Включване на перката след контакт

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
profesori
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Включване на перката след контакт

Мнениеот profesori » Пон 14 май 2007 21:42


когато дам на контакт и после изключа перката се включва.и това става всеки път дори когато колата е студена.моля помогнете
mod edit: dobrinb




Потребителски аватар
joro^
Мнения: 327
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоeвград

Мнениеот joro^ » Пон 14 май 2007 21:59


Колега точно днес имах абсолютно същия случай но колата беше джета,като колата е на контакт перката не работи в момента в който го изключа контакта се включва.При мен проблема беше от бушона.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 14 май 2007 22:12


Ама че заглавие...оправи го!
Провери си температурния датчик на карбуратора(отпред).
Става най-лесно така: като му извадиш буксата трябва перката да спре да се върти. :wink:


profesori
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

:)

Мнениеот profesori » Вто 15 май 2007 17:41


i dvete ne6ta ne sa kakvo drugo moje da e
mod edit: vaskoto1


Потребителски аватар
qnkeca
Мнения: 46
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 1:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот qnkeca » Сря 16 май 2007 7:26


Колега кирилицата е като закон тук!А относно проблема на колицата идея си нямам,само ти пожелавам успех;)


Потребителски аватар
4oroi4o
Мнения: 1502
Регистриран на: Чет 16 фев 2006 9:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот 4oroi4o » Сря 16 май 2007 7:35


qnkeca написа:Колега кирилицата е като закон тук!



:да:



Колкото до проблема си провери бушона!!!


profesori
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

:)

Мнениеот profesori » Чет 17 май 2007 19:38


хаиде помагаите не е от бушона и от темп.датчик на карба,не е от датчика който е в долната част на радиатора


Потребителски аватар
joro^
Мнения: 327
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 9:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоeвград

Мнениеот joro^ » Чет 17 май 2007 22:22


Колега два са вариантите
1 като ти работи перката вадиш буксата на датчика на радиатора ако спре да работи значи той ти прати проблема
2 бушона може да прави съшо този проблем може да е окъсило някаде по пътеките на бушонореда.


profesori
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

.

Мнениеот profesori » Пет 18 май 2007 18:58


днес ходих при един пишман ел.техник,огледа я и над бушоните има няколко релета извади едното и перката спря да се включва даже и пари не ми взе.но сега незнам да не стане някакъв проблем


Потребителски аватар
moreg
Мнения: 475
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 18:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: KR
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот moreg » Съб 19 май 2007 19:11


колега това реле което ти е извадил, пишман ел. техника би трябвало да е сложено там с някаква цел, така че все пак си пази релето, и отиди при при някой квалифициран ел. техник който се е занимавал с тия коли и да ти каже това реле каква му е целта, по добрия вариант за теб ще е, ако това реле е сложено там просто ей така, попогрешка тогава трябва да почерпиш пишман ел. техника :D, а на колата сега, след маханаето на това реле, как върви, всичко работи ли и?


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 19 май 2007 21:20


Върни релето на мястото му или поне го смени с ново.....и вземи та цапардосай по главата този "майстор",че аз не мога да го направя витуално!!!Друг път да ровичка където не му е работата.....


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Съб 19 май 2007 23:03


joker написа:Върни релето на мястото му или поне го смени с ново.....и вземи та цапардосай по главата този "майстор",че аз не мога да го направя витуално!!!Друг път да ровичка където не му е работата.....


:да:

Щом като е извадил релето и перката е спряла, тогава е вероятно да имаш залепило реле. Това в случай, разбира се, че си сигурен в датчика на радиатора!


Потребителски аватар
katri
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 02 май 2007 14:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот katri » Нед 20 май 2007 11:17


Подмени релето с ново - задължително!


profesori
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 21:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

:)

Мнениеот profesori » Нед 20 май 2007 20:29


да благодаря ще го направя



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 104 госта