Bora 2.3 V5 AGZ[99 година] - Проблем при палене на студен двигател + Видео
Bora 2.3 V5 AGZ[99 година] - Проблем при палене на студен двигател + Видео
Добър ден!
Въртя ключа стартера си върти колата вдига до към 400-450 оборота и изгасва(Това го прави само при първо палене).От втория път колата пали, обаче пък тогава държи около 1000 оборота и след това лека полека падат до нормалните обороти(нормални обороти = ~700 оборота за около 5-6 мин.). Свещите са на 10 000 км. , бобината е на около 15-16 000км. и тъй като знам, че има проблем и с комутатора и той е на около 10 000км. Също така колата е с АГУ, който е пълен инжекцион.
Прикачвам и видео към темата(Извинявам се, но попринцип не я държа толкова много на контакт.):
Въртя ключа стартера си върти колата вдига до към 400-450 оборота и изгасва(Това го прави само при първо палене).От втория път колата пали, обаче пък тогава държи около 1000 оборота и след това лека полека падат до нормалните обороти(нормални обороти = ~700 оборота за около 5-6 мин.). Свещите са на 10 000 км. , бобината е на около 15-16 000км. и тъй като знам, че има проблем и с комутатора и той е на около 10 000км. Също така колата е с АГУ, който е пълен инжекцион.
Прикачвам и видео към темата(Извинявам се, но попринцип не я държа толкова много на контакт.):
Последна промяна от akula9703 на Сря 28 дек 2016 17:36, променено общо 2 пъти.
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Проблем при палене на студен двигател(Bora 2,3 V5 AGZ) + Видео
Бензинова помпа, горивен филтър? Измерете налягането на горивото имах същите симптоми, помпа на БОШ 140-150лв.
Диагностика?
Диагностика?
Последна промяна от M3ntata на Вто 06 дек 2016 19:16, променено общо 2 пъти.
Re: Проблем при палене на студен двигател(Bora 2,3 V5 AGZ) + Видео
Оказа се, че дюзите са ми запушени на ~45%. На компютъра показа грешка "Fuel trim".Можете да заключите темата.
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем при палене на студен двигател(Bora 2,3 V5 AGZ) + Видео
Колега имам абсолютно същия проблем, първо припалва и гасне и после пали без проблем. Как разбра, че са ти запушени дюзите? На мен не ми дава грешки като я закача на компа.
От кво друго може да става това нещо?

Re: Проблем при палене на студен двигател(Bora 2,3 V5 AGZ) + Видео
Отидох на диагностика и ми направиха диагностиката с програма Actia.Иначе това ми е първа кола и не разбирам много, но може да е Стартер, свещи, бобина, гореспоменантите части от @M3ntata, дюзите(За други не знам).
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Bora 2.3 V5 AGZ - Проблем при палене на студен двигател + Видео
Напълно е възможно проблема да ти е от инжекторите колега, задръстени инжектори, сега, като се сетя аз получих същия ефект, след като сложих два пъти добавка за почистване на инжекторите, пали малко по продължително, вдига по-ниски обороти, към 400-500 и гасне.
Аз съм само на бензин, но явно добавката е разтворила мизериите по горивните пътища и ги е набила в инжекторите, след известно време се оправиха нещата от самосебе си.
Ако са задръстени дюзите се установява с ваг-ком, би трябвало краткосрочните адаптации да са положителни и доста над 10% и времето за отваряне на дюзите да е удължено, също така ламбда сондата, след като включи започва да показва бедна смес, така мисля.
Какъв е бил трима?
17544 - Long Term Fuel Trim (Additive) - System too Lean (Bank 1) Това може да го записва заради газовата уредба, обикновено записва такава грешка бензиновия комп, заради бедната смес на газ.
Аз съм само на бензин, но явно добавката е разтворила мизериите по горивните пътища и ги е набила в инжекторите, след известно време се оправиха нещата от самосебе си.
Ако са задръстени дюзите се установява с ваг-ком, би трябвало краткосрочните адаптации да са положителни и доста над 10% и времето за отваряне на дюзите да е удължено, също така ламбда сондата, след като включи започва да показва бедна смес, така мисля.
Какъв е бил трима?
17544 - Long Term Fuel Trim (Additive) - System too Lean (Bank 1) Това може да го записва заради газовата уредба, обикновено записва такава грешка бензиновия комп, заради бедната смес на газ.
Последна промяна от freelancer на Сря 07 дек 2016 15:49, променено общо 2 пъти.
- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Bora 2.3 V5 AGZ - Проблем при палене на студен двигател + Видео
Преди да сменяш здрави неща, изчакай да ти свърши газта напълно и я покарай 2-3 дни на бензин.
Има вариант да ти изпуска газ в колектора и затова първото палене да е така - докато изкара газта.
Има вариант да ти изпуска газ в колектора и затова първото палене да е така - докато изкара газта.
Re: Bora 2.3 V5 AGZ - Проблем при палене на студен двигател + Видео
Нищо не съм сменял засега. Сложих добавка(Liqui Moly) и 1 литър спирт за горене. Ще я карам само на бензин 1 седмица и след това мисля да ходя да ми изчистят дюзите с ултразвук.
На листа, който ми даде човека пише - 00561 015 | Fuel trim | Low adaptation limit not reached(add) | Intermittent fault.
На листа, който ми даде човека пише - 00561 015 | Fuel trim | Low adaptation limit not reached(add) | Intermittent fault.
- M3ntata
- Мнения: 845
- Регистриран на: Нед 07 юни 2015 16:02
- Автомобил: Golf MK4 4motion
- Двигател: V5 AGZ
Re: Bora 2.3 V5 AGZ - Проблем при палене на студен двигател + Видео
При тази грешка въпросния мотор мисля, че има проблем с запушени дюзи, ниско налягане на горивото (филтър, горивна помпа), въздушния поток (филтър, дебитомер или спукан маркуч).
- GolfHighL
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 18 ное 2014 16:09
- Автомобил: Volkswagen Passat CC
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Пловдив
Re: Bora 2.3 V5 AGZ - Проблем при палене на студен двигател + Видео
А колеги аз съм без газ, само на бензин и не ми записва никакви грешки. Значи може помпата да си заминава или горивния филтър е за смяна ?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Bora 2.3 V5 AGZ - Проблем при палене на студен двигател + Видео
Колега, проверих грешката и според мен това палене и гаснене не е от нея, много прилича на имобилайзер, ако има, къде да я закачаш без пари и да наблюдаваш за грешки може и да изкочи нещо, най-добре да си имаш кабел и да не се налага да търсиш постоянно друг човек или да плащаш на майстори.
Грешката се дължи на газовата уредба, ако се поразтърсиш по форумите, аз с такова впечатление останах.
Малко си избързал с тая добавка и спирта, дано не стане работата по зле, аз точно на Лики Моли сложих и втория път ефекта беше отрицателен.
Грешката се дължи на газовата уредба, ако се поразтърсиш по форумите, аз с такова впечатление останах.
Малко си избързал с тая добавка и спирта, дано не стане работата по зле, аз точно на Лики Моли сложих и втория път ефекта беше отрицателен.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Bora 2.3 V5 AGZ - Проблем при палене на студен двигател + Видео
GolfHighL, от имобилайзера прави така, но явно не записва грешка веднага.
Re: Bora 2.3 V5 AGZ - Проблем при палене на студен двигател + Видео
От дюзите е защото и аз видях, че пишеше ~45% на всеки цилиндър. Иначе нямам имобилайзер. В Ross-Tech Wiki за грешката дава същите симптомии, които ги имам и аз.
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: Нед 05 дек 2010 10:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Bora 2.3 V5 AGZ - Проблем при палене на студен двигател + Видео
fuel trim-a най-вероятно ти го дава от газовата.Бензиновия компютър се адаптира към сместа на газ. Изчакай да ти свърши газта, после откачи акумулатора за известно време и я покарай няколко дни на бензин.Не сваляй да сменяш нищо.
Re: Bora 2.3 V5 AGZ - Проблем при палене на студен двигател + Видео
А нормално ли да е увеличен разхода на горивото. Питам, защото днеска гледах текущия разход и като съм на първа и втора предавка показва стойности, които ~26/100.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта