


голф 3 1.8 90 коня 93 г. на студен двигател колата да държи по-високи обороти
голф 3 1.8 90 коня 93 г. на студен двигател колата да държи по-високи обороти
Здравей те колеги да ви попитам от какво зависи на студен двигател колата да държи по-високи обороти и като загрее да паднат на нормалните си обороти колата е 1,8 90 коня ABS
- boar
- Мнения: 329
- Регистриран на: Чет 08 яну 2009 9:25
- Автомобил: Golf III
- Двигател: ADZ 1995
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 3 1.8 90 коня 93година
На автоматичният смукач !
- instantaccess
- Мнения: 689
- Регистриран на: Сря 25 авг 2010 18:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: bg
Re: голф 3 1.8 90 коня 93година
От моторчето за празен ход, което е монтирано на моно-то.
Re: голф 3 1.8 90 коня 93година
boar написа:На автоматичният смукач !
а къде се намира това животно автоматичен смукач
- boar
- Мнения: 329
- Регистриран на: Чет 08 яну 2009 9:25
- Автомобил: Golf III
- Двигател: ADZ 1995
- Местоположение: Пловдив
Re: голф 3 1.8 90 коня 93година
Под инжекцията !
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: голф 3 1.8 90 коня 93година
Двадесет години карах Рено10 с карбуратор на който смукача беше автоматичен.Под въздушния филтър на карбуратор имаше още една клапа за регулиране на количеството въздух, което преминава през карбуратор.Дроселклапата за оборотите е отделно и беше в долния край на карбуратор.На другите коли тази клапа на смукача се командва с жило от шофьора. На реното се управлява от температурата на антифриз чрез една спирала пружина , която с нагряването си завърта клапата до напълно отворено положение.Освен това лостовата система на смукача определяше и положението на Дроселклапата за регулиране на оборотите на пх при студен двигател и след отварянето на смукача намаляваха оборотите на пх.
При двигатели с инжекциони няма такова нещо автоматичен смукач.
Според температурата компютъра определя колко гориво да се впръсква и какви да са оборотите на пх.
При двигатели с инжекциони няма такова нещо автоматичен смукач.
Според температурата компютъра определя колко гориво да се впръсква и какви да са оборотите на пх.
- vovo6808
- Мнения: 344
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: РУСЕ
Re: голф 3 1.8 90 коня 93година
el3ment92 написа:boar написа:На автоматичният смукач !
а къде се намира това животно автоматичен смукач
Такова животно при моноинжекцията нема.

Re: голф 3 1.8 90 коня 93 г. на студен двигател колата да държи по-високи обороти
ами от какво може да е днеска смени температурния датчик и пак същото
- vovo6808
- Мнения: 344
- Регистриран на: Съб 15 яну 2011 21:11
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: РУСЕ
Re: голф 3 1.8 90 коня 93 г. на студен двигател колата да държи по-високи обороти
Е щом като загрее нормализира оборотите какво те притеснява. Студена колко оборота ти държи.
Re: голф 3 1.8 90 коня 93 г. на студен двигател колата да държи по-високи обороти
300-400 пред загасване и трябва да стоя на педала
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: голф 3 1.8 90 коня 93 г. на студен двигател колата да държи по-високи обороти
Вариантите са 2.
Или ти е заминало стъпковото моторче
Или ТПС е най-малкото разбутан.
И двете животни са по моното.Могат да се замерят с мултицет,има доста теми как става това.А специално стъпковото може да се хване и с гледане:
-палиш колата,даваш газ с ръка от дросела и гледаш мърда ли
-даваш контакт,отваряш с ръка дросела и натискаш стъпковото/може и с другата ръка/ по щока и гледаш прибира ли се.
А можеш и просто да го изключиш от буксата и би трябвало оборотите да се вдигнат от ЕКУ,понеже той вече няма как да командва дросела и просто увеличава впръскването на гориво.
Това го говорим на бензин,понеже не пише нищо за газ.А на газ нещата са по-различни.Не пише и за проблеми с придърпване,и поведение като цяло на загрял мотор....
Има и момент с разбутан ТПС,в който компа се лъже,че дросела е отворен и се стреми да го затвори,затова и стъпковото се прибира.Принципно може да се бутне ТПС/ако стъпковото е здраво/за да се компенсират оборотите.Но съдейки по въпросите ти е по-хубаво манипулациите да ги извърши някой друг.
пп.Сега ми хрумна,я ърво си провери вакумите и тампона под моното,да не смучи въздух от някъде и да бърка смесите
Или ти е заминало стъпковото моторче
Или ТПС е най-малкото разбутан.
И двете животни са по моното.Могат да се замерят с мултицет,има доста теми как става това.А специално стъпковото може да се хване и с гледане:
-палиш колата,даваш газ с ръка от дросела и гледаш мърда ли
-даваш контакт,отваряш с ръка дросела и натискаш стъпковото/може и с другата ръка/ по щока и гледаш прибира ли се.
А можеш и просто да го изключиш от буксата и би трябвало оборотите да се вдигнат от ЕКУ,понеже той вече няма как да командва дросела и просто увеличава впръскването на гориво.
Това го говорим на бензин,понеже не пише нищо за газ.А на газ нещата са по-различни.Не пише и за проблеми с придърпване,и поведение като цяло на загрял мотор....
Има и момент с разбутан ТПС,в който компа се лъже,че дросела е отворен и се стреми да го затвори,затова и стъпковото се прибира.Принципно може да се бутне ТПС/ако стъпковото е здраво/за да се компенсират оборотите.Но съдейки по въпросите ти е по-хубаво манипулациите да ги извърши някой друг.
пп.Сега ми хрумна,я ърво си провери вакумите и тампона под моното,да не смучи въздух от някъде и да бърка смесите
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 72 госта