:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Голф 3 1.4 бензин 93год. - проблем със зареждане на акумулатора

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
bobipl2017
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 09 юли 2017 20:27
Автомобил:
Двигател:

Голф 3 1.4 бензин 93год. - проблем със зареждане на акумулатора

Мнениеот bobipl2017 » Нед 09 юли 2017 20:49


Здравейте всички,
Притежавам Голф 3 1.4 бензин 93 година.Появи се проблем със зареждане на акумулатора.Генератора е здрав със сменени четки и диоден блок, произвежда ток обаче
контролната лампа на таблото свети, несвети или примигва със слаба светлина.Четири пъти ходи на ремонт, заяняват ми че проблема е отстранен и като минат ден, два ве появява отново.Моля попогнете, дайте съвет за решаване на проблема.
Благодаря Ви за разбирането.




Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Голф 3 1.4 бензин 93год. - проблем със зареждане на акумулатора

Мнениеот Водния дух1 » Нед 09 юли 2017 21:18


Провери директно от генератора волтажа.


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6368
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Голф 3 1.4 бензин 93год. - проблем със зареждане на акумулатора

Мнениеот ktamen » Нед 09 юли 2017 21:34


Мерил ли си какво напрежение излиза от алтернатора и какво напрежение достига до акумулатора? Измери тези напрежения и напиши числата тук при включени и изключени консуматори и при ниски и високи обороти.
Лампата вероятно примигва заради проблеми в таблото, вероятно разпоени или изгорели мощни резистори. Таблото може да се поправи или да си купиш друго.
В алтернатора влиза една тънка синя жичка, по нея идват 12В от акумулатора през мощните резистори в таблото, лампата е вързана за тези резистори. Ако тази верига се прекъсне алтернаторът не може да стартира въпреки, че е в пълна изправност или стартира само при високи обороти. Веднъж стартирал жичката е излишна. Самата жичка трябва да има снадка в близост до плюса на акумулатора, снадката е направена за аварийни случаи, да я разедениш и да я допреш за секунда до плюса на акумулатора за да започне зареждането.
С парите, дето си дал за ремонта на алтернатора можеше да си купиш няколко работещи алтернатора от обявите в този форум или от продавалници, базари и прочее.
Ето ти линкове viewtopic.php?f=59&t=107807&hilit=%D0%B0%D0%BB%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80
viewtopic.php?f=88&t=401089&hilit=%D1%81%D0%B8%D0%BD%D1%8F+%D0%B6%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B0



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 61 госта