Сдобих се с Г4 2002 ASV TDI 110hp.
Но какво разбрах след 1 седмица. При пускане на климатроника се разнесе ужасна миризма на урина, повярвайте по9 гадна смрад не съм мирисал. Като за начало смених филтъра на купето - никаква промяна, слд това третирах:
1. Със спрей за климатик MA FRA
2. Спрей за климатик NIGRIN
3. Пенообразен препарат MOTIP
И тук умряха всички надежди. Говри се за запушена дренажна тръба само, че не знам къде е. Отворих едно капаче в двигателното отделение към купето и напипАХ ГУМЕН НАКРАЙНИК, пъхнах и пластмасово жило , но то влезе до 10 см, а по края му нито вода нито мръсотия.
Просто съм в безизходица.
казаха ми , че за да свалиш питата на климатика, трябва да разглобиш цялото табло, а след това няма гаранция, че ще се сглоби качествено.
Аз съм от Габрово, но при необходимост може да отскоча до Велико Търново , Горна Оряховица, и в краен случай във Варна или София.
Решил съм твърдо да реша проблема, дори ако се налага смяна на питата и ново пълнене с фреон. Искам само добър майстор, който гарантирано няма да ми отвори нови проблеми.
Предварително благодаря!
Възможно ли е поставане на кора под двигатела да е създала проблема.



Голф4 - Ужасна миризма в купето.
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Boko*
- Мнения: 116
- Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Помощ!. Ужасна миризма в купето.
Като знам какви скъпи препарати използвах - но и това ще пробвам. Да не е опасно за пластмасите и алуминия.
А някой знае ли ка се проверява дренажната тръба за запушване, една капка не изтече конденз от никъде, а карах 200 км на климатик.
А някой знае ли ка се проверява дренажната тръба за запушване, една капка не изтече конденз от никъде, а карах 200 км на климатик.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Помощ!. Ужасна миризма в купето.
Ако питата е задръстена с боклук то никакъв препарат няма да помогне,освен сярна киселина.Дано този препарат да ти помогне че иначе ще трябва да чистиш питата съответно да разглабяш табло.Иначе както е поговорката:
Клин,клин избива.
Или за тази силна миризма,ще ти трябва друга силна миризма,примерно от стари чорапи които като ги хвърлиш на тавана да се лепят на него
Клин,клин избива.
Или за тази силна миризма,ще ти трябва друга силна миризма,примерно от стари чорапи които като ги хвърлиш на тавана да се лепят на него

- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Помощ!. Ужасна миризма в купето.
Жоро стига и ти ве...мрасни чорапи
Лизол се пръска във вентилатора, разреден ма не помя как
С картони на духалките и вентилатор на макс. И да е пикано, не вервам да са махнали филтъра на купето, чак
.....

Лизол се пръска във вентилатора, разреден ма не помя как

С картони на духалките и вентилатор на макс. И да е пикано, не вервам да са махнали филтъра на купето, чак

- Boko*
- Мнения: 116
- Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Помощ!. Ужасна миризма в купето.
Хора дробовете ми заминаха.
някой знае ли къде е този дренаж на Г4 и как се проверява да не е задръстен
някой знае ли къде е този дренаж на Г4 и как се проверява да не е задръстен
- Tipsy
- Мнения: 1087
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Помощ!. Ужасна миризма в купето.
Под купето, при мен е закрит с ламарини и точното му място не се вижда. Доре долу по средата между предните седалки. Спираш колата на чисто и сухо място, пускаш климатика и чакаш да потече конденза.
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: Помощ!. Ужасна миризма в купето.
и аз искам да разбера къде се намира тръбичката по която се изтича влагата (конденза), ако някой знае и има нсимки нека сподели!
- pedalchobaba
- Мнения: 1430
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Помощ!. Ужасна миризма в купето.
На Четворката е в двигателния отсег, на стената пред пасажера.




- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Помощ!. Ужасна миризма в купето.
Препаратите през филтъра ли ги пръска, или третира директно на питата 

- Boko*
- Мнения: 116
- Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Помощ!. Ужасна миризма в купето.
първите два препатрата са флакони които се слагат на пода в купето и от циркулацията за 10 мин навлизат в цялата система.
пяната я вкарвах след като свалих филтъра отпред, както и в предните духалки.
Изцърках цялата пяна не разбрах къде отиде. До питата нямам достъп.
действително ли се сваля цялото арматурно табло за да стигнеш до нея.
Това капаче на снимката го отворих и зад него има гумен накрайник, в който като бръкна с пръст напипвам пластмасовата тръба.
Но е абсолютно суха.
и къде отива конденза, като този гумен накрайник е зад станиоления щит.
пяната я вкарвах след като свалих филтъра отпред, както и в предните духалки.
Изцърках цялата пяна не разбрах къде отиде. До питата нямам достъп.
действително ли се сваля цялото арматурно табло за да стигнеш до нея.
Това капаче на снимката го отворих и зад него има гумен накрайник, в който като бръкна с пръст напипвам пластмасовата тръба.
Но е абсолютно суха.
и къде отива конденза, като този гумен накрайник е зад станиоления щит.
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помощ!. Ужасна миризма в купето.
сега,едно по едно.
1. препарата не започва да действа веднага,трябва му време т.е. ден-два поне,защото е на бактериален принцип и не става с магическа пръчка - цък и айде.
2. ужасно груба грешка е да пробваш препарат след препарат,защото всеки съдържа всякаква гнус в себе си и се пресича с другия и вътре става цивилизация от бактерии.
3. ако пък возиш дете в колата - тотално забравяш за каквито и да е препарати,защото не го пише,ама са вредни колкото си искаш и за теб,камо ли за детето.
4. конденза се изпарява,защото отвън зад щита е жега,ако все пак не се изпари,изтича долу покрай щита.
5. да,за да се стигне до изпарителя се сваля цялото табло,сваля се гредата под таблото,озтичв се фреона и се разглобява всичко.Вътре съм намирал какви ли не изненади - от листа до презервативи... (снимката е от Астра G,ама е почти същото,при нея не се сваля гредата) :
Препаратите,които действат наистина,са Errecom,'талянски и Clim,който се ползва за домашни климатици.
Питата може да се достигне,трябва да се свали жабката,да се свали вентилатора (на някои голф 4 еърбега пречи да излезе вентилатора и трябва и той да се махне),след това питата е на 4-5см от там
.Изливаш един спрей вътре и чакаш един час,без да я пипаш въобще,после пускаш да вее само парното на студено,без климатик,с отворени стъкла и на външна циркулация,като не седиш през това време в и около колата.Чакаш така поне половин час и си готов.Ще понамирисва гадно още поне седмица,защото както казах,спрея не действа веднага.После ще се разнесе смрад на зъболекарски кабинет,за около седмица-две,чак след това ще спре да мирише на мизерия 
И както казах - позлвай само един препарат,защото това да ги смесиш,е най-големия автогол,който можеш да си вкараш.

1. препарата не започва да действа веднага,трябва му време т.е. ден-два поне,защото е на бактериален принцип и не става с магическа пръчка - цък и айде.
2. ужасно груба грешка е да пробваш препарат след препарат,защото всеки съдържа всякаква гнус в себе си и се пресича с другия и вътре става цивилизация от бактерии.
3. ако пък возиш дете в колата - тотално забравяш за каквито и да е препарати,защото не го пише,ама са вредни колкото си искаш и за теб,камо ли за детето.
4. конденза се изпарява,защото отвън зад щита е жега,ако все пак не се изпари,изтича долу покрай щита.
5. да,за да се стигне до изпарителя се сваля цялото табло,сваля се гредата под таблото,озтичв се фреона и се разглобява всичко.Вътре съм намирал какви ли не изненади - от листа до презервативи... (снимката е от Астра G,ама е почти същото,при нея не се сваля гредата) :
Препаратите,които действат наистина,са Errecom,'талянски и Clim,който се ползва за домашни климатици.
Питата може да се достигне,трябва да се свали жабката,да се свали вентилатора (на някои голф 4 еърбега пречи да излезе вентилатора и трябва и той да се махне),след това питата е на 4-5см от там


И както казах - позлвай само един препарат,защото това да ги смесиш,е най-големия автогол,който можеш да си вкараш.

- Boko*
- Мнения: 116
- Регистриран на: Чет 30 дек 2004 20:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Re: Помощ!. Ужасна миризма в купето.
благодаря ти
ти си първия, който дава по-подробно обяснение на проблема ми.
Ще изчакам седмица дано се оправи, ако не мога да пробвам с друг препарат.
Ако достъпа до питата не е чак толкова сложен ще го реализирам и това.
И все пак не ми стана ясно защо као си пъхна пръста в дупкатана дренажа отпред тя е суха. Не е ли възможно запушване на тръбата и как мога да проверя това.
ти си първия, който дава по-подробно обяснение на проблема ми.
Ще изчакам седмица дано се оправи, ако не мога да пробвам с друг препарат.
Ако достъпа до питата не е чак толкова сложен ще го реализирам и това.
И все пак не ми стана ясно защо као си пъхна пръста в дупкатана дренажа отпред тя е суха. Не е ли възможно запушване на тръбата и как мога да проверя това.
- enigma79
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 3268
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково
Re: Помощ!. Ужасна миризма в купето.
Boko* написа:благодаря ти
ти си първия, който дава по-подробно обяснение на проблема ми.
Ще изчакам седмица дано се оправи, ако не мога да пробвам с друг препарат.
Ако достъпа до питата не е чак толкова сложен ще го реализирам и това.
И все пак не ми стана ясно защо као си пъхна пръста в дупкатана дренажа отпред тя е суха. Не е ли възможно запушване на тръбата и как мога да проверя това.
Ти ако него не послушаш е все едно да се довериш задните части на човек с лява резба и да очакваш че няма да ти такова онаковата.
Колегата с това си вади хляба и аз бих се доверил на неговят съвет

- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помощ!. Ужасна миризма в купето.
При всички VW-та това с конденза е недостатък - тръбата си е добре,клапанчето накрая (гуменото) също си е добре,много рядко има запушване там.Тази тръбичка е отделна от вътрешното тяло,тя си се слага на купето и после се монтира тялото.Реално от тялото стърчи една доста по-тънка тръбичка с отвор около 2-3мм и през нея изтича конденза в тази,по-голямата,като между тях се уплътнява с нещо като гума и дунапрен,за да не капе в краката на пасажера
.Реално като буташ телчица,тя излиза между двете тръбички и не правиш нищо.То е ясно кое ще се запуши - най-тясната част на системата,което е вътрешната тръбичка,до която уви нямаш достъп.
Пробвай друго - свали вентилатора,както ти казах,вземи едно шише с вода и го изсипи при изпарителя,виж дали ще стане блато или ще се разтече през отвора за конденза навън.Не рядко там спира някое малко боклуче (отделя се от клапите вътре,така че дори колата винаги да е имала перфектен филтър,не е проблем да се задръсти).Водата като стане много го избутва и конденза започва да работи отново
Не прекалявай с наливането на вода,защото ако налееш твърде много,ще изтече от друго място - покрай клапата за топло-студено или зад шоф. седалки (по въздуховодите за задното парно).
Колата трябв да работи поне 15 минути на климатик при висока околна температура,за да се отдели толкова конденз,че да може да стигне до тръбичката и да видиш,че е мокра (заради което симулираш много конденз с едно шише с вода
).
Дори конденза да работи перфектно,пак може да си мирише,защото радиатора вътре е дебел 6-7см и задържа практически всичко,като осигурява перфектни условия за развиването на всякаква сган - гъбички,мухъл,спори,бактерии и т.н. - влага на кило,въздух на кило,що годе постоянна температура (когато колата не се кара),липса на слънчева светлина и т.н. Спрея е антибактериален и трепе тези гадости,ама не става за 1 час,както и не е хубаво да се смесват,защото обикновено единия спрей трепе другия спрей и резултата е повече от плачевен накрая...Също така колкото и да наливаш през духалките,няма да успееш да стигнеш до изпарителя.През вентилатора е доста по-лесно (или отгоре през отвора за филтъра или пък сваляш самия вентилатор).Когато миризмата е доста остра,както е при теб,сваляш вентилатора и действаш директно върху изпарителя.
Да кажа,че се вижда изпарителя,е доста пресилено,ама през дупката за вентилатора може да се бърка до него и да се пръска със спрей,като ако изсипеш достатъчно,покрива цялата площ на изпарителя


Пробвай друго - свали вентилатора,както ти казах,вземи едно шише с вода и го изсипи при изпарителя,виж дали ще стане блато или ще се разтече през отвора за конденза навън.Не рядко там спира някое малко боклуче (отделя се от клапите вътре,така че дори колата винаги да е имала перфектен филтър,не е проблем да се задръсти).Водата като стане много го избутва и конденза започва да работи отново

Колата трябв да работи поне 15 минути на климатик при висока околна температура,за да се отдели толкова конденз,че да може да стигне до тръбичката и да видиш,че е мокра (заради което симулираш много конденз с едно шише с вода

Дори конденза да работи перфектно,пак може да си мирише,защото радиатора вътре е дебел 6-7см и задържа практически всичко,като осигурява перфектни условия за развиването на всякаква сган - гъбички,мухъл,спори,бактерии и т.н. - влага на кило,въздух на кило,що годе постоянна температура (когато колата не се кара),липса на слънчева светлина и т.н. Спрея е антибактериален и трепе тези гадости,ама не става за 1 час,както и не е хубаво да се смесват,защото обикновено единия спрей трепе другия спрей и резултата е повече от плачевен накрая...Също така колкото и да наливаш през духалките,няма да успееш да стигнеш до изпарителя.През вентилатора е доста по-лесно (или отгоре през отвора за филтъра или пък сваляш самия вентилатор).Когато миризмата е доста остра,както е при теб,сваляш вентилатора и действаш директно върху изпарителя.
Да кажа,че се вижда изпарителя,е доста пресилено,ама през дупката за вентилатора може да се бърка до него и да се пръска със спрей,като ако изсипеш достатъчно,покрива цялата площ на изпарителя


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 90 госта