проблем с таблото

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
batslav
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Я-л/София

проблем с таблото

Мнениеот batslav » Чет 03 май 2007 21:53


от 2 дена ми се случи следното,часовника на таблото и километража се зануляват сами и по някога в движение някои знае ли на какво може да се далжи това имал ли е такива проблеми.




Потребителски аватар
mania
Мнения: 1749
Регистриран на: Съб 27 яну 2007 11:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mania » Пет 04 май 2007 10:28


Братле, а другите тоци прекъсват ли ти - фарове, радио и пр... Ако е така според мен търси проблема около акумулатора. Успех 8)


чакала
Мнения: 445
Регистриран на: Пон 06 ное 2006 14:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот чакала » Пет 04 май 2007 13:10


http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... 2%E0%ED%E5
и най- вече виж мнението на Варбона :wink:


Потребителски аватар
Дашо
Пернишки бек
Мнения: 6104
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън

Мнениеот Дашо » Пет 04 май 2007 17:49


Колега,може да ти е от евентуална полза и тази тема:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=39184&highlight=


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Пет 04 май 2007 22:37


mania написа:Братле, а другите тоци прекъсват ли ти - фарове, радио и пр... Ако е така според мен търси проблема около акумулатора. Успех 8)


:да:


Потребителски аватар
s5501na
Мнения: 856
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 19:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот s5501na » Пет 04 май 2007 23:03


Колеги ,а да се бъзика БУШОН?При мен това беше проблема с часовника ,плафончето и централното-беше счупила пластинката на бушона на две части и ту контактува ту не!
Поздрави :idea:


Потребителски аватар
batslav
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Я-л/София

Мнениеот batslav » Вто 08 май 2007 20:56


Kолеги блг за темите които сте ми пратили.При мен взе да го прави доста често примигва ми лампата за водата и лампата за масло ,оборотомера и километража играят и се занулява часовника и километрите които аз съм занулил за да си засека колко километра минавам.Може ли колегите които са имали този проблем да кажат ка са го решили.


Потребителски аватар
batslav
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Я-л/София

Мнениеот batslav » Вто 08 май 2007 21:02


da6o_amvr написа:Колега,може да ти е от евентуална полза и тази тема:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=39184&highlight=
Какво стана при теб оправили проблема.


Потребителски аватар
batslav
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Я-л/София

Мнениеот batslav » Пет 11 май 2007 13:29


Намеран проблема,не е в алтернатора или в предпазител,оказа се климатроника и по точно компресора.


TOKAMAK_SS
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 28 апр 2007 7:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот TOKAMAK_SS » Съб 12 май 2007 21:50


Не разбрах проблема дали е решен но: Километража и часовника са на таблото. Което има една голяма букса отзад.И като се свали това табло на практика в него няма напрежение.След това обаче като се сложи отново показанията се пазят. Значи няма как проблема да е извън това табло.Даже и да пркъсва захранването памета е енерго независима.Остава пробелма да е вътре в него.Или механично притискане на бутона, или късо или друго, но е от самото табло.


Потребителски аватар
batslav
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Я-л/София

Мнениеот batslav » Нед 13 май 2007 7:47


TOKAMAK_SS написа:Не разбрах проблема дали е решен но: Километража и часовника са на таблото. Което има една голяма букса отзад.И като се свали това табло на практика в него няма напрежение.След това обаче като се сложи отново показанията се пазят. Значи няма как проблема да е извън това табло.Даже и да пркъсва захранването памета е енерго независима.Остава пробелма да е вътре в него.Или механично притискане на бутона, или късо или друго, но е от самото табло.
Прав си но ще ти кажа какво става на практика,часовника и таблото няма никакви проблеми когато колата стои на място или се движи на прав очастък.Та значи шайбата на климатика е разбита и когато се движи ремъка през нея на неравност ама само на неравност играе всичко по таблото тоест колата дава индикация че е изгаснала а на практика не е така получава се неравномерно движение на ремъка.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 70 госта