диаграма синхронизация колянов разпеделителен вал мотор акл
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 29 яну 2012 8:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sapareva banq
диаграма синхронизация колянов разпеделителен вал мотор акл
колеги някой да свалал диаграма на синхронизацията на колянов и разпределителен вал със двуканален осцилоскоб на мотор акл на голф
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10432
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: диаграма синхронизация колянов разпеделителен вал мотор акл
Напиши какъв е бил проблемът и как го реши.
Така ще бъдеш полезен на други със същия проблем.
Така ще бъдеш полезен на други със същия проблем.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Нед 29 яну 2012 8:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sapareva banq
Re: диаграма синхронизация колянов разпеделителен вал мотор акл
Проблема беше следния. Колата нов внос от италия със изключен датчик кол.вал . Сигнала на датчика на разпр.вал;датчик на хол;чрез жица вкаран в паралел и на сигнала на датчика на кол. вал;импулсен;. Изместен разпр.бал със един зъб на зад ,сменена бобина и кабели със нови .Колата трудно пали гасне от време на време като е на празен ход заглъхва при форсиране при палене понякога испукваше в смукателните тръби по ниска мощност и т. н.След презацепване на ремъка ,махната жица между двата датчика и отстраняване на куп други малки дефекти ,като почистване на др.клапа и дебитомер колата почти не се подобри или малко по добре.Типа на ел блок за управвление на гориво запалителната система е симос .Имам ктс 540 със софт.2016 ,грешката не помня кой номер беше ,недостоверен сигнал от дат.кол.вал я вкарваше постоянно след всяко палене съмненията ми бяха за изместена гривна на дат. кол вал .Затова свалих диаграма със двуканалния осцилоскоп но във сер.информация нямах диаграма за да докажа твърдението ,защото съм имал такъв проблем преди време но нямах двуканален осцилоскоп.Но реших да сменя все пак дат. кол. вал .Стария нямаше никакви надписи имаше импулси .Взех нов БОШ сложих го и колата заработи перфектно ,вече няма грешки,снех диаграма на новия датчик и разбрах каде е разликата ,по висока развивка в амплитудата .Според мен проблема е тръгнал след смяната на анг.ремък защото и ремъка и ролката бях чисто нови но след смяната са испуснали един зъб и от там грешката от дат.кол.вал .сменили са дат кол.вал с менте защото и той беше нов от там бобина кабели всичко ново но кола несе оправя .В софта не съществува грешка синхронизация кол. разпр. вал защото е стар ;на по новите софт симос вече има грешка от синхронизацията; и колата за бг-то но ние със 60 лв за датчик и доста главоблъсканица решихме проблема
дано съм бил полезен
дано съм бил полезен