Голф 4 1.6 sr APF прекъсване

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ventsislav.donchev
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 20 юни 2016 2:13
Автомобил:
Двигател:

Голф 4 1.6 sr APF прекъсване

Мнениеот ventsislav.donchev » Вто 28 фев 2017 14:39


Здравейте имам леко прекъсване при ниските обороти.
Сменил съм свещите.
Когато я закачих на VCDS ето какво ми излиза Изображение

Вашето мнение какво е? Трябва ли да сменя сондата и B1 S2 тази след катализира ли е?
Колата няма Газ!

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk




Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13390
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Голф 4 1.6 sr APF прекъсване

Мнениеот Zdravko Zankov » Вто 28 фев 2017 15:56


Гледам само сондата прави проблем, да това е втората, след катализатора. Но тя не влияе върху горивната смес. Тя следи работата на катализатора.


loopci
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 21 май 2015 17:43
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател: APF

Re: Голф 4 1.6 sr APF прекъсване

Мнениеот loopci » Вто 28 фев 2017 19:26


Здравей, колега

Имам същия мотор (APF) и същите грешки, като смятам, че колата дърпа въздух от някъде - именно това (според мен) говори грешката Fuel Trim Bank 1 - System too lean - т.е. повече въздух в сместа, който не е измерен от дебитомера и затова колата не е подала повече гориво, за да се постигне нужното съотношение.
Все още обаче не съм намерил "пробив", като тези дни ще проверя по-внимателно.

Друг вариант за придърпване, който също изпитах по-рано на същата кола, бе комбинация от теч от гарнитурата на капака на клапаните и счупена гърловина на капачката на масло. Не съм сигурен дали счупената гърловина имаше общо, но със сигурност течът караше колата да прекъсва на около 1 800 - 2 000 оборота. Подобен проблем имаше и при мой приятел с Polo 6n2 1.4 16V, където след сваляне на капака и поставяне на силикон колата спря да прекъсва. Подобен теч обаче се забелязва лесно и предполагам, че не е това проблемът в твоя случай.

Надявам се да съм успял да помогна поне малко и да успееш да отстраниш доста дразнещия проблем и да споделиш как.

Имам и един въпрос - твоята форсира ли се леко (до 100-на оборота) понякога при изключване от скорост или движение на полусъединител или много ниски обороти на първа?

И един съвет накрая: не бързай да сменяш сондата. Дали работи правилно може да се провери с VAG COM, доколкото знам.


predator_v_bg
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 03 май 2011 8:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.6 sr APF прекъсване

Мнениеот predator_v_bg » Вто 28 фев 2017 20:21


Благодаря за съветите ще проверя.
Гарнитурата я смених, сега мисля и кабелите, ще прегледам и вакумите .
Loopci мисля, че го има това с оборотите, но утре ще ти кажа със сигурност.
ПП: Tapatalk омаза яко нещата!

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk


loopci
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 21 май 2015 17:43
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател: APF

Re: Голф 4 1.6 sr APF прекъсване

Мнениеот loopci » Пет 17 мар 2017 11:24


Колега, някакво развитие по темата?


predator_v_bg
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 03 май 2011 8:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.6 sr APF прекъсване

Мнениеот predator_v_bg » Съб 18 мар 2017 19:58


Здравей извинявам се за закъснението.
Смених кабелите и изчистих дросела и претрисането изчезна. Оборотите ми бяха малко ниски (650) с vagcom ги увеличих на 730-760(поне с такова впечатление останах ха ха ха).
Относно това което ме попита за играенето на оборотите, има го!


loopci
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 21 май 2015 17:43
Автомобил: VW Golf MK4
Двигател: APF

Re: Голф 4 1.6 sr APF прекъсване

Мнениеот loopci » Нед 19 мар 2017 10:10


Благодаря за отговора, колега, значи и аз ще взема да изчистя дросела


Потребителски аватар
dimitar.matev
Мнения: 4
Регистриран на: Вто 29 ное 2016 14:25
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.6 sr APF прекъсване

Мнениеот dimitar.matev » Вто 21 мар 2017 12:35


Аз също съм с 1.6 sr APF. При мен също се форсира понякога !


predator_v_bg
Мнения: 3
Регистриран на: Вто 03 май 2011 8:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Голф 4 1.6 sr APF прекъсване

Мнениеот predator_v_bg » Сря 22 мар 2017 19:09


Аз от както изчистих и адаптирах дросела оборотите не ми играят. Пробвай и ти колега.


Потребителски аватар
petar.kirkov
Мнения: 23
Регистриран на: Съб 08 окт 2016 22:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 4 1.6 sr APF прекъсване

Мнениеот petar.kirkov » Пон 03 апр 2017 10:52


Ас съм също с APF мотор.

Моята сонда също на компютъра я дава, че не е мн наред, но не ми влияе на оборотите и на разхода. Това което ми обясни моя майстор, е че е изгорял само подгрева на сондата и когато двигателя развие оптималната температура, всичко се нормализира. Не ги разбирам мн тия сонди, но грешката винаги си стои и няма забележимо негативно влияние.

При мен лично имаше придърпване на 1800-2000, имах следната грешка "Cylinder 3 Misfire Detected". От там какви ли не хипотези ми минаха през главата, смяна на кабели, свещи, бубини ала бала....накрая се оказа, че кабелът на 3-ти цилиндър бил леко разкачен. Наместихме го и всичко заспа.

Наистина както е казал колегата по-горе е важно системата да е хубаво уплътнена, за да не дърпа или изпуска излишен въздух. Аз тази седмица смених гарнитура на клапани и О-пръстени на всмукателен колектор и дорсел (пръстена на дросела, трудно се намира). Бях потресен колко много се бяха запекли всичките и направо се чупеха като пластмаса. В допълнение направихме и едно хубаво почистване на нагарите. Специално за дросела моя от входящата част (тази която се вижда като свалите въздушния маркуч, беше много чистичък, но от другата страна беше леш.)

Сега колата работи много по приятно и равномерно, дори мисля разхода се подобри леко. Ако не сте ги сменяли никога, препоръчвам да го направите.

ПП: Що се отнася до онзи момент, в който колата сама се форсира на ниски обороти или полусъединител, мисля че е търсен ефект от производителя. На мен лично много ми допада, защото така колата сама не си позволява да изгасне. Аз лично съм си правил експерименти на 1-ва, 2-ра и 3-та, махам си крака от газта и колата сама си кара на 1000-1100 оборота стабилно, без да тресе и да гасне. Дори ако има някакво по-малко баирче, сама си дава малко повече газ за да го изкачи.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 103 госта