Колата е като запушена !!!

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vwgolfedition
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Колата е като запушена !!!

Мнениеот vwgolfedition » Пет 18 май 2007 13:56


здравейте,

Става дума за Голф 3 GTI , 96 г. Edition 115 PS.
Ще съм много благодарен ако някой може да ми даде идея какво може да й е на количката, защото до последно преди около месец и половина вървеше супер и и се кефех много /колата правеше 200 без проблем/и постепенно установявах, че е като запушена . Работи много спокойно държи си обороти на място, но когато я настъпя набира бавно, загуби рез даже и на първа не може да превърти гуми и за съжаление установих, че за да направи 160 и трябва доста време при положение, че преди не се замисляше за тази скорост.
Това което е проверено по колата бобина-нова, кабели-нови, свещи-нови, предварението на делкото се оказа че не може да се пипа и е в фиксирано положение. катализатора е махнат и на негово място има
тръба, последното гърне също не е запушено. дебитомера не е пипан, защото знам че може да стане голям проблем.

Съмнявам се и изках да попитам дали е възможно да прескочи зъб на ангренажния ремък и от там да е променила настройката на колата или смяната на нормалния филтър със спортен е променило нещо, защото има датчик на оригиналната кутия на филтъра от страни, който след смяната остана да стои така. Газта на колата киха понякога но много рядко и за това сменях свщеи и кабели, въпреки че продължава да го прави.
Моля някой да ме посаветва какво да проверявам, защото след това което четох нито лъскави сервизи нито купуване и смяна на всичко по колата е решение, ама ме е много яд защото колата беше супер и си се режеше много добре а сега имам чуството, че карам 75 коня а не 115.Мотора е здрав и колата е много запазена и сам сигурен че не е издухала ама сега се движи като такава.
Ще сам благодарен ако някой даде идея какво може да е.




Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Пет 18 май 2007 14:42


Ламбда сонда заминала на кино :arrow: бедна смес от ЕКУ-то :arrow: голфето се чуди какво става и не ще да върви :lol: Според мен звучи правдоподобно - какво ли ще кажат разбирачите :wink:


Потребителски аватар
vwgolfedition
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwgolfedition » Пет 18 май 2007 15:03


Има ли вариант да се намери здрава втора р. и за колко пари говорим ?


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Пет 18 май 2007 15:10


ходил ли си на диагностика?


Потребителски аватар
vwgolfedition
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwgolfedition » Пет 18 май 2007 15:13


Не но я закачиха за грешки и всичко беше ОК с изключение на Eърбега


Потребителски аватар
vwgolfedition
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwgolfedition » Пет 18 май 2007 15:19


Пробвах с друга бобина оригинална, не е и от дебитомера защото се държи по абсолютно един и същи начин и на газ и на бензин. малко ме съмнява средното гърне защото то не е пипано знам че може да спъне, но чак толкова :?:

Колата си влиза в прекъсвач съвсем плавно и без да прекъсва ??? обаче никакъв рез , направо не е моята кола все едно половината коне ги няма


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Пет 18 май 2007 15:19


Втора ръка ламда сонда е като да си купиш използвана тоалетна хартия :mad: :не: :banghead:
Нова = 100-150 лева :(
Обаче щом диагностиката не е показала, че е от нея :dontknow:
Да не е дросел - щом няма ряз? :?:
Всъщност, кой ти прави диагностика? :arrow:


Потребителски аватар
vwgolfedition
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwgolfedition » Пет 18 май 2007 15:28


Не ми се вярва да е сондата защото проблема е абсолютно един и същ на газ и на бензин, мисля си да откача генерацията от двоянката и да пробвам да не е средното гърне как мислите ?


Потребителски аватар
connor cane
Мнения: 1281
Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот connor cane » Пет 18 май 2007 15:33


Пробвай - от опит глава не боли :wink: :roll:


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Пет 18 май 2007 16:13


то средното е един голям кошер. ако катализатора се е разпаднал парчетата от него са там


Потребителски аватар
vwgolfedition
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwgolfedition » Пет 18 май 2007 16:28


Когато махах катализатора беше метален и не ми се стори да липсват парчета. може ли да се запуши само последното гарне.


Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Пет 18 май 2007 16:36


Може, но от колко време си с газ? Каква е газовата уредба. Какво си сложил на мястото на катализатора? Къде е вързан датчика за подаване на горивото?


Потребителски аватар
vwgolfedition
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwgolfedition » Пет 18 май 2007 16:44


2 години малко повече, Лавато нова, сложихме перфорирана тръба с вата около нея за да не се появи гадния метален звук. честно не знам кой е датчика и как е вързан


Потребителски аватар
bboikov
Мнения: 499
Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот bboikov » Пет 18 май 2007 16:53


Като нищо може да се окажеш прав, че някое от гърнетата е запушено или резонатора, който си сложил, ако правилно съм те разбрал. Моята при форсиране на двигателя пуши с черен дим, по-точно сажди. Махнат ми е катализатора и на негово място има заварена тръба - сега гори ватата в гърнетата и за това пуши. Иначе направо се бях отчаял и почти бях решил да купувам нов инжекцион - много умно а! Не се шашкай - просто мисли логично! :???


Потребителски аватар
vwgolfedition
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 17 апр 2007 16:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vwgolfedition » Пет 18 май 2007 17:01


проврихме доста работи обаче вече страдам от липса на идеи
мерси за сега момчета утре сутрин пробвам да да го откача трабите
и дано стане ще пиша пак. ако някой се сеща за нещо пишете 10x



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 161 госта