Голф 2 , 1.6 , 75 коня , карбуратор,1989г. Прекъсване по-време на движение

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
mirkosvw
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 13 юни 2009 17:57
Автомобил: VW Golf 2 1.6
Двигател: EZ 1989
Местоположение: Sopot

Голф 2 , 1.6 , 75 коня , карбуратор,1989г. Прекъсване по-време на движение

Мнениеот mirkosvw » Чет 29 юни 2017 12:42


Здравейте!
Прочетох много теми , но не успях да открия проблема .
Колата е Голф 2 , 1.6 , 75 коня , карбуратор,1989г.
Прекъсва ми по - време на движение , придърпва , буфка и няма енергичност. И на газ и на бензин го прави. Запалването на студен и на топъл двигател е без проблем и на газ и на бензин. Ако я карам бавно и без рязко натискане на педала за газта , няма никакъв проблем . При по-рязко подаване на газ прекъсва ,губи инерция , придърпва (това на бензин) , а на газ гърми и угасва (понякога ) и не иска повече да запали.На празен ход си работи равномерно , дори се форсирва без запъване. Само на бензин оборотите ми са високи около1800.
Сменил съм: запалителни кабели,з.свещи, мембрани и гумички на изпарителя ,маркучета на вакумите,филтри - газов клапан и бензинов, въздушен филтър.Проверих всяка свещ дали работи .
И проблема си остава същият!
Моля за помощ!
Благодаря Ви !




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 2 , 1.6 , 75 коня , карбуратор,1989г. Прекъсване по-време на движение

Мнениеот stefan4o » Чет 29 юни 2017 13:05


Центровка - белези и стробоскоп за ъгъла на запалване?


mrsch66
Мнения: 304
Регистриран на: Чет 22 мар 2012 18:38
Автомобил: jetta 2
Двигател: ez 1986
Местоположение: praha

Re: Голф 2 , 1.6 , 75 коня , карбуратор,1989г. Прекъсване по-време на движение

Мнениеот mrsch66 » Чет 29 юни 2017 20:03


Смуче въздух от някъде скъсан тампон под карбуратора,напукан маркуч за вакума на изпарителя,откачен вакум маркуч на карбуратора щом не пишеш за проблем с спирачките значи че сервото и клапанчето му са добре преди тях е проблема.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Голф 2 , 1.6 , 75 коня , карбуратор,1989г. Прекъсване по-време на движение

Мнениеот ktamen » Чет 29 юни 2017 20:06


stefan4o написа:Центровка - белези и стробоскоп за ъгъла на запалване?

И на мен ми се струва, че първо това трябва да се провери.
И после да се направи центровка само за работа на газ.


mirkosvw
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 13 юни 2009 17:57
Автомобил: VW Golf 2 1.6
Двигател: EZ 1989
Местоположение: Sopot

Re: Голф 2 , 1.6 , 75 коня , карбуратор,1989г. Прекъсване по-време на движение

Мнениеот mirkosvw » Чет 29 юни 2017 21:11


Другата седмица ще я карам на майстор и ще пиша какво и е. Благадаря за съветите!


Потребителски аватар
Golf_Mon
Мнения: 348
Регистриран на: Сря 25 апр 2007 21:02
Автомобил: BMW E90 320i Ibiza 6k1
Двигател: бензинов
Местоположение: София

Re: Голф 2 , 1.6 , 75 коня , карбуратор,1989г. Прекъсване по-време на движение

Мнениеот Golf_Mon » Чет 29 юни 2017 23:22


Привет колега, тествай с друга бобина. Възможно е да е тръгнала да се скапва. Моята имаше същите признаци - при разко подаване на газ - глъхне, тресе , не се форсира чисто иначе държи стабилни на празен ход и при плааавно подаване на газ. С нова бобина ( пак на 15-20г) се оправи :)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Голф 2 , 1.6 , 75 коня , карбуратор,1989г. Прекъсване по-време на движение

Мнениеот stefan4o » Пет 30 юни 2017 6:15


Белезите и сам можеш да си ги видиш, не ти е нужен майстор. Има доста писано къде са и как се гледат.
Относно бобината - на тия коли са им почти вечни, но знам ли... :rolleyes


mirkosvw
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 13 юни 2009 17:57
Автомобил: VW Golf 2 1.6
Двигател: EZ 1989
Местоположение: Sopot

Re: Голф 2 , 1.6 , 75 коня , карбуратор,1989г. Прекъсване по-време на движение

Мнениеот mirkosvw » Пет 07 юли 2017 9:09


Благодаря на всички за отговирите! Проблема беше избил чисто нов кабел. При положение, че бях сложил скъпи кабели от 86лв. Майстора просто ги замени с нови и проблема се реши. Добре че излезе коректен и ми каза, че са гаранционни,просто ще им ги върне с рекламация. Но докато стигна до тях,смених почти всичко,изспарител,капачка на делкото,палец,тампон на карбуратора, всички вакумнни маркучи,газов,бендзинов клапан и накрая се оказа кабели.
Към админа: Може да заключите темата!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта