


Колата е като запушена !!!
- vwgolfedition
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колата е като запушена !!!
здравейте,
Става дума за Голф 3 GTI , 96 г. Edition 115 PS.
Ще съм много благодарен ако някой може да ми даде идея какво може да й е на количката, защото до последно преди около месец и половина вървеше супер и и се кефех много /колата правеше 200 без проблем/и постепенно установявах, че е като запушена . Работи много спокойно държи си обороти на място, но когато я настъпя набира бавно, загуби рез даже и на първа не може да превърти гуми и за съжаление установих, че за да направи 160 и трябва доста време при положение, че преди не се замисляше за тази скорост.
Това което е проверено по колата бобина-нова, кабели-нови, свещи-нови, предварението на делкото се оказа че не може да се пипа и е в фиксирано положение. катализатора е махнат и на негово място има
тръба, последното гърне също не е запушено. дебитомера не е пипан, защото знам че може да стане голям проблем.
Съмнявам се и изках да попитам дали е възможно да прескочи зъб на ангренажния ремък и от там да е променила настройката на колата или смяната на нормалния филтър със спортен е променило нещо, защото има датчик на оригиналната кутия на филтъра от страни, който след смяната остана да стои така. Газта на колата киха понякога но много рядко и за това сменях свщеи и кабели, въпреки че продължава да го прави.
Моля някой да ме посаветва какво да проверявам, защото след това което четох нито лъскави сервизи нито купуване и смяна на всичко по колата е решение, ама ме е много яд защото колата беше супер и си се режеше много добре а сега имам чуството, че карам 75 коня а не 115.Мотора е здрав и колата е много запазена и сам сигурен че не е издухала ама сега се движи като такава.
Ще сам благодарен ако някой даде идея какво може да е.
Става дума за Голф 3 GTI , 96 г. Edition 115 PS.
Ще съм много благодарен ако някой може да ми даде идея какво може да й е на количката, защото до последно преди около месец и половина вървеше супер и и се кефех много /колата правеше 200 без проблем/и постепенно установявах, че е като запушена . Работи много спокойно държи си обороти на място, но когато я настъпя набира бавно, загуби рез даже и на първа не може да превърти гуми и за съжаление установих, че за да направи 160 и трябва доста време при положение, че преди не се замисляше за тази скорост.
Това което е проверено по колата бобина-нова, кабели-нови, свещи-нови, предварението на делкото се оказа че не може да се пипа и е в фиксирано положение. катализатора е махнат и на негово място има
тръба, последното гърне също не е запушено. дебитомера не е пипан, защото знам че може да стане голям проблем.
Съмнявам се и изках да попитам дали е възможно да прескочи зъб на ангренажния ремък и от там да е променила настройката на колата или смяната на нормалния филтър със спортен е променило нещо, защото има датчик на оригиналната кутия на филтъра от страни, който след смяната остана да стои така. Газта на колата киха понякога но много рядко и за това сменях свщеи и кабели, въпреки че продължава да го прави.
Моля някой да ме посаветва какво да проверявам, защото след това което четох нито лъскави сервизи нито купуване и смяна на всичко по колата е решение, ама ме е много яд защото колата беше супер и си се режеше много добре а сега имам чуството, че карам 75 коня а не 115.Мотора е здрав и колата е много запазена и сам сигурен че не е издухала ама сега се движи като такава.
Ще сам благодарен ако някой даде идея какво може да е.
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vwgolfedition
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vwgolfedition
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vwgolfedition
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Пробвах с друга бобина оригинална, не е и от дебитомера защото се държи по абсолютно един и същи начин и на газ и на бензин. малко ме съмнява средното гърне защото то не е пипано знам че може да спъне, но чак толкова
Колата си влиза в прекъсвач съвсем плавно и без да прекъсва ??? обаче никакъв рез , направо не е моята кола все едно половината коне ги няма

Колата си влиза в прекъсвач съвсем плавно и без да прекъсва ??? обаче никакъв рез , направо не е моята кола все едно половината коне ги няма
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vwgolfedition
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vwgolfedition
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- vwgolfedition
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- bboikov
- Мнения: 499
- Регистриран на: Сря 07 мар 2007 11:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Като нищо може да се окажеш прав, че някое от гърнетата е запушено или резонатора, който си сложил, ако правилно съм те разбрал. Моята при форсиране на двигателя пуши с черен дим, по-точно сажди. Махнат ми е катализатора и на негово място има заварена тръба - сега гори ватата в гърнетата и за това пуши. Иначе направо се бях отчаял и почти бях решил да купувам нов инжекцион - много умно а! Не се шашкай - просто мисли логично! 

- vwgolfedition
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 17 апр 2007 16:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 161 госта