Въпроса ми е дали да сменям целия блок, или само долната част където са изводите (без алуминиевата част)? Че в момента нямам много пари и 250 лв. не ми се дават.



Golf 4, 1.6, 16V спукана бобина
Golf 4, 1.6, 16V спукана бобина
На няколко пъти ми се случва да имам проблем с оборотите (играят), и след ден два грешката изчезне. Вчера реших да я закарам на диагностика и излезе проблем със свещта в 4-ти цилиндър. Едно от момчетата напръска бобината с вода и почна да прехвърля искри. Оказа се спукан накрайник (извод) на бобината. 
Въпроса ми е дали да сменям целия блок, или само долната част където са изводите (без алуминиевата част)? Че в момента нямам много пари и 250 лв. не ми се дават.
Въпроса ми е дали да сменям целия блок, или само долната част където са изводите (без алуминиевата част)? Че в момента нямам много пари и 250 лв. не ми се дават.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20302
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4, 1.6, 16V спукана бобина
Колега, не съм видял да се продава само половината. Аз минах също по този път. Кой е кода на двигателя?
Re: Golf 4, 1.6, 16V спукана бобина
Мисля че беше AUS не съм 100% сигурен. 105 коня е голфа. Иначе говоря само за това:
https://www.autopower.bg/images/%D0%B1% ... 400300.jpg
Но при това положение ще взема да я сменя цялата, лесно ли става? Като гледам са на 3 болта, и мисля да спестя от сервиз.
ПС: бобините на делфи надежни ли са ?
https://www.autopower.bg/images/%D0%B1% ... 400300.jpg
Но при това положение ще взема да я сменя цялата, лесно ли става? Като гледам са на 3 болта, и мисля да спестя от сервиз.
ПС: бобините на делфи надежни ли са ?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Golf 4, 1.6, 16V спукана бобина
Може да ползваш същият комутатор, тази металната плочка, държи се на клик и после се вади с дърпане, най-хубави са бобините с марка Беру, но мисля, че ги продават само в комплект с комутатора.
Иначе, супер лесно се сменя, трябва само да запомниш, кабела от кой цилиндър, в кой извод на бобината влиза, но дори и да забравиш, на корпуса на бобината има букви, които отговарят на номерата на цилиндрите, цилиндрите се броят от ляво на дясно (откъм ремъка).
Иначе, супер лесно се сменя, трябва само да запомниш, кабела от кой цилиндър, в кой извод на бобината влиза, но дори и да забравиш, на корпуса на бобината има букви, които отговарят на номерата на цилиндрите, цилиндрите се броят от ляво на дясно (откъм ремъка).
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20302
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4, 1.6, 16V спукана бобина
Сега проверих - бобината е същата като на 1.8 125 к.с. двигател AGN. Аз смених такава тази година.
BERU ZSE003
препоръчвам ти да смениш и свещите, в случай, че не са сменяни скоро.
BERU ZSE003
препоръчвам ти да смениш и свещите, в случай, че не са сменяни скоро.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта