултицет,има доста теми как става това.А специално стъпковото може да се хване и с гледане:
-палиш колата,даваш газ с ръка от дросела и гледаш мърда ли
-даваш контакт,отваряш с ръка дросела и натискаш стъпковото/може и с другата ръка/ по щока и гледаш прибира ли се.
А можеш и просто да го изключиш от буксата и би трябвало оборотите да се вдигнат от ЕКУ,понеже той вече няма как да командва дросела и просто увеличава впръскването на гориво.
Това го говорим на бензин,понеже не пише нищо за газ.А на газ нещата са по-различни.Не пише и за проблеми с придърпване,и поведение като цяло на загрял мотор....
Има и момент с разбутан ТПС,в който компа се лъже,че дросела е отворен и се стреми да го затвори,затова и стъпковото се прибира.Принципно може да се бутне ТПС/ако стъпковото е здраво/за да се компенсират оборотите.Но съдейки по въпросите ти е по-хубаво манипулациите да ги извърши някой друг.

пп.Сега ми хрумна,я ърво си провери вакумите и тампона под моното,да не смучи въздух от някъде и да бърка смесите



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 72 госта