
ГОЛФ 3, 1,6 АЕЕ - оборотите играят когато перката се включи
- DeLina
- Мнения: 19
- Регистриран на: Чет 26 апр 2007 8:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ГОЛФ 3, 1,6 АЕЕ - оборотите играят когато перката се включи
Здравейте Колеги, имаме следната схема - студен двигателя си работи добре на 650 оборота, по светофари насам-натам - грижа няма, като позагрее прилично започва да играе в рамиките на 100 оборота -нагоре и надолу по 50 и ми прави впечатление, че това се случва определено когато се включи перката за охлаждане, иначе колебанията са незначителни.??? Аджеба какво се случва - като начало ще видя филтъра и ще почистя дросела, но натам не знам....??
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
За оборотите на П.Х. - за студен ДВГ ми се струват ниски 650, но щом работи стабилно... За твоя ДВГ може да са си в норма - не знам...
За вентилатора - може да не изглежда най-големия консуматор, но особено стартовия ток е нормално да доведе до моментен спад от 50 об./мин., които веднага се корегират. Имам в предвид, че ел моторчето вече е поизносено - на кого повече, на кого - по-малко...
За вентилатора - може да не изглежда най-големия консуматор, но особено стартовия ток е нормално да доведе до моментен спад от 50 об./мин., които веднага се корегират. Имам в предвид, че ел моторчето вече е поизносено - на кого повече, на кого - по-малко...
- tanokaridi
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 26 юни 2006 16:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- ivo8181
- Мнения: 556
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
- Автомобил: MK 4 GTI
- Двигател: 1.8 TURBO
- Местоположение: Пловдив
За оборотите това е най срещаният проблем при АЕЕ-та ,моят беше така в продьлжение на дьлго време,обиколих много сервизи и ништо
но след това ходих в VW-то и там го управиха напьлно, там имат спицялна програма за този двигател ,само там 


Последна промяна от ivo8181 на Вто 15 май 2007 12:02, променено общо 1 път.
- ivo8181
- Мнения: 556
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
- Автомобил: MK 4 GTI
- Двигател: 1.8 TURBO
- Местоположение: Пловдив
Спициално за този вит двигател е нормално да поддьржа на празен ход 600/650 оборотаkokovanev написа:За оборотите на П.Х. - за студен ДВГ ми се струват ниски 650, но щом работи стабилно... За твоя ДВГ може да са си в норма - не знам...
За вентилатора - може да не изглежда най-големия консуматор, но особено стартовия ток е нормално да доведе до моментен спад от 50 об./мин., които веднага се корегират. Имам в предвид, че ел моторчето вече е поизносено - на кого повече, на кого - по-малко...

- DeLina
- Мнения: 19
- Регистриран на: Чет 26 апр 2007 8:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Благодаря за отговорите ви, но ме интересуват и цени горе-долу! Колко е нов дросел с работата и колко струва спец обработката с комп в ЮНИТРЕЙД , зная само, че свалят кожи!
) Мисля малко да побая на въздушния и да позачистя дросела, което на дали ще помогне, но... някак си не мога да се разделя точно сега с няколкостотин само защото трепери мамка му. Ще се кръстя и ще плюя на изток пък ако не помогне...тогава вече ще трябва да се разделя с излюзиите за здравия и евтин за поддръжка ГОЛФ 


- The Red Guy
- Мнения: 2402
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
ivo8181 написа:Спициално за този вит двигател е нормално да поддьржа на празен ход 600/650 оборотаkokovanev написа:За оборотите на П.Х. - за студен ДВГ ми се струват ниски 650, но щом работи стабилно... За твоя ДВГ може да са си в норма - не знам...
За вентилатора - може да не изглежда най-големия консуматор, но особено стартовия ток е нормално да доведе до моментен спад от 50 об./мин., които веднага се корегират. Имам в предвид, че ел моторчето вече е поизносено - на кого повече, на кого - по-малко...
Как ще е нормално? 650 оборота!?!?!!? От 840 до около 1000 е нормално! Трябва да минеш нейде една свястна диагностика и да пипнат малко колата. Тези обороти са твърде ниски. Включването на перката е нормално да товари мотора и аз разсъждавам така - щом ти са ниски оборотите, трябва и пропадането да е по-голямо. На студен мотор (зависи колко е студено), ако ти работи обогатителя, трябва да стигат даже и 1600, пак казвам зависи колко е студено. Иначе лятото сутрин като я запалиш трябва да ги държи известно време над 1000.
На КТС тестера за дросела има опция да му "кажеш" да се нагласи и той сам се гласи. Пробвай да ти почистят дорсела и да ти я закачат на КТС тестер. Успех!
- DeLina
- Мнения: 19
- Регистриран на: Чет 26 апр 2007 8:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Говорете ми в цифри колеги... ХАУ МАЧ? Щото мен ме бива в други неща, а сега тепърва започвам да поглеждам под капака... а самия той - негово величество ГОЛФ е под мое владение 2ра седмица, някак си ми е рано да боравя с друго освен сервизни цени на услугите и частите. Иначе предполагам, че за този модел наистина 650 е нормалното...много е нискооборотен и тих за момента, а досега и супер стабилен в оборотите...кво му стана!?
Катализатора възможно ли е и той да е някаква пречка вече...??? Като АЛИСА в страната на чудесата съм!
Катализатора възможно ли е и той да е някаква пречка вече...??? Като АЛИСА в страната на чудесата съм!
- spectrum
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
The Red Guy написа:ivo8181 написа:Спициално за този вит двигател е нормално да поддьржа на празен ход 600/650 оборотаkokovanev написа:За оборотите на П.Х. - за студен ДВГ ми се струват ниски 650, но щом работи стабилно... За твоя ДВГ може да са си в норма - не знам...
За вентилатора - може да не изглежда най-големия консуматор, но особено стартовия ток е нормално да доведе до моментен спад от 50 об./мин., които веднага се корегират. Имам в предвид, че ел моторчето вече е поизносено - на кого повече, на кого - по-малко...
Как ще е нормално? 650 оборота!?!?!!? От 840 до около 1000 е нормално! Трябва да минеш нейде една свястна диагностика и да пипнат малко колата. Тези обороти са твърде ниски. Включването на перката е нормално да товари мотора и аз разсъждавам така - щом ти са ниски оборотите, трябва и пропадането да е по-голямо. На студен мотор (зависи колко е студено), ако ти работи обогатителя, трябва да стигат даже и 1600, пак казвам зависи колко е студено. Иначе лятото сутрин като я запалиш трябва да ги държи известно време над 1000.
На КТС тестера за дросела има опция да му "кажеш" да се нагласи и той сам се гласи. Пробвай да ти почистят дорсела и да ти я закачат на КТС тестер. Успех!
650 оборота са проектните обороти за голф 3 АЕЕ за сеат незнам как са, но би трябвало да са същите неспоря ... на колегата му трябва читава диагностика а да не го плаша с цени че има и за 450 и за 750 незнам на какви дроселови клапи ще попадне има и 2ра ръка за около 250 - 300 а с работата особено ако е в юнитреид не ми се мисли ...
примене прави един друг номер, но мисля че е нормален като тръгне да загрява и както е на 650 оборота и сам си ги дига на 900 и си ги държи стабилни немърдат като си се охлади пак си ги смъква на 650 и си го прави много арабийската обяснявам си го с това че и водната помпа почва да работи на повисоки обороти с поголям дебит и охлажда подобре незнам дали съм прав може и да преигравам малко разбирачите ще кажат ....
- tanokaridi
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 26 юни 2006 16:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
The Red Guy написа:ivo8181 написа:Спициално за този вит двигател е нормално да поддьржа на празен ход 600/650 оборотаkokovanev написа:За оборотите на П.Х. - за студен ДВГ ми се струват ниски 650, но щом работи стабилно... За твоя ДВГ може да са си в норма - не знам...
За вентилатора - може да не изглежда най-големия консуматор, но особено стартовия ток е нормално да доведе до моментен спад от 50 об./мин., които веднага се корегират. Имам в предвид, че ел моторчето вече е поизносено - на кого повече, на кого - по-малко...
Как ще е нормално? 650 оборота!?!?!!? От 840 до около 1000 е нормално! Трябва да минеш нейде една свястна диагностика и да пипнат малко колата. Тези обороти са твърде ниски. Включването на перката е нормално да товари мотора и аз разсъждавам така - щом ти са ниски оборотите, трябва и пропадането да е по-голямо. На студен мотор (зависи колко е студено), ако ти работи обогатителя, трябва да стигат даже и 1600, пак казвам зависи колко е студено. Иначе лятото сутрин като я запалиш трябва да ги държи известно време над 1000.
На КТС тестера за дросела има опция да му "кажеш" да се нагласи и той сам се гласи. Пробвай да ти почистят дорсела и да ти я закачат на КТС тестер. Успех!
първо на теб да кажа, че този двигател на място без пускане на климатици фарове и тн. трябва да работи на 680 оборота точно и това е диагностика от юнитрейд другото което е този двигател е пълна инжекция с пласмасови дюзи и затова компа си решава сам какви са му оборотите на място


Сега да отговоря и на @DeLina в Юнитрейд смяна на дросела с нов и 2 години гаранция настройка на комютъра им и тн около 800 лева ми излезна



- dan40
- Мнения: 428
- Регистриран на: Сря 24 яну 2007 23:40
- Автомобил: Alfa 156 2.0 TS
- Двигател:
- Местоположение: София
При мен пък седи друг проблем с оборотите . Реших да използвам тази тема , да не пускам нова . Оборотите ми играят постоянно и при студен и при топъл двигател в диапазон м/у 800 и 1000 оборота . Много е дразнещо
Този проблем се появи след като сложих газова преди 1 седмица . Карах я на газаджията , мъчи я 2 часа и в крайна сметка каза че незнае кво е и неможе да я оправи (ебати газаджията). На бензин пък въобще спря да работи ефективно. Иначе високите обороти са перфектни , нито придърпва , нито е спъната колата.Дайте някво мнение от какво може да се получава цялата тази работа и каде да отида да ми го оправят веднъж завинаги .

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 88 госта