Здравейте колеги! Нов съм във форума, искрено се надявам да получа полезен съвет относно проблема си. Също така се извинявам, ако съм сбъркал мястото на темата си!
Ситуацията е следната:
Купих си Голф 5 2.0TDI 140к.с. Много съм доволен от автомобила и много си го харесвам.
Като я купувах я закупих с един проблем - трудно включване/изключване на/от първа и трудно изключване от задна предавка. Последваха 250 мнения от какво може да, прочетох доста форуми и т.н. и реално решение на проблема не открих.
Преди даването на луда сума пари, реших последно да потърся съвет. Този проблем се появява от време на време, а не постоянно, но появи ли се при едно каране - продължава до края му. Съединителят отделяше много долу, затова реших да обезвъздуша съединителната система. Резултатът беше само покачване на съединителя и вече си отделя, където трябва, но проблемът с предавките остана. Усетих и едно друго нещо - има моменти, в които се движа на първа и в един момент колата изведнъж прескача(изсилва се, подскача и като че ли нещо изхлопва леко) и се появява леко по силен шум отпред. В този момент знам, че ако реша да изключа от скорост, няма да изключи. Ако изгася колата и отново я запаля - няма проблем, все едно нещо се намества и всичко е окей. Ако съм спрял напълно(на светофар) и реша да включа на първа и да потегля и не иска да включи, и напомпя съединителя (2 натискания) и на второто(или максимум трето) натискане си включва нормално.
Бих се радвал, ако някой, който се е сблъсквал с подобен проблем или просто е наясно с тези неща, да даде съвет!
Благодаря предварително!
Голф 5 2.0TDI 140к.с. Проблем със скорости.
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Вто 04 окт 2016 13:00
- Автомобил: vw golf mk5 2006
- Двигател: 1_6i BSE
- Местоположение: София
Re: Голф 5 2.0TDI 140к.с. Проблем със скорости.
Правил ли си центровка на жилата?
Не е философия,има в нета как става....пробвай и виж какво ще е положението.На мен лично твоя проблем ми мяза на главния цилиндър на съединителя,този дето е на ск.кутия/бута аксиалния лагер/.
Маслото проверено ли е,как е нивото и тн?
Не е философия,има в нета как става....пробвай и виж какво ще е положението.На мен лично твоя проблем ми мяза на главния цилиндър на съединителя,този дето е на ск.кутия/бута аксиалния лагер/.
Маслото проверено ли е,как е нивото и тн?
Re: Голф 5 2.0TDI 140к.с. Проблем със скорости.
Не съм пробвал с центровка - ще провам. Съединителя е сменян преди по малко от година, това май пропуснах да спомена.
Re: Голф 5 2.0TDI 140к.с. Проблем със скорости.
Последна промяна от Spas на Сря 22 ное 2017 11:38, променено общо 1 път.
Причина: Спри да дублираш мнения и прочети правилата за постване! Иначе това е наместването :)
Причина: Спри да дублираш мнения и прочети правилата за постване! Иначе това е наместването :)
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта