Преди доста години карах Passat B5 и помня едно недомислено нещо на фабричната аларма. В Golf-а от тези години алармата би трябвало да е същата и да има същата недомислица. Заводската аларма се деактивира ако вратата се отвори с ключ (поне за шофьорската врата съм сигурен, че е така). Това се лекуваше по два начина:
1) Препрограмиране на комфорт модула с VDS Pro. Рисково и сравнително сложно занимание, защото иска свободно време и доста ровене за информация.
2) Прекъсване на кабел към комфорт модула който предава сигнала за отключване на врата и деактивиране на фабричната аларма.
Предишният път минах през вариант 1. Помня само, че беше доста занимавка да издиря някой с VDS Pro и информацията за това как точно да променя firmware-а на комфорт модула. Обаче минаха доста години от тогава и вече не ми е такава драма да прекъсна един проводник ако единственият страничен ефект от него е този с алармата.
Та търся информация за вариант 2. Кой проводник се прекъсва и има ли други странични ефекти от неговото прекъсване.
Golf 4, фабрична аларма
- Duke_BG
- Мнения: 439
- Регистриран на: Пет 26 яну 2007 12:52
- Автомобил: GOLF 4+BORA
- Двигател: AGU 180Hp + V5 4 motion
- Местоположение: Бургас
Re: Golf 4, фабрична аларма
Колега, и аз май имам погребана някъде заводска аларма ама още не съм успял да се заровя повечко по настройките.
имаш ли датчици на задните плафончета ?
и защо искаш да прекъснеш кабела ?
мисля че няма да спира алармата и от дистанционното
имаш ли датчици на задните плафончета ?
и защо искаш да прекъснеш кабела ?
мисля че няма да спира алармата и от дистанционното
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Golf 4, фабрична аларма
Не желая при отключване с ключ да се изключва алармата. А при тия коли отключването става с поглед...
Преди много години го бях направил така на един Passat B5. Една сутрин си намерих колата отключена с разбит патрон, но непокътната от вътре. Фабричната аларма беше спасила положението. Дори панела на радиото не бяха пипнали.
Към момента реших проблема по друг начин. Аларма която се деактивира при отключване с фабричното дистанционно, но не се деактивира при отключване с ключа.
Преди много години го бях направил така на един Passat B5. Една сутрин си намерих колата отключена с разбит патрон, но непокътната от вътре. Фабричната аларма беше спасила положението. Дори панела на радиото не бяха пипнали.
Към момента реших проблема по друг начин. Аларма която се деактивира при отключване с фабричното дистанционно, но не се деактивира при отключване с ключа.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 177 госта