
1 Fault Found:
19058 - Linear Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 Pump Current Trim Circuit
P2626 - 008 - Open - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 2400 /min
Mass Air / Rev.: 98.1 mg/str
Voltage: 5.100 V
Bin. Bits: 00000100
RPM: 2016 /min
Mass Air / Rev.: 98.1 mg/str
Voltage: 5.100 V
Bin. Bits: 00000100
Readiness: 0000 0000
След като я махна си карам колата без да се появява известно време.Забелязах,че всеки път се появява при продължително каране на 3000 оборота .Трия грешката минавам 40 километра на 2500-3000(не постоянни 3000) оборота и не се появява.Тръгвам сутринта за работа където има една права има-няма 1 километър и там нарочно минавам цялата права на точно 3000 оборота и грешката се появява пак.Ако карам около 2500 никога няма да се появи,но това си не е работа .... днеска влизах в VCDS да гледам графиките .Не ,че знам какво да гледам ,но като запалих колата забелязах нещо .По принцип си имам едно дразнещо едвам долувимо менене на оборотите на празен ход.До днеска мислех ,че си втълпявам,но сега на измервателните уреди на програмата видях,че наистина имам колебание в оборотите също така има и разлика в показанието на стрелката на темперетурата на водата .На стрелка ми я дава 90 точно и нито по малко нито повече,а на програмата ми я дава 81.9 градуса !Също така нормално ли е вече при загрята кола 90 градуса по таблото оборотите да са ми 640 като се менят постоянно с +10 -10.И нормално ли е ламбдата постоянно да коригира с + и - стоиности когато колата е на празен ход .Също така не трябва ли да ми заковат оборотите на 640 точно без никакво менене ? Дали тука някъде ще се изнамери истината за грешката ми с Ламбда Сондата . Искам да ви кажа,че преди да се реша да пусна тази тема доста търсих навсякъде и рових и намирах теми обаче хората имат навика като си оправят проблемите да не казват как са ги оправили затова пуснах темата .