Голф 4 1.8T-Смяна на вакуум маркучи

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
GeorgiPopov
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 07 яну 2012 18:57
Автомобил: VW Golf
Двигател: AGU 1998
Местоположение: София
Контакти:

Голф 4 1.8T-Смяна на вакуум маркучи

Мнениеот GeorgiPopov » Пет 25 сеп 2020 8:59


Здравейте, Колеги!
Колата е Голф 4, 1.8Т, AGU, 1998г.
От известно време педала на спирачките ми е кокал, преди да запаля и по тази причина ще сменям маркучите на спирачките със силиконови, но не зная какъв (какви) размери (външен и вътрешен диаметър) да взема и колко като дължина ще са ми нужни.
Някой правил ли е скоро тази интервенция, за да сподели знания?
Благодаря!
:love.vwclub

Последна промяна от GeorgiPopov на Съб 03 окт 2020 21:05, променено общо 1 път.




Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12794
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 1.8T-Маркучи за спирачки

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 25 сеп 2020 17:07


Ако маркучите са нацепени ги смени.ЛПР сложи. Но дървения педал не е от тях. Или сервото е пътник,или тръбата към него има пропуски.


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19560
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.8T-Маркучи за спирачки

Мнениеот radotom » Пет 25 сеп 2020 18:26


Аз доколкото разбрах, човека пита за вакуумните маркучи, този за към сервото също. Просто се е изразил неправилно.
Иначе вероятноста за заминал сервоусилвател е много голяма, да.
Но смяната на маркучлетата няма да е от вреда :c020


Потребителски аватар
GeorgiPopov
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 07 яну 2012 18:57
Автомобил: VW Golf
Двигател: AGU 1998
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.8T-Маркучи за спирачки

Мнениеот GeorgiPopov » Пет 25 сеп 2020 21:06


Да - съжалявам, грешно съм се изразил. Вакуумните маркучи имам предвид. Има ли как да се провери серво усилвателя или когато му дойде времето ще си "каже"?
И все пак колко маркучи ще ми трябват? :)
Благодаря!


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Голф 4 1.8T-Маркучи за спирачки

Мнениеот vladtod® » Вто 29 сеп 2020 17:38


2 м.


Потребителски аватар
GeorgiPopov
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 07 яну 2012 18:57
Автомобил: VW Golf
Двигател: AGU 1998
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.8T-Маркучи за спирачки

Мнениеот GeorgiPopov » Сря 30 сеп 2020 14:34


Благодаря колега, но "2м" с диаметър 3мм или 4мм вътрешен диаметър? До колкото знам трябва и от двата размера да се ползват.


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Голф 4 1.8T-Маркучи за спирачки

Мнениеот vladtod® » Чет 01 окт 2020 15:31


Нямам спомен ,взех по 2 м от двата, но остана , 6-8 лв беше метъра затова удари една приблизителна ролетка и така купи.


Потребителски аватар
GeorgiPopov
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 07 яну 2012 18:57
Автомобил: VW Golf
Двигател: AGU 1998
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.8T-Маркучи за спирачки

Мнениеот GeorgiPopov » Съб 03 окт 2020 7:10


Аз пък взех 3м * 3мм и 1м * 4мм. Днес ще ги сменям и ще напиша какво съм изхарчил.
Вчера ми направи впечатление, че след като запаля двигателя и педала на спирачката омекне, при натискане се чува звук на преминаващ въздух (сякаш помпам с ръчна помпа) и това при всяко натискане. До сега сякаш не съм го чувал (или не съм обърнал внимание). Има ли там под педала на спирачката, нещо което да издава този звук?


Потребителски аватар
GeorgiPopov
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 07 яну 2012 18:57
Автомобил: VW Golf
Двигател: AGU 1998
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.8T-Смяна на вакуум маркучи

Мнениеот GeorgiPopov » Пон 05 окт 2020 8:31


Здравейте!
Започнах подмяната на маркучите, но се оказа, че 3мм имам само на Блоу Офф клапана. Останалите, които виждам са на 5-6 мм., а именно маркуча към актуатора (който е скъсан и изобщо не ходи до него, а колата върви добре) и тези, които съм отбелязал в червено.
MK4-AGU-vacuum-hoses.png

Аз ли съм в грешка?
Иначе смених и пластмасовия маркуч (тръбичка) на въпросната EVAP система със силиконов, защото беше сцепен в краищата.
Ще кача още снимки малко по-късно днес.


Потребителски аватар
Duke_BG
Мнения: 439
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
Автомобил: GOLF 4+BORA
Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
Местоположение: Бургас

Re: Голф 4 1.8T-Смяна на вакуум маркучи

Мнениеот Duke_BG » Вто 13 окт 2020 15:25


първо започни с проверка на клапана - онова бялото веднага след смукателния колектор
когато е на ход колата педала пак ли е твърд ?


Потребителски аватар
GeorgiPopov
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 07 яну 2012 18:57
Автомобил: VW Golf
Двигател: AGU 1998
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.8T-Смяна на вакуум маркучи

Мнениеот GeorgiPopov » Съб 17 окт 2020 21:10


Здравей колега, благодаря за включването!
Duke_BG написа:първо започни с проверка на клапана - онова бялото веднага след смукателния колектор ...
За кое бяло става дума, не съм на ясно?
Duke_BG написа:... когато е на ход колата педала пак ли е твърд ?
Не, веднага щом запаля педала си омеква.


Потребителски аватар
ZEDYCUS
Мнения: 326
Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
Двигател: AUY 2001
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Голф 4 1.8T-Смяна на вакуум маркучи

Мнениеот ZEDYCUS » Съб 17 окт 2020 21:37


Съскането може да е от сервоусилвателят.
Преди две години ми се случи същото, на стержина на сервото който натиска педала на спирачката, има едно уплътнение, което се беше сцепило. Като натиснеш спирачката и отпуснеш се чуваше известно време съскане от там. Работи ли колата имах спирачки първият път като натисна, ако натисна веднага след това се втвърдяваше, дам ли газ и отново омекваше. Та си беше опасно, докато намеря серво почти половин година карах така. Заради абс системата трябваше да е същият номер, та се наложи да си внеса втора употреба от Германия. Намерих в продажба пак там да се продава това силиконово уплътнение, дори и го купих, но не съм го монтирал на сваленото серво, щото другото още работи.


Потребителски аватар
Duke_BG
Мнения: 439
Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
Автомобил: GOLF 4+BORA
Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
Местоположение: Бургас

Re: Голф 4 1.8T-Смяна на вакуум маркучи

Мнениеот Duke_BG » Съб 17 окт 2020 21:47


там където си очертал с червено мъркучите - първото след дросела.
ама то какво оачкваш на незапален двигател да имаш серво ли ?
като запалиш на място ако ти се променят оборотите при натиаскане на спирачката тогава трябва а се притесняваш
иначе ози клапан е за а ти държи вакума така че го провери първо


Потребителски аватар
GeorgiPopov
Мнения: 120
Регистриран на: Съб 07 яну 2012 18:57
Автомобил: VW Golf
Двигател: AGU 1998
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.8T-Смяна на вакуум маркучи

Мнениеот GeorgiPopov » Пон 19 окт 2020 14:46


Duke_BG написа:... ама то какво оачкваш на незапален двигател да имаш серво ли ?
Не, но педала е кокал преди да запаля и ако е наклон трябва да се държа за волана, за да натисна, че да не тръгне като изключа от скорос.
Duke_BG написа:... като запалиш на място ако ти се променят оборотите при натиаскане на спирачката тогава трябва а се притесняваш...
Няма пробмяна в оборотите на място при натискане на спирачка.
Duke_BG написа:иначе ози клапан е за а ти държи вакума така че го провери първо
Ок, благодаря!


Lyubcho_88
Мнения: 235
Регистриран на: Сря 16 мар 2011 23:34
Автомобил: MB W245 07
Двигател: B200 136hp
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: Голф 4 1.8T-Смяна на вакуум маркучи

Мнениеот Lyubcho_88 » Пон 19 окт 2020 17:40


Проблема с коравия спирачен педал го имах и аз на моята Шкода, затова да обясня в какво се състои. Когато двг. работи педала си е мек и всичко е наред. Тогава и помпата работи. Спирачния педал остава мек за още 1-2 натискане след като сте изгасили двигателя. При тези натискания, той постепенно се втвърдява и това е нормално, така е при всички автомобили.
Ако обаче не натискате спирачка след като сте изгасили двигателя, то педала отново е мек за тези 1-2 натискания и на другата сутрин. Така е при всички коли. Е г-н. Попов иска да каже, че спирачния педал се удървя без да е натискан минути след като двигателя е изгасен.
За жалост аз не успях да оправя при мен, макар да си играх да търся от къде се губи вакуума, но може и проблема да е от друго естество.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 146 госта