Здравейте,
Тъй като си държа един волтметър в колата и от време на време гледам батерията, наблюдавам следното.
Оставам колата в покой, навигация и музика няма, на другия ден или след два дни отивам и меря остатъка и количеството волтаж на батерията.
Нормално ли е: след 12 часа престой напрежението да намалее с 0,070 до 0,100 грубо, тъй като волтметъра не показва "стотните" на дисплея. За 48 часа грубо е намаляла от 12,6 до 12,3 волта.
Акумулатора е на 2 години и 8 месеца и е Varta 85 ah Silver Dynamic серията. Тока на утечка е под 50 милиампера (може би 25).
Питам че съм много любопитен дали е нормално.
На тия, които не им изнася написаното и излишно искат да спамят, да не пишат в темата.
Очаквам коментар от хора, които биха дали отговор на въпроса ми.
Благодаря предварително.



Въпрос относно напрежението на акумулатора на Голф4/Бора.
-
- VW експерт
- Мнения: 13398
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Въпрос относно напрежението на акумулатора на Голф4/Бора.
Не виждам драма в цялата работа.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Въпрос относно напрежението на акумулатора на Голф4/Бора.
Нямаш проблем ! При стартер на колко пада?
Re: Въпрос относно напрежението на акумулатора на Голф4/Бора.
Релето е мерено и отчита точно в покой без излишни консуматори 14,4 волта.
Ако имаш предвид, при завъртване на ключа и даване на контакт към колко е напрежението точно в този момент, не мога да кажа, не съм мерил и правил.
За 3 годишен акумулатор е напълно нормално, така ли да разбирам ?
Има ли смисъл да ходя до пича с магазина за акумулатори и да му го давам на токоизправител с цел удължаване на живота.
Ако имаш предвид, при завъртване на ключа и даване на контакт към колко е напрежението точно в този момент, не мога да кажа, не съм мерил и правил.
За 3 годишен акумулатор е напълно нормално, така ли да разбирам ?
Има ли смисъл да ходя до пича с магазина за акумулатори и да му го давам на токоизправител с цел удължаване на живота.
Re: Въпрос относно напрежението на акумулатора на Голф4/Бора.
основния показател е на колко пада при палене, иначе един акумулатор и свален от автомобила си има разряд и спад на напрежението, студа ускорява този процес, автомобила ти винаги има някаква минимална консумация, която си измерил. Карай смело!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 110 госта