Здравейте,от много време вече стана имам проблем със запалването,това се случва при първото запалване за деня или когато е била палена,но след някакво време на престой...
Лятото запалваше от около третия път,но сега вече като паднаха температурите от около 10-тия опит....
Няколко пъти вече я карах на майстори и не могат да разкрият проблема,2 пъти й е правена диагностика и двата пъти показа само проблем с датчика за температура на антифриза - смених го с нов....проблема си остана...съвсем скоро смених новия датчик отново с нов(с жълт пръстен),но без никакъв резултат.....
Междувременно смених горивния филтър,чисто нови кабели,капачка,палец,свещите са скоро сменявани,клемореда също....проблема си остава...
От скоро след първото запалване и потегляне започна да заглъхва,моментно да падат оборотите - а ха да загасне...
Очаквам полезни мнения :)
Фолксваген Венто 93 г. 2Е 2000/115 к.с. проблем със запалването
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Фолксваген Венто 93 г. 2Е 2000/115 к.с. проблем със запалването
Газ има ли? Пробвай да изчистиш стъпковия мотор... Може да има скъсани вакууми, спукан регулатор за налягане на бензина...
- bratoto
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 14:02
- Автомобил: Vento GT 2000 - 115
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Фолксваген Венто 93 г. 2Е 2000/115 к.с. проблем със запалването
да,има газ. А къде точно се намира регулатора на налягането на бензина(виждам че сте със същия двигател - ако може да ми пратите снимка)
и как става смяната му ?
и как става смяната му ?
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Фолксваген Венто 93 г. 2Е 2000/115 к.с. проблем със запалването
А разбра ли дали е спукан? Защото няма много смисъл да дадеш 40лв за да смениш работеща част. Снимки не мога да предложа, като застанеш пред колата с отворен капак се намира в лявата част под тръбата която свързва кутията на въздушния филтър с дросел клапата. В задната част на капака на ангренажния ремък ще видиш рейката, точно върху нея се намира. Ако ще се мъчиш да го сменяш само на студен двигател! Да не се запалиш...
Ето какво представлява.
Ето какво представлява.
- bratoto
- Мнения: 18
- Регистриран на: Сря 21 окт 2009 14:02
- Автомобил: Vento GT 2000 - 115
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Фолксваген Венто 93 г. 2Е 2000/115 к.с. проблем със запалването
Оказа се,че не е от регулатора на налягането на бензина - смених го - проблема си остава.....
Къде точно се намира тоя стъпков мотор ? Как се почиства ?
Вакуумите как изглеждат,за да ги огледам в какво състояние са
Къде точно се намира тоя стъпков мотор ? Как се почиства ?
Вакуумите как изглеждат,за да ги огледам в какво състояние са
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Фолксваген Венто 93 г. 2Е 2000/115 к.с. проблем със запалването
Отгоре върху капака на клапаните се намира. Сваляш го запушваш единия отвор с пръст (от тези дето са ти на ръцете) пълниш през другия с кореселин друсаш и изливаш докато спре да тече чернилка. После с WD40 или нещо подобно пръсваш вътре да омасли и си готов.
Вакуумите са тънките маркучета покрай дросела и кутията за въздушния филтър. Огледай ги за скъсвания и цепки откъдето може да тегли въздух.
Вакуумите са тънките маркучета покрай дросела и кутията за въздушния филтър. Огледай ги за скъсвания и цепки откъдето може да тегли въздух.
- tomata
- Мнения: 498
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
- Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
- Двигател: AWT AWC
- Местоположение: Пазарджик
Re: Фолксваген Венто 93 г. 2Е 2000/115 к.с. проблем със запалването
Свали и си изчисти дюзите за бензина. Караш ли я на бензин някога или само палиш? Като не се кара на бензин дюзите се запушват и не пускат бензин. Аз на моят шаран ги чистих есента
на 2015 и миналата седмица пак . Минах 200км на бензин и чак тогава спря да прекъсва и върви нормално като на газ (сега пак ще спра да го карам и пак ще се запушат)
на 2015 и миналата седмица пак . Минах 200км на бензин и чак тогава спря да прекъсва и върви нормално като на газ (сега пак ще спра да го карам и пак ще се запушат)
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7911
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Фолксваген Венто 93 г. 2Е 2000/115 к.с. проблем със запалването
Релето нa бензиновaтa помпa може дa имa спукaни спойки.
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Фолксваген Венто 93 г. 2Е 2000/115 к.с. проблем със запалването
Гопе, така няма ли да гасне в движение? Не е лошо все пак да се минат спойките... Всъщност на бензин или на газ пали колегата? Ако е с обикновенна газова 
