Добър вечер знам че е изписано супер много по тази тема но не мога да разбера дали трябва да се точи фреона от системата или не трябва. Изчетох доста от темите но един пише трябва на по старите голфчета от 99 а друг пише че на всички трябва да се махне. Също четох няколко теми че като се откачи километража и после трябвало да се програмират ключовете наново това вярно ли е. Колата е VW GOLF 4 1.8T код на мотора AUM 2001г. Другото което искам да ви попитам е дали някой може да намери темата в която един човек беше описал супер точно как се сваля таблото понеже аз не мога да я намеря.
Благодаря!!!
Golf 4 1.8T AUM 150коня 2001г - смяна на радиатор на парното
- SlaviGavrilov
- Мнения: 81
- Регистриран на: Пон 07 ное 2016 8:06
- Автомобил: VW GOLF 4 1 8T
- Двигател: AUM 2001
- Местоположение: София
-
- VW експерт
- Мнения: 13380
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 1.8T AUM 150коня 2001г - смяна на радиатор на парното
Фреона се точи.
Ключове не се обучават
Ключове не се обучават
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: TheEx0rcist и 83 госта