Колеги, това ми е втората смяна на масло от както съм купил колата.
Първия път сложих Валволин полусинтетика, колата не е хапнала и 1 грам масло. Преглеждано е всичко гумички и т.н , ок. Сега съм с Моторекс 10в40 полусинтетика и е хапнала 400 грама някаде ми се вижда. Възможно ли е да е от маслото и без това беше доста евтино...
Харчи масло
- moleo
- 0888
- Мнения: 755
- Регистриран на: Сря 30 авг 2006 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Даскала™ написа:Много 'апе тая кола![]()
Колко км си минал с това масло![]()
Ако са 5000 нема се пУашиш
4 някаде съм минал... Въпроса е, че първия път го смених на 10 000 и не бе мръднало. 14 000 съм и навъртял в Бг на колата. Мисля, че е от маслото беше 28 лв май някак съмнително евтино но го сложихме в Хеед
- sarafa
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 04 мар 2007 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
масло
Един съвет от човек със 15 години професионален стаж като шофиьор
по принцип е нормално за 1000км от 100до 200гр. масло за кола на километри но в твойят случей е само и единствено от маслото но не от цената или качеството в случея са полу синтетика и двете
от присадките е всяка фирма си слага различни за това се получава така при едни и същи на вискузитет масла от едното пипа а от др. не за това долей си сега но после обратно другото
двигател с характер 




- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
STAMENOV написа:Stivi написа:А дали не са започнали да се отмиват добавките сипани преди да купиш колата??? Пу пу пу какви лоши работи говоря
Мммаалееее не дей да плашиш така човека де.Кажи го по заобиколен начин
Абе то си е баш така....но производителят дава норма за разход на масло на ФВ до 1 литър на 1000 в зависимост от начина на каране!;
аз не бих се плашил.....
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Те хората го дават за нормално ама айде да ми изяде 1 литър на 1000 км да видиш как после ще я разглобя за основен
Първото което отзад ще е зверска мъгла от син пушек при разход от такъв тип и неща като гърнета ще ги сменям заедно с маслото на 10к км заради саждите.Свещите ще трябва да си ги чистя всяка сутрин за да успея да запаля а за нагара по клапаните идея си нямам колко пъти в месеца ще трябва да свалям главата за да чистя леглата и клапаните за да поддържам компресия над 2.5 на цилиндър.Просто при такъв разход на масло (не говоря да тече а да го гори) нагара в горивната камера ще е убииствен...
Иначе на колегата проблема му е само от маслото (с 5 литра Шел-ово за 20лв и аз го имах проблема на друга кола и ядеше около литър за 2000км а като го смених с Тотал не го пипа грам).
Успех!

Първото което отзад ще е зверска мъгла от син пушек при разход от такъв тип и неща като гърнета ще ги сменям заедно с маслото на 10к км заради саждите.Свещите ще трябва да си ги чистя всяка сутрин за да успея да запаля а за нагара по клапаните идея си нямам колко пъти в месеца ще трябва да свалям главата за да чистя леглата и клапаните за да поддържам компресия над 2.5 на цилиндър.Просто при такъв разход на масло (не говоря да тече а да го гори) нагара в горивната камера ще е убииствен...
Иначе на колегата проблема му е само от маслото (с 5 литра Шел-ово за 20лв и аз го имах проблема на друга кола и ядеше около литър за 2000км а като го смених с Тотал не го пипа грам).
Успех!
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
zfa159 написа:Те хората го дават за нормално ама айде да ми изяде 1 литър на 1000 км да видиш как после ще я разглобя за основен![]()
Първото което отзад ще е зверска мъгла от син пушек при разход от такъв тип и неща като гърнета ще ги сменям заедно с маслото на 10к км заради саждите.Свещите ще трябва да си ги чистя всяка сутрин за да успея да запаля а за нагара по клапаните идея си нямам колко пъти в месеца ще трябва да свалям главата за да чистя леглата и клапаните за да поддържам компресия над 2.5 на цилиндър.Просто при такъв разход на масло (не говоря да тече а да го гори) нагара в горивната камера ще е убииствен...
Иначе на колегата проблема му е само от маслото (с 5 литра Шел-ово за 20лв и аз го имах проблема на друга кола и ядеше около литър за 2000км а като го смених с Тотал не го пипа грам).
Успех!
Писах до 1л в зависимост от начина на каране....... 1л при екстремно каране на 5000-6000 об-защо не?И тогава едва ли ще пуши!
А иначе ,ако и на мен ми гори толкова също ще я разглобя,но аз поддържам оборотите около 2500 градско и 3000-3500 на дълъг път!
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Колега, долей, следи го редовно и на 7-8 к най-много /или на 12 месеца - което дойде първо/ - направо го сменяй... "Своге" също не е лош млечен шоколад, но не е с вкуса /и цената.../ на "Милка", нали?
П.П. Ако имате приятел с Опел 2000 куб. см. - вижте "нормалния" разход на масло, който му дава фирмата-производител - ще се поуспокоите...

П.П. Ако имате приятел с Опел 2000 куб. см. - вижте "нормалния" разход на масло, който му дава фирмата-производител - ще се поуспокоите...

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта