Здравейте колеги,
Колата е Джета 2, 1.8,RP, 90кс. От две седмици когато запаля педала на спирачката става мек, АБС свети и след около 5-6 мин. работа на двигателя датчика на АБС угасва и педала на спирачката става мек. Преди да запаля двигателя е мек но 2-3 натиска и става твърд след като запаля пак трябва да чакам или потеглям но спирачки почти няма и идват по-късно. Моля за съвет къде да търся проблема.
Благодаря!
Джета МК2 1.8 RP Твърд педал на спирачката при запален двигател
- Vasseto
- Мнения: 2643
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
- Двигател: CFFB AVF BXE
- Местоположение: Пловдив
Re: Джета МК2 1.8 RP Твърд педал на спирачката при запален двигател
Провери си всички вакуумни маркучи.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19577
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Джета МК2 1.8 RP Твърд педал на спирачката при запален двигател
Васе, че колегата се е омотал яко в обясненията - омотал се е, ама щом споменава АБС-и разни - в тия години това е гадния TEVES МКII. С още по-гадната хидропомпа, дето трябва да направи едни 180 бара налягане, за да заработят спирачките.
И която, за толкова години, се износва, разбира се и все по трудно и бавно почва да вдига налягането.
Процеса е неизбежен и необратим, освен ако не решиш да похарчиш сума, достатъчна за закупуването на 5 други Джети и да се сдобиеш с нова помпа.
Готви се психически за подмяна на спирачната система.
Дали с АБС по-следващо поколение или с обикновена помпа с вакуумно серво - въпрос на избор и финанси.
И двата варианта на замяна многократно са дискутирани във Форума
ЕДИТ: При всички случаи първо и много спешно смени спирачната течност!!!
Това временно ще подобри нещата и ще отложи във времето смяната на спирачките
И която, за толкова години, се износва, разбира се и все по трудно и бавно почва да вдига налягането.
![no :no](./images/smilies/no.gif)
Процеса е неизбежен и необратим, освен ако не решиш да похарчиш сума, достатъчна за закупуването на 5 други Джети и да се сдобиеш с нова помпа.
Готви се психически за подмяна на спирачната система.
Дали с АБС по-следващо поколение или с обикновена помпа с вакуумно серво - въпрос на избор и финанси.
И двата варианта на замяна многократно са дискутирани във Форума
ЕДИТ: При всички случаи първо и много спешно смени спирачната течност!!!
Това временно ще подобри нещата и ще отложи във времето смяната на спирачките
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пет 18 юли 2014 15:00
- Автомобил: Jetta
- Двигател: RP
Re: Джета МК2 1.8 RP Твърд педал на спирачката при запален двигател
Благодаря ще го направя.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта