:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

ГОЛФ 3, 1,6 АЕЕ - оборотите играят когато перката се включи

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
DeLina
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 26 апр 2007 8:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ГОЛФ 3, 1,6 АЕЕ - оборотите играят когато перката се включи

Мнениеот DeLina » Вто 15 май 2007 9:42


Здравейте Колеги, имаме следната схема - студен двигателя си работи добре на 650 оборота, по светофари насам-натам - грижа няма, като позагрее прилично започва да играе в рамиките на 100 оборота -нагоре и надолу по 50 и ми прави впечатление, че това се случва определено когато се включи перката за охлаждане, иначе колебанията са незначителни.??? Аджеба какво се случва - като начало ще видя филтъра и ще почистя дросела, но натам не знам....??




Потребителски аватар
kokovanev
Мнения: 1170
Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот kokovanev » Вто 15 май 2007 10:14


За оборотите на П.Х. - за студен ДВГ ми се струват ниски 650, но щом работи стабилно... За твоя ДВГ може да са си в норма - не знам...

За вентилатора - може да не изглежда най-големия консуматор, но особено стартовия ток е нормално да доведе до моментен спад от 50 об./мин., които веднага се корегират. Имам в предвид, че ел моторчето вече е поизносено - на кого повече, на кого - по-малко...


Потребителски аватар
tanokaridi
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 26 юни 2006 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tanokaridi » Вто 15 май 2007 11:28


аз съм с същият двигател и имах този проблем неискам да те плаша но аз смених дросаловата клапа за да се оправи нищо друго не ми помогна :!:


Потребителски аватар
ivo8181
Мнения: 556
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
Автомобил: MK 4 GTI
Двигател: 1.8 TURBO
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ivo8181 » Вто 15 май 2007 11:55


За оборотите това е най срещаният проблем при АЕЕ-та ,моят беше така в продьлжение на дьлго време,обиколих много сервизи и ништо :arrow: но след това ходих в VW-то и там го управиха напьлно, там имат спицялна програма за този двигател ,само там :P

Последна промяна от ivo8181 на Вто 15 май 2007 12:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ivo8181
Мнения: 556
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 16:51
Автомобил: MK 4 GTI
Двигател: 1.8 TURBO
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ivo8181 » Вто 15 май 2007 12:09


kokovanev написа:За оборотите на П.Х. - за студен ДВГ ми се струват ниски 650, но щом работи стабилно... За твоя ДВГ може да са си в норма - не знам...

За вентилатора - може да не изглежда най-големия консуматор, но особено стартовия ток е нормално да доведе до моментен спад от 50 об./мин., които веднага се корегират. Имам в предвид, че ел моторчето вече е поизносено - на кого повече, на кого - по-малко...
Спициално за този вит двигател е нормално да поддьржа на празен ход 600/650 оборота :!:


Потребителски аватар
DeLina
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 26 апр 2007 8:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот DeLina » Вто 15 май 2007 13:30


Благодаря за отговорите ви, но ме интересуват и цени горе-долу! Колко е нов дросел с работата и колко струва спец обработката с комп в ЮНИТРЕЙД , зная само, че свалят кожи! :)) Мисля малко да побая на въздушния и да позачистя дросела, което на дали ще помогне, но... някак си не мога да се разделя точно сега с няколкостотин само защото трепери мамка му. Ще се кръстя и ще плюя на изток пък ако не помогне...тогава вече ще трябва да се разделя с излюзиите за здравия и евтин за поддръжка ГОЛФ :x


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Вто 15 май 2007 13:37


ivo8181 написа:
kokovanev написа:За оборотите на П.Х. - за студен ДВГ ми се струват ниски 650, но щом работи стабилно... За твоя ДВГ може да са си в норма - не знам...

За вентилатора - може да не изглежда най-големия консуматор, но особено стартовия ток е нормално да доведе до моментен спад от 50 об./мин., които веднага се корегират. Имам в предвид, че ел моторчето вече е поизносено - на кого повече, на кого - по-малко...
Спициално за този вит двигател е нормално да поддьржа на празен ход 600/650 оборота :!:


Как ще е нормално? 650 оборота!?!?!!? От 840 до около 1000 е нормално! Трябва да минеш нейде една свястна диагностика и да пипнат малко колата. Тези обороти са твърде ниски. Включването на перката е нормално да товари мотора и аз разсъждавам така - щом ти са ниски оборотите, трябва и пропадането да е по-голямо. На студен мотор (зависи колко е студено), ако ти работи обогатителя, трябва да стигат даже и 1600, пак казвам зависи колко е студено. Иначе лятото сутрин като я запалиш трябва да ги държи известно време над 1000.
На КТС тестера за дросела има опция да му "кажеш" да се нагласи и той сам се гласи. Пробвай да ти почистят дорсела и да ти я закачат на КТС тестер. Успех!


Потребителски аватар
DeLina
Мнения: 19
Регистриран на: Чет 26 апр 2007 8:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот DeLina » Вто 15 май 2007 13:45


Говорете ми в цифри колеги... ХАУ МАЧ? Щото мен ме бива в други неща, а сега тепърва започвам да поглеждам под капака... а самия той - негово величество ГОЛФ е под мое владение 2ра седмица, някак си ми е рано да боравя с друго освен сервизни цени на услугите и частите. Иначе предполагам, че за този модел наистина 650 е нормалното...много е нискооборотен и тих за момента, а досега и супер стабилен в оборотите...кво му стана!?
Катализатора възможно ли е и той да е някаква пречка вече...??? Като АЛИСА в страната на чудесата съм!


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Вто 15 май 2007 13:50


Ako e само закачане на КТС тестер и чистене на дросел не повече от 30-40 лв. Тръгни от там според мен.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Вто 15 май 2007 13:55


що не вземеш да идеш при vaskoto1...той ще ти помогне!


Потребителски аватар
spectrum
Мнения: 250
Регистриран на: Пон 17 апр 2006 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот spectrum » Вто 15 май 2007 15:54


The Red Guy написа:
ivo8181 написа:
kokovanev написа:За оборотите на П.Х. - за студен ДВГ ми се струват ниски 650, но щом работи стабилно... За твоя ДВГ може да са си в норма - не знам...

За вентилатора - може да не изглежда най-големия консуматор, но особено стартовия ток е нормално да доведе до моментен спад от 50 об./мин., които веднага се корегират. Имам в предвид, че ел моторчето вече е поизносено - на кого повече, на кого - по-малко...
Спициално за този вит двигател е нормално да поддьржа на празен ход 600/650 оборота :!:


Как ще е нормално? 650 оборота!?!?!!? От 840 до около 1000 е нормално! Трябва да минеш нейде една свястна диагностика и да пипнат малко колата. Тези обороти са твърде ниски. Включването на перката е нормално да товари мотора и аз разсъждавам така - щом ти са ниски оборотите, трябва и пропадането да е по-голямо. На студен мотор (зависи колко е студено), ако ти работи обогатителя, трябва да стигат даже и 1600, пак казвам зависи колко е студено. Иначе лятото сутрин като я запалиш трябва да ги държи известно време над 1000.
На КТС тестера за дросела има опция да му "кажеш" да се нагласи и той сам се гласи. Пробвай да ти почистят дорсела и да ти я закачат на КТС тестер. Успех!


650 оборота са проектните обороти за голф 3 АЕЕ за сеат незнам как са, но би трябвало да са същите неспоря ... на колегата му трябва читава диагностика а да не го плаша с цени че има и за 450 и за 750 незнам на какви дроселови клапи ще попадне има и 2ра ръка за около 250 - 300 а с работата особено ако е в юнитреид не ми се мисли ...
примене прави един друг номер, но мисля че е нормален като тръгне да загрява и както е на 650 оборота и сам си ги дига на 900 и си ги държи стабилни немърдат като си се охлади пак си ги смъква на 650 и си го прави много арабийската обяснявам си го с това че и водната помпа почва да работи на повисоки обороти с поголям дебит и охлажда подобре незнам дали съм прав може и да преигравам малко разбирачите ще кажат ....


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Вто 15 май 2007 17:19


Колега, стига шашка човека! Може да не се налага да се сменя дросел, пък и трудът за дросела не е повече от 10-15 лв.


Потребителски аватар
tanokaridi
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 26 юни 2006 16:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tanokaridi » Вто 15 май 2007 17:24


The Red Guy написа:
ivo8181 написа:
kokovanev написа:За оборотите на П.Х. - за студен ДВГ ми се струват ниски 650, но щом работи стабилно... За твоя ДВГ може да са си в норма - не знам...

За вентилатора - може да не изглежда най-големия консуматор, но особено стартовия ток е нормално да доведе до моментен спад от 50 об./мин., които веднага се корегират. Имам в предвид, че ел моторчето вече е поизносено - на кого повече, на кого - по-малко...
Спициално за този вит двигател е нормално да поддьржа на празен ход 600/650 оборота :!:


Как ще е нормално? 650 оборота!?!?!!? От 840 до около 1000 е нормално! Трябва да минеш нейде една свястна диагностика и да пипнат малко колата. Тези обороти са твърде ниски. Включването на перката е нормално да товари мотора и аз разсъждавам така - щом ти са ниски оборотите, трябва и пропадането да е по-голямо. На студен мотор (зависи колко е студено), ако ти работи обогатителя, трябва да стигат даже и 1600, пак казвам зависи колко е студено. Иначе лятото сутрин като я запалиш трябва да ги държи известно време над 1000.
На КТС тестера за дросела има опция да му "кажеш" да се нагласи и той сам се гласи. Пробвай да ти почистят дорсела и да ти я закачат на КТС тестер. Успех!


първо на теб да кажа, че този двигател на място без пускане на климатици фарове и тн. трябва да работи на 680 оборота точно и това е диагностика от юнитрейд другото което е този двигател е пълна инжекция с пласмасови дюзи и затова компа си решава сам какви са му оборотите на място :!: :!:


Сега да отговоря и на @DeLina в Юнитрейд смяна на дросела с нов и 2 години гаранция настройка на комютъра им и тн около 800 лева ми излезна :!: и неговоря наизуст минах по този път само за цената може да се буркам +/- 10-15 лева неповече :!: но сега колата ми върви чуствително повече разхода ми падна и се държи мн добре :!:


Потребителски аватар
The Red Guy
Мнения: 2402
Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот The Red Guy » Вто 15 май 2007 17:34


Да, ей сега гледах в аутодатата, на голф-а ги дават 650+-50, а на сеата при същия мотор 800+-50. Интересно


Потребителски аватар
dan40
Мнения: 428
Регистриран на: Сря 24 яну 2007 23:40
Автомобил: Alfa 156 2.0 TS
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dan40 » Вто 15 май 2007 18:00


При мен пък седи друг проблем с оборотите . Реших да използвам тази тема , да не пускам нова . Оборотите ми играят постоянно и при студен и при топъл двигател в диапазон м/у 800 и 1000 оборота . Много е дразнещо :evil: Този проблем се появи след като сложих газова преди 1 седмица . Карах я на газаджията , мъчи я 2 часа и в крайна сметка каза че незнае кво е и неможе да я оправи (ебати газаджията). На бензин пък въобще спря да работи ефективно. Иначе високите обороти са перфектни , нито придърпва , нито е спъната колата.Дайте някво мнение от какво може да се получава цялата тази работа и каде да отида да ми го оправят веднъж завинаги .



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 88 госта