Смяна на радиаторчето на парното на Голф 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
alex_serviz
Мнения: 6
Регистриран на: Вто 24 апр 2007 8:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Видин

Смяна на радиаторчето на парното на Голф 3

Мнениеот alex_serviz » Сря 23 май 2007 19:46


Тези дни ще ми се наложи да сменям радиаторчето на парното на Голф 3, защото старото протече.
До сега не съм сменял никога това радиаторче - дайте някои полезен съвет кое как се сваля, в каква последователност, тънкости и т.н.!
Благодаря предварително! :lol:




Потребителски аватар
DEKSTAR
Мнения: 840
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 15:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот DEKSTAR » Сря 23 май 2007 20:12


Колега погледни тук
доста сложна е работата,защото се сваля цялото табло.Успех! :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 3

Мнениеот joker » Пет 25 май 2007 16:51


alex_serviz написа:Тези дни ще ми се наложи да сменям радиаторчето на парното на Голф 3, защото старото протече.
До сега не съм сменял никога това радиаторче - дайте някои полезен съвет кое как се сваля, в каква последователност, тънкости и т.н.!
Благодаря предварително! :lol:

Сваляш цялото табло...до 100 лв за труд и 60 лв за ново радиаторче.....


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пет 25 май 2007 18:24


Горе долу след свалянето се вижда това:

Изображение

Прегледай тази тема:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=21672


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 25 май 2007 21:24


vasstop написа:Горе долу след свалянето се вижда това:

Изображение

Прегледай тази тема:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=21672

Същото е мама му стара...още псувам италианците дето бяха нахакали присадка против теч в антифриза и бяха затъкнали радиаторчето на парното като задника на 100 годишен дядо с вековен запек.....Голям кошмар е.....ама става все пак...трябва да се внимава с алармата,затова най-добре да го сменя алармаджия!


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 3

Мнениеот DAXC » Пет 25 май 2007 22:15


joker написа:...Сваляш цялото табло...до 100 лв за труд и 60 лв за ново радиаторче.....

Ако искаш да спестиш 100-те лева се пробвай ти. Необходим ти е още един човек да ти помага. Помагах на един и от 10 сутринта до 8 вечерта смъкнахме таблото, сменихме радяторчето и монтирахме таблото. Като тази процедура я правихме и двамата за пръв път. Колкото и невероятно да звучи, не ни хартисаха болтове и видии. Да знаеш, че таблото освен от болтовете в купето се държи от такива намиращи се зад двигателя.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Смяна на радиаторчето на парното на Голф 3

Мнениеот joker » Съб 26 май 2007 14:43


DAXC написа:
joker написа:...Сваляш цялото табло...до 100 лв за труд и 60 лв за ново радиаторче.....

Ако искаш да спестиш 100-те лева се пробвай ти. Необходим ти е още един човек да ти помага. Помагах на един и от 10 сутринта до 8 вечерта смъкнахме таблото, сменихме радяторчето и монтирахме таблото. Като тази процедура я правихме и двамата за пръв път. Колкото и невероятно да звучи, не ни хартисаха болтове и видии. Да знаеш, че таблото освен от болтовете в купето се държи от такива намиращи се зад двигателя.

Риска да се опетлаят кабелите е много голям.Пък и старата кола е като старата жена като бръкнеш отдолу не знаеш на какво ще налетиш....Освен това свалянето на таблото може да се използува за пълен оглед на всички кабели и подобряване на контактуването им,както и за укрепване захващането на жилата на парното и други разни помощни процедури...има повече електричарска работа отколкото механична....затова радиаторчетата ги сменят обикновено алармаджиите....


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Съб 26 май 2007 18:24


Не съм съгласен с теб.
Какви кабели ще се оплетат? Ти знаеш ли какво има под таблото? Аз знам и мога да ти кажа, че всичко е на букси. Нищо не можеш да оплетеш. Погледни снимката. Има кабелче с букса което отива към жабката, пак с букса към парното и всичко останало е на сноп и седи около оста на волана. Всеки един средно умствено развит човек с обикновен набор от инструменти може да си го смени.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Съб 26 май 2007 19:57


DAXC написа:Не съм съгласен с теб.
Какви кабели ще се оплетат? Ти знаеш ли какво има под таблото? Аз знам и мога да ти кажа, че всичко е на букси. Нищо не можеш да оплетеш. Погледни снимката. Има кабелче с букса което отива към жабката, пак с букса към парното и всичко останало е на сноп и седи около оста на волана. Всеки един средно умствено развит човек с обикновен набор от инструменти може да си го смени.

Да ама малко да ги омоташ и ще те питам кат не стигат един да не го прекараш от където е минавал преди това и си е :seeex майката отделно че има достачно пластмаси за трошене ако го сваля такъв дето "разбира". За да се получи желания ефект ( без никакви поражения) трябват поне 3ч за демонтаж/монтаж. Ако ти кажат ейсега след час е готова смятай че половината видии са икономисани и 2/3 от щипките са строшени. Плюс това е хубаво и клапите да се подменят че после кат изхвъркат дунапрените :003: .Все едно нищо не е правено и кошмара се повтаря.


Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Mapoka » Съб 26 май 2007 21:38


Като отворихте дума за клапи те продават ли ги отделно или трябва търсиш кутията заедно с клапите по моргите



sorry че се отплесвам от темата


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Съб 26 май 2007 22:09


znainainai написа:
DAXC написа:Не съм съгласен с теб.
Какви кабели ще се оплетат? Ти знаеш ли какво има под таблото? Аз знам и мога да ти кажа, че всичко е на букси. Нищо не можеш да оплетеш. Погледни снимката. Има кабелче с букса което отива към жабката, пак с букса към парното и всичко останало е на сноп и седи около оста на волана. Всеки един средно умствено развит човек с обикновен набор от инструменти може да си го смени.

Да ама малко да ги омоташ и ще те питам кат не стигат един да не го прекараш от където е минавал преди това и си е :seeex майката отделно че има достачно пластмаси за трошене ако го сваля такъв дето "разбира". За да се получи желания ефект ( без никакви поражения) трябват поне 3ч за демонтаж/монтаж. Ако ти кажат ейсега след час е готова смятай че половината видии са икономисани и 2/3 от щипките са строшени. Плюс това е хубаво и клапите да се подменят че после кат изхвъркат дунапрените :003: .Все едно нищо не е правено и кошмара се повтаря.

Ей това имах впредвид и дори още някоя и друга изненада...оголен кабел ,скъсан кабел ...да се чудеш откъде е и т.н ..и пак повтарям хубаво е да го направи професионалист заради укрепващите мeроприятия които могат да се извършат използвайки ситуацията...
Аз също съм привърженик на НАПРАВИ СИ САМ ама само там където разбирам....

Последна промяна от joker на Нед 27 май 2007 13:58, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Съб 26 май 2007 22:14


Mapoka написа:Като отворихте дума за клапи те продават ли ги отделно или трябва търсиш кутията заедно с клапите по моргите
sorry че се отплесвам от темата

Аз ги правя същите от ламарина 1мм (поцинкована) малко играчка ама става истинско :!:


Потребителски аватар
Mapoka
Мнения: 494
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:55
Автомобил: 1992 VW Vento
Двигател: 1.8 ABS
Местоположение: Ямбол

Мнениеот Mapoka » Съб 26 май 2007 22:29


Питам дали се продават щото на аудито на баща ми пробвахме подобна на твойта технология (с кингерит /тва имахме под ръка/и дунапренена лента за изолация на врати) за съжаление с не особен ефект :003:
щом го казваш явно на фв-тата се получава





off: топлата зима е добре дошла за всички шифьори с лошото парно :off


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Мнениеот znainainai » Съб 26 май 2007 22:34


Mapoka написа:на аудито на баща ми пробвахме подобна на твойта технология (с кингерит /тва имахме под ръка

Клингерита се деформира (не е подходящ) САМО ламарина :!:
Вземаш оригиналните пречертаваш ги на лист ламарина пилиш режеш кривиш монтираш и от :003: става :ihaaaaa


Потребителски аватар
Birdie
Мнения: 798
Регистриран на: Съб 24 юли 2004 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ, Младост-1
Контакти:

Мнениеот Birdie » Съб 26 май 2007 22:39


Абе това не е работа за всеки - требва си професионалист....на мен първото нещо което ми даде фира на голфа беше точно това радиаторче - Господ здраве да му дава на Ваското :wink: :!:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], plamen1234 и 99 госта