Съвети за премахване на катализатор на 2Е
Съвети за премахване на катализатор на 2Е
Отворих гърнето,махнах катализатора,затворих.Но звукът е отвратителен.Отворих отново,сложих тръба с малко отворче за ламбда сондата,около тръбата - вата,затворих.Шум няма,обаче вървежът не е същия,особено в ниските обороти колата не е пъргава и жива както преди.Сега съм взел резонаторно гърне,чието поставяне е сложно,защото трябва да се пренася отвора за ламбдата.Има ли смисъл да го правя?Моля ви за съвети как да стане максимално безшумно и да не се спъне колата.И защо се спъва - тръбата е 50-ка,по-широка не може да влезе?
- Вангел
- Мнения: 117
- Регистриран на: Вто 07 авг 2007 23:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
:)
ти си правиш баси експериментите:)
особенно с тая вата и тая дупчица за сондата....
колата на гас ли е или бензин?
Шума .....като цяло е по шумна или се чува откъм катализатора?
има начини....около 3 са......
ама как да ти ги нарисувам....тука няма как....иди при някой който се занимава с тези неща...автогърнета!
особенно с тая вата и тая дупчица за сондата....
колата на гас ли е или бензин?
Шума .....като цяло е по шумна или се чува откъм катализатора?
има начини....около 3 са......
ама как да ти ги нарисувам....тука няма как....иди при някой който се занимава с тези неща...автогърнета!

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта