Фолксваген Венто 93 г. 2Е 2000/115 к.с. проблем със запалването

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
bratoto
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 14:02
Автомобил: Vento GT 2000 - 115
Двигател: 2E
Местоположение: София

Фолксваген Венто 93 г. 2Е 2000/115 к.с. проблем със запалването

Мнениеот bratoto » Съб 28 окт 2017 2:23


Здравейте,от много време вече стана имам проблем със запалването,това се случва при първото запалване за деня или когато е била палена,но след някакво време на престой...
Лятото запалваше от около третия път,но сега вече като паднаха температурите от около 10-тия опит....
Няколко пъти вече я карах на майстори и не могат да разкрият проблема,2 пъти й е правена диагностика и двата пъти показа само проблем с датчика за температура на антифриза - смених го с нов....проблема си остана...съвсем скоро смених новия датчик отново с нов(с жълт пръстен),но без никакъв резултат.....
Междувременно смених горивния филтър,чисто нови кабели,капачка,палец,свещите са скоро сменявани,клемореда също....проблема си остава...
От скоро след първото запалване и потегляне започна да заглъхва,моментно да падат оборотите - а ха да загасне...
Очаквам полезни мнения :)




Потребителски аватар
Voluminer
Мнения: 342
Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
Автомобил: Vw Passat B3
Двигател: 2e
Местоположение: Ловеч

Re: Фолксваген Венто 93 г. 2Е 2000/115 к.с. проблем със запалването

Мнениеот Voluminer » Съб 28 окт 2017 2:51


Газ има ли? Пробвай да изчистиш стъпковия мотор... Може да има скъсани вакууми, спукан регулатор за налягане на бензина...


Потребителски аватар
bratoto
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 14:02
Автомобил: Vento GT 2000 - 115
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Фолксваген Венто 93 г. 2Е 2000/115 к.с. проблем със запалването

Мнениеот bratoto » Пет 03 ное 2017 2:09


да,има газ. А къде точно се намира регулатора на налягането на бензина(виждам че сте със същия двигател - ако може да ми пратите снимка)
и как става смяната му ?


Потребителски аватар
Voluminer
Мнения: 342
Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
Автомобил: Vw Passat B3
Двигател: 2e
Местоположение: Ловеч

Re: Фолксваген Венто 93 г. 2Е 2000/115 к.с. проблем със запалването

Мнениеот Voluminer » Пет 03 ное 2017 7:18


А разбра ли дали е спукан? Защото няма много смисъл да дадеш 40лв за да смениш работеща част. Снимки не мога да предложа, като застанеш пред колата с отворен капак се намира в лявата част под тръбата която свързва кутията на въздушния филтър с дросел клапата. В задната част на капака на ангренажния ремък ще видиш рейката, точно върху нея се намира. Ако ще се мъчиш да го сменяш само на студен двигател! Да не се запалиш...

Ето какво представлява.
регулатор на налягане на горивото VDO X10-740-002-003 VW Golf 3 (1H1) 2.0 GTI 16V imagelist-1275984336.jpg
регулатор на налягане на горивото VDO X10-740-002-003 VW Golf 3 (1H1) 2.0 GTI 16V imagelist-1275984336.jpg (2.78 KиБ) Видяна 1085 пъти


Потребителски аватар
bratoto
Мнения: 18
Регистриран на: Сря 21 окт 2009 14:02
Автомобил: Vento GT 2000 - 115
Двигател: 2E
Местоположение: София

Re: Фолксваген Венто 93 г. 2Е 2000/115 к.с. проблем със запалването

Мнениеот bratoto » Чет 09 ное 2017 3:11


Оказа се,че не е от регулатора на налягането на бензина - смених го - проблема си остава.....
Къде точно се намира тоя стъпков мотор ? Как се почиства ?
Вакуумите как изглеждат,за да ги огледам в какво състояние са


Потребителски аватар
Voluminer
Мнения: 342
Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
Автомобил: Vw Passat B3
Двигател: 2e
Местоположение: Ловеч

Re: Фолксваген Венто 93 г. 2Е 2000/115 к.с. проблем със запалването

Мнениеот Voluminer » Чет 09 ное 2017 3:41


Отгоре върху капака на клапаните се намира. Сваляш го запушваш единия отвор с пръст (от тези дето са ти на ръцете) пълниш през другия с кореселин друсаш и изливаш докато спре да тече чернилка. После с WD40 или нещо подобно пръсваш вътре да омасли и си готов.

стъпков+мотор+ERA+556017+VW+Golf+3+(1H1)+2.0+image-3021800296.jpg
стъпков+мотор+ERA+556017+VW+Golf+3+(1H1)+2.0+image-3021800296.jpg (10.89 KиБ) Видяна 1029 пъти


Вакуумите са тънките маркучета покрай дросела и кутията за въздушния филтър. Огледай ги за скъсвания и цепки откъдето може да тегли въздух.


Потребителски аватар
tomata
Мнения: 498
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 18:21
Автомобил: VW Passat B5 Alhambra
Двигател: AWT AWC
Местоположение: Пазарджик

Re: Фолксваген Венто 93 г. 2Е 2000/115 к.с. проблем със запалването

Мнениеот tomata » Чет 09 ное 2017 4:29


Свали и си изчисти дюзите за бензина. Караш ли я на бензин някога или само палиш? Като не се кара на бензин дюзите се запушват и не пускат бензин. Аз на моят шаран ги чистих есента
на 2015 и миналата седмица пак . Минах 200км на бензин и чак тогава спря да прекъсва и върви нормално като на газ (сега пак ще спра да го карам и пак ще се запушат)


Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7911
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Sharan
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Фолксваген Венто 93 г. 2Е 2000/115 к.с. проблем със запалването

Мнениеот goppa » Чет 09 ное 2017 7:19


Релето нa бензиновaтa помпa може дa имa спукaни спойки.


Потребителски аватар
Voluminer
Мнения: 342
Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
Автомобил: Vw Passat B3
Двигател: 2e
Местоположение: Ловеч

Re: Фолксваген Венто 93 г. 2Е 2000/115 к.с. проблем със запалването

Мнениеот Voluminer » Чет 09 ное 2017 7:31


Гопе, така няма ли да гасне в движение? Не е лошо все пак да се минат спойките... Всъщност на бензин или на газ пали колегата? Ако е с обикновенна газова :rolleyes



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 106 госта