диаграма синхронизация колянов разпеделителен вал мотор акл

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
ivailo2
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 29 яну 2012 8:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sapareva banq

диаграма синхронизация колянов разпеделителен вал мотор акл

Мнениеот ivailo2 » Вто 31 окт 2017 23:13


колеги някой да свалал диаграма на синхронизацията на колянов и разпределителен вал със двуканален осцилоскоб на мотор акл на голф




ivailo2
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 29 яну 2012 8:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sapareva banq

Re: диаграма синхронизация колянов разпеделителен вал мотор акл

Мнениеот ivailo2 » Чет 02 ное 2017 7:34


реших проблема


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: диаграма синхронизация колянов разпеделителен вал мотор акл

Мнениеот IvanMan » Чет 02 ное 2017 21:44


Напиши какъв е бил проблемът и как го реши.
Така ще бъдеш полезен на други със същия проблем.


ivailo2
Мнения: 3
Регистриран на: Нед 29 яну 2012 8:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sapareva banq

Re: диаграма синхронизация колянов разпеделителен вал мотор акл

Мнениеот ivailo2 » Нед 05 ное 2017 21:09


Проблема беше следния. Колата нов внос от италия със изключен датчик кол.вал . Сигнала на датчика на разпр.вал;датчик на хол;чрез жица вкаран в паралел и на сигнала на датчика на кол. вал;импулсен;. Изместен разпр.бал със един зъб на зад ,сменена бобина и кабели със нови .Колата трудно пали гасне от време на време като е на празен ход заглъхва при форсиране при палене понякога испукваше в смукателните тръби по ниска мощност и т. н.След презацепване на ремъка ,махната жица между двата датчика и отстраняване на куп други малки дефекти ,като почистване на др.клапа и дебитомер колата почти не се подобри или малко по добре.Типа на ел блок за управвление на гориво запалителната система е симос .Имам ктс 540 със софт.2016 ,грешката не помня кой номер беше ,недостоверен сигнал от дат.кол.вал я вкарваше постоянно след всяко палене съмненията ми бяха за изместена гривна на дат. кол вал .Затова свалих диаграма със двуканалния осцилоскоп но във сер.информация нямах диаграма за да докажа твърдението ,защото съм имал такъв проблем преди време но нямах двуканален осцилоскоп.Но реших да сменя все пак дат. кол. вал .Стария нямаше никакви надписи имаше импулси .Взех нов БОШ сложих го и колата заработи перфектно ,вече няма грешки,снех диаграма на новия датчик и разбрах каде е разликата ,по висока развивка в амплитудата .Според мен проблема е тръгнал след смяната на анг.ремък защото и ремъка и ролката бях чисто нови но след смяната са испуснали един зъб и от там грешката от дат.кол.вал .сменили са дат кол.вал с менте защото и той беше нов от там бобина кабели всичко ново но кола несе оправя .В софта не съществува грешка синхронизация кол. разпр. вал защото е стар ;на по новите софт симос вече има грешка от синхронизацията; и колата за бг-то но ние със 60 лв за датчик и доста главоблъсканица решихме проблема


дано съм бил полезен



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], Slavi71, tdi fen и 103 госта