Интересувам се дали има и какви са разликите в блоковете на 1.8 PB и RP двигатели?
Искам да взема един гол блок от RP и да прехвърля на него всичко от PB. Възможно ли е и какво е необходимо да се направи?
Golf 2/3 - Разлика в блоковете на 1.8 PB, RP и ABS?
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20264
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 2/3 - Разлика в блоковете на 1.8 PB, RP и ABS?
Така, май се оказва, че блоковете са еднакви. Сега ме интересува и дали ходът на буталата е същият и ако не е - до какво може да доведе това като сложа коляновия вал и бутала/биели от PB в RP блока?
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Golf 2/3 - Разлика в блоковете на 1.8 PB, RP и ABS?
Ще имаш пак PB, но за пред държавата ще си на малкия данък - RP
Направо си намери ABS долница - буталата са еднакви с PB с малката горивна камера са, даващи 10:1 и си метни главата от PB
Главата на PB e различна - веднъж заради отворите за дюзите, и заради по-големите с 2мм всмукателни клапани.
Aко искаш мотора да живне, му сложи бутала (може и с биелите) от 1.8т 20в
Направо си намери ABS долница - буталата са еднакви с PB с малката горивна камера са, даващи 10:1 и си метни главата от PB
Главата на PB e различна - веднъж заради отворите за дюзите, и заради по-големите с 2мм всмукателни клапани.
Aко искаш мотора да живне, му сложи бутала (може и с биелите) от 1.8т 20в
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20264
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 2/3 - Разлика в блоковете на 1.8 PB, RP и ABS?
В момента голфът ми е с RP и си работи. Но взех и ревизиран цял мотор PB. Имам и един блок от ABS с колянов вал, но главата и буталата ги дадох.
Сега се чудя да слагам ли направо PB-то в голфа, или да го отворя отново и да прехвърля всичко в RP-то, за да не се налага да пререгистрирам колата.
За 1.8Т буталата ще потърся.
Сега се чудя да слагам ли направо PB-то в голфа, или да го отворя отново и да прехвърля всичко в RP-то, за да не се налага да пререгистрирам колата.
За 1.8Т буталата ще потърся.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Golf 2/3 - Разлика в блоковете на 1.8 PB, RP и ABS?
Пешката е дал отговора,а и регистрация на по-голям мотор в купе за по-малък е сложно нещо.
Най-безобидно и ефективно,ако се цели увеличаване на мощноста е да запазиш блока от РП и да присадиш главата с разпределителния вал,като запушиш дупките за дюзите от ПБ.За още по-добър ефект се сменя и изпускателния колектор с двуцевката,тук става и от други инжектирани мотори,както и от 2Е.Другия момент е,че на първите РП дроселовата клапа е 37мм,по-късните и АБС са на 39мм,това трябва да се провери и съответно подмени при нужда.Буталата съответно по желание могат да се подменят и те,че точно на РП са като на ААМ....
Най-безобидно и ефективно,ако се цели увеличаване на мощноста е да запазиш блока от РП и да присадиш главата с разпределителния вал,като запушиш дупките за дюзите от ПБ.За още по-добър ефект се сменя и изпускателния колектор с двуцевката,тук става и от други инжектирани мотори,както и от 2Е.Другия момент е,че на първите РП дроселовата клапа е 37мм,по-късните и АБС са на 39мм,това трябва да се провери и съответно подмени при нужда.Буталата съответно по желание могат да се подменят и те,че точно на РП са като на ААМ....
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Golf 2/3 - Разлика в блоковете на 1.8 PB, RP и ABS?
В блока може да пуснеш и КR - ски бутала и да му монтираш 16в глава. Става си 1.8 16в мотор Няма да има само маслени пръскалки за буталата, но това не е проблем.
Може да се увеличи обема му, разстъргвайки го на 82.5 и монтиране на вал и бутала от 9А - 2.0 16в
Въобще има много опции за конфигуриране на мотор от един блок
Може да се увеличи обема му, разстъргвайки го на 82.5 и монтиране на вал и бутала от 9А - 2.0 16в
Въобще има много опции за конфигуриране на мотор от един блок
- viksanlg
- Мнения: 898
- Регистриран на: Пет 10 авг 2012 18:46
- Автомобил: Пасат б3 Лада Калина
- Двигател: пб
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf 2/3 - Разлика в блоковете на 1.8 PB, RP и ABS?
А тогава каква е разликата между буталата на ПБ и тези 1,8Т 20 клапана, че мотора живал? Нужно ли е реконструкции или направо се слагат и готово?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dangala и 51 госта