Голф 4 1.8T-Смяна на вакуум маркучи
- GeorgiPopov
- Мнения: 120
- Регистриран на: Съб 07 яну 2012 18:57
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: София
- Контакти:
Голф 4 1.8T-Смяна на вакуум маркучи
Здравейте, Колеги!
Колата е Голф 4, 1.8Т, AGU, 1998г.
От известно време педала на спирачките ми е кокал, преди да запаля и по тази причина ще сменям маркучите на спирачките със силиконови, но не зная какъв (какви) размери (външен и вътрешен диаметър) да взема и колко като дължина ще са ми нужни.
Някой правил ли е скоро тази интервенция, за да сподели знания?
Благодаря!
Колата е Голф 4, 1.8Т, AGU, 1998г.
От известно време педала на спирачките ми е кокал, преди да запаля и по тази причина ще сменям маркучите на спирачките със силиконови, но не зная какъв (какви) размери (външен и вътрешен диаметър) да взема и колко като дължина ще са ми нужни.
Някой правил ли е скоро тази интервенция, за да сподели знания?
Благодаря!
Последна промяна от GeorgiPopov на Съб 03 окт 2020 21:05, променено общо 1 път.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Голф 4 1.8T-Маркучи за спирачки
Ако маркучите са нацепени ги смени.ЛПР сложи. Но дървения педал не е от тях. Или сервото е пътник,или тръбата към него има пропуски.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19560
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.8T-Маркучи за спирачки
Аз доколкото разбрах, човека пита за вакуумните маркучи, този за към сервото също. Просто се е изразил неправилно.
Иначе вероятноста за заминал сервоусилвател е много голяма, да.
Но смяната на маркучлетата няма да е от вреда
Иначе вероятноста за заминал сервоусилвател е много голяма, да.
Но смяната на маркучлетата няма да е от вреда
- GeorgiPopov
- Мнения: 120
- Регистриран на: Съб 07 яну 2012 18:57
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8T-Маркучи за спирачки
Да - съжалявам, грешно съм се изразил. Вакуумните маркучи имам предвид. Има ли как да се провери серво усилвателя или когато му дойде времето ще си "каже"?
И все пак колко маркучи ще ми трябват? :)
Благодаря!
И все пак колко маркучи ще ми трябват? :)
Благодаря!
- GeorgiPopov
- Мнения: 120
- Регистриран на: Съб 07 яну 2012 18:57
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8T-Маркучи за спирачки
Благодаря колега, но "2м" с диаметър 3мм или 4мм вътрешен диаметър? До колкото знам трябва и от двата размера да се ползват.
Re: Голф 4 1.8T-Маркучи за спирачки
Нямам спомен ,взех по 2 м от двата, но остана , 6-8 лв беше метъра затова удари една приблизителна ролетка и така купи.
- GeorgiPopov
- Мнения: 120
- Регистриран на: Съб 07 яну 2012 18:57
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8T-Маркучи за спирачки
Аз пък взех 3м * 3мм и 1м * 4мм. Днес ще ги сменям и ще напиша какво съм изхарчил.
Вчера ми направи впечатление, че след като запаля двигателя и педала на спирачката омекне, при натискане се чува звук на преминаващ въздух (сякаш помпам с ръчна помпа) и това при всяко натискане. До сега сякаш не съм го чувал (или не съм обърнал внимание). Има ли там под педала на спирачката, нещо което да издава този звук?
Вчера ми направи впечатление, че след като запаля двигателя и педала на спирачката омекне, при натискане се чува звук на преминаващ въздух (сякаш помпам с ръчна помпа) и това при всяко натискане. До сега сякаш не съм го чувал (или не съм обърнал внимание). Има ли там под педала на спирачката, нещо което да издава този звук?
- GeorgiPopov
- Мнения: 120
- Регистриран на: Съб 07 яну 2012 18:57
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8T-Смяна на вакуум маркучи
Здравейте!
Започнах подмяната на маркучите, но се оказа, че 3мм имам само на Блоу Офф клапана. Останалите, които виждам са на 5-6 мм., а именно маркуча към актуатора (който е скъсан и изобщо не ходи до него, а колата върви добре) и тези, които съм отбелязал в червено.
Аз ли съм в грешка?
Иначе смених и пластмасовия маркуч (тръбичка) на въпросната EVAP система със силиконов, защото беше сцепен в краищата.
Ще кача още снимки малко по-късно днес.
Започнах подмяната на маркучите, но се оказа, че 3мм имам само на Блоу Офф клапана. Останалите, които виждам са на 5-6 мм., а именно маркуча към актуатора (който е скъсан и изобщо не ходи до него, а колата върви добре) и тези, които съм отбелязал в червено.
Аз ли съм в грешка?
Иначе смених и пластмасовия маркуч (тръбичка) на въпросната EVAP система със силиконов, защото беше сцепен в краищата.
Ще кача още снимки малко по-късно днес.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 4 1.8T-Смяна на вакуум маркучи
първо започни с проверка на клапана - онова бялото веднага след смукателния колектор
когато е на ход колата педала пак ли е твърд ?
когато е на ход колата педала пак ли е твърд ?
- GeorgiPopov
- Мнения: 120
- Регистриран на: Съб 07 яну 2012 18:57
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8T-Смяна на вакуум маркучи
Здравей колега, благодаря за включването!
За кое бяло става дума, не съм на ясно?Duke_BG написа:първо започни с проверка на клапана - онова бялото веднага след смукателния колектор ...
Не, веднага щом запаля педала си омеква.Duke_BG написа:... когато е на ход колата педала пак ли е твърд ?
- ZEDYCUS
- Мнения: 326
- Регистриран на: Нед 03 сеп 2006 21:46
- Автомобил: VW Sharan 1_9 TDI
- Двигател: AUY 2001
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8T-Смяна на вакуум маркучи
Съскането може да е от сервоусилвателят.
Преди две години ми се случи същото, на стержина на сервото който натиска педала на спирачката, има едно уплътнение, което се беше сцепило. Като натиснеш спирачката и отпуснеш се чуваше известно време съскане от там. Работи ли колата имах спирачки първият път като натисна, ако натисна веднага след това се втвърдяваше, дам ли газ и отново омекваше. Та си беше опасно, докато намеря серво почти половин година карах така. Заради абс системата трябваше да е същият номер, та се наложи да си внеса втора употреба от Германия. Намерих в продажба пак там да се продава това силиконово уплътнение, дори и го купих, но не съм го монтирал на сваленото серво, щото другото още работи.
Преди две години ми се случи същото, на стержина на сервото който натиска педала на спирачката, има едно уплътнение, което се беше сцепило. Като натиснеш спирачката и отпуснеш се чуваше известно време съскане от там. Работи ли колата имах спирачки първият път като натисна, ако натисна веднага след това се втвърдяваше, дам ли газ и отново омекваше. Та си беше опасно, докато намеря серво почти половин година карах така. Заради абс системата трябваше да е същият номер, та се наложи да си внеса втора употреба от Германия. Намерих в продажба пак там да се продава това силиконово уплътнение, дори и го купих, но не съм го монтирал на сваленото серво, щото другото още работи.
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Голф 4 1.8T-Смяна на вакуум маркучи
там където си очертал с червено мъркучите - първото след дросела.
ама то какво оачкваш на незапален двигател да имаш серво ли ?
като запалиш на място ако ти се променят оборотите при натиаскане на спирачката тогава трябва а се притесняваш
иначе ози клапан е за а ти държи вакума така че го провери първо
ама то какво оачкваш на незапален двигател да имаш серво ли ?
като запалиш на място ако ти се променят оборотите при натиаскане на спирачката тогава трябва а се притесняваш
иначе ози клапан е за а ти държи вакума така че го провери първо
- GeorgiPopov
- Мнения: 120
- Регистриран на: Съб 07 яну 2012 18:57
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AGU 1998
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8T-Смяна на вакуум маркучи
Не, но педала е кокал преди да запаля и ако е наклон трябва да се държа за волана, за да натисна, че да не тръгне като изключа от скорос.Duke_BG написа:... ама то какво оачкваш на незапален двигател да имаш серво ли ?
Няма пробмяна в оборотите на място при натискане на спирачка.Duke_BG написа:... като запалиш на място ако ти се променят оборотите при натиаскане на спирачката тогава трябва а се притесняваш...
Ок, благодаря!Duke_BG написа:иначе ози клапан е за а ти държи вакума така че го провери първо
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 23:34
- Автомобил: MB W245 07
- Двигател: B200 136hp
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8T-Смяна на вакуум маркучи
Проблема с коравия спирачен педал го имах и аз на моята Шкода, затова да обясня в какво се състои. Когато двг. работи педала си е мек и всичко е наред. Тогава и помпата работи. Спирачния педал остава мек за още 1-2 натискане след като сте изгасили двигателя. При тези натискания, той постепенно се втвърдява и това е нормално, така е при всички автомобили.
Ако обаче не натискате спирачка след като сте изгасили двигателя, то педала отново е мек за тези 1-2 натискания и на другата сутрин. Така е при всички коли. Е г-н. Попов иска да каже, че спирачния педал се удървя без да е натискан минути след като двигателя е изгасен.
За жалост аз не успях да оправя при мен, макар да си играх да търся от къде се губи вакуума, но може и проблема да е от друго естество.
Ако обаче не натискате спирачка след като сте изгасили двигателя, то педала отново е мек за тези 1-2 натискания и на другата сутрин. Така е при всички коли. Е г-н. Попов иска да каже, че спирачния педал се удървя без да е натискан минути след като двигателя е изгасен.
За жалост аз не успях да оправя при мен, макар да си играх да търся от къде се губи вакуума, но може и проблема да е от друго естество.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 146 госта