може ли да стане?
- CCCP_FAN
- Мнения: 916
- Регистриран на: Вто 12 апр 2005 20:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
може ли да стане?
Може ли да се слойи кора със 2 перки на голф3 с 1 перка и би ли работило добре или трябва да се преправя много? и изобщо какъв е случея с двете перки при голфа?
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Със смяна на радиатор /"питата" е доста по-голяма/ и "нещата" непосредствено зад него. В Дупница по моргите съм гледал такива "комплекти" - ок. 100 лв., включително маркучите, стърчащи от радиатора...
Ел. моторчето е по-мощно, виждал съм АЕГ, Бош и Сименс - ще ти трябва и останалата част от буксата с кабелите, отиващи "към колата". Гледай ремъка м/у перките де не се е "опекъл" много /или го сменяш, но не навсякъде ги продават/, подай 12 волта на моторчето и се ослушай за втулки/лагерчета - ако има нещо, ги оправяй преди да монтираш... Радиатора също е добре да се провери. Самия монтаж/демонтаж е за половин ден работа, но ако знаеш какво правиш и не се чудиш. И ако всичко върви гладко, което е малко вероятно - личен опит... 


- Jogo_1
- Мнения: 845
- Регистриран на: Вто 25 яну 2005 19:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
не знам защо ще го правиш , след като го няма в заводското оборуване - защо е необходимо да се слага . от гаража се вижда че колата е черна знаеш ли какви са последствията когато се вкл 2 перки - колата почва да звучи като комбайн и ако се движиш по прашен път си катохеликоптер - целия прахоляк се завихря отдолу и се качва върху нея = мивка
дали може - може ,слагат ги на версий с климатици и повече коне , но за какво и с една перка си охлажда добре , само лятото в жега на чер път и с малка скорост може да загрее но тая кола не е направена за това
ти си знаеш
дали може - може ,слагат ги на версий с климатици и повече коне , но за какво и с една перка си охлажда добре , само лятото в жега на чер път и с малка скорост може да загрее но тая кола не е направена за това
ти си знаеш
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Степените пак си ги има, 2-те перки са на един /по-мощен/ ел. мотор и 2-рата се задвижва от ремък - съответно - оста на моторчето е по-дълга, за да има място за шайбата на ремъка. При допълнително монтиран климатик колата /най-често/ остава с оригиналния си радиатор /при мен е така
/ и охл. с-ма трябва да е повече от перфектна. А управлението на моя климатик автоматично пуска 1-вата степен на перката заедно с компресора.

- milenkrastew
- Мнения: 112
- Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 12:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 95 госта