


Голф 4 1.9 тди AHF 99г. , проблем с окачването
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 12 сеп 2018 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
Голф 4 1.9 тди AHF 99г. , проблем с окачването
Здравейте колеги !
Наскоро минахме проверка на цялата предница тъй като смятахме , че десния амортисьор е изтървал , защото при например минаване през легнал полицай дясната предна част на шасито думкаше като не знам какво и то при каране с умерена скорост. Както и да е , майстора каза , че не е амортисьор след съответните проверки и смениха :
Тампон стаб. щанга - 10лв
Задни тампони за предни носачи (не знам по принцип два ли са) - 52лв.
Шарнирен десен болт - 20лв.
Предни накладки - 65лв.
Труд - 70лв.
Реглаж - 20лв.
Според Вас това нормални цени ли са , информативно ?
Та да не се отдалечавам от проблема втория ми въпрос е след като уж я оправиха , проблема остана с това думкане , но
не е винаги , ами ако съм една идея малко по-засилен през легналия полицай . Какво може да е ? Също тъкмо съм започнал след конкретните ремонти се появи и втори проблем . При работа на двигателя , като застана до лявото колело се чува някакво хлопане . Забелязал съм , че когато съм на място и дам първо втора и премина на първа (тъй като може да знаете , че понякога първата прехърква и използвам преди да тръгна по навик вече втора и тогава първа) в същия момент се чува едно думкане еднократно . Другото ,което е, това думкане се получава например също когато на първа или втора натисна до към 2500 оборота и рязко пусна газта и следователно натисна съединителя рязко. Много съм притеснен да не се изсипе двигателя на земята, защото тогава става сериозно. Много ще съм благодарен ако някой ме насочи къде бих намерил проблема.
Наскоро минахме проверка на цялата предница тъй като смятахме , че десния амортисьор е изтървал , защото при например минаване през легнал полицай дясната предна част на шасито думкаше като не знам какво и то при каране с умерена скорост. Както и да е , майстора каза , че не е амортисьор след съответните проверки и смениха :
Тампон стаб. щанга - 10лв
Задни тампони за предни носачи (не знам по принцип два ли са) - 52лв.
Шарнирен десен болт - 20лв.
Предни накладки - 65лв.
Труд - 70лв.
Реглаж - 20лв.
Според Вас това нормални цени ли са , информативно ?
Та да не се отдалечавам от проблема втория ми въпрос е след като уж я оправиха , проблема остана с това думкане , но
не е винаги , ами ако съм една идея малко по-засилен през легналия полицай . Какво може да е ? Също тъкмо съм започнал след конкретните ремонти се появи и втори проблем . При работа на двигателя , като застана до лявото колело се чува някакво хлопане . Забелязал съм , че когато съм на място и дам първо втора и премина на първа (тъй като може да знаете , че понякога първата прехърква и използвам преди да тръгна по навик вече втора и тогава първа) в същия момент се чува едно думкане еднократно . Другото ,което е, това думкане се получава например също когато на първа или втора натисна до към 2500 оборота и рязко пусна газта и следователно натисна съединителя рязко. Много съм притеснен да не се изсипе двигателя на земята, защото тогава става сериозно. Много ще съм благодарен ако някой ме насочи къде бих намерил проблема.
-
- Мнения: 233
- Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:29
- Автомобил: lancia y10 golf 3
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 тди AHF 99г. , проблем с окачването
Сваляне на преден десен макферсон за думкането от дясно и на скорости за втория проблем
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7922
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 4 1.9 тди AHF 99г. , проблем с окачването
За думкането при преминаване през препятствия огледай тампоните на мотора. Наскоро имаше подобна тема за Шаран, оказа се десния тампон (този до ангренажа). Хлопането отляво на празен ход и звуците при отнемане на газта навярно са от разбит маховик.
Едит: темата била за Галакси. Ето я:
viewtopic.php?f=94&t=477655
Едит: темата била за Галакси. Ето я:
viewtopic.php?f=94&t=477655
Последна промяна от goppa на Пет 21 дек 2018 0:05, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 12 сеп 2018 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9 тди AHF 99г. , проблем с окачването
Благодаря колеги ! Десен тампон . Колегата гопа ме стегна сериозно но пък не се и съмнявам , също колеги когато съм я намачквал до превъртане на гуми се усеща яко тресене в купето ако има значение , ако Ви говори нещо.
П.п. за десен тампон на амортисьора ли говорим колеги за думкането или цял амортисьор ?
П.п. за десен тампон на амортисьора ли говорим колеги за думкането или цял амортисьор ?
Последна промяна от TorqueWinsRaces на Пет 21 дек 2018 16:03, променено общо 1 път.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2119
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: Голф 4 1.9 тди AHF 99г. , проблем с окачването
Разбит маховик се проверява като загасиш мотора, тогава се чува едно претропване от мотор/скоростна кутия, добре е втори човек да седи отпред при отворен капак на мотора и слуша какви звуци излизат.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 12 сеп 2018 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9 тди AHF 99г. , проблем с окачването
Благодаря за насоката върху темата гопа .
Курт , ще направя тази проверка , благодаря.
Курт , ще направя тази проверка , благодаря.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 1.9 тди AHF 99г. , проблем с окачването
Може и някой виц на Курти даже да чуеш
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 12 сеп 2018 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9 тди AHF 99г. , проблем с окачването
Ами колеги , тампона на двигателя и тампон на кутията две различни неща ли са (извинявайте ако звучи глупав въпроса
) тъй ккато в темата с галаксито , където гопа го прати човека се разминава с тампон на двигателя който се намирал под филтърната кутия ?

-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 12 сеп 2018 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9 тди AHF 99г. , проблем с окачването
Ами не знам дали са проверявани , ако има как , обаче не са ги сменяли . Какво би причинила биалетката същите симптоми ли ?
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 12 сеп 2018 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9 тди AHF 99г. , проблем с окачването
Ами колеги , аз не знам за къде се замислих и забравих да спомена , че това думкане е от доста време и първоначално се смени тампона с лагера на амортисьора (ако лагера е това което е в комлект с тампона вътре в него едно малко кръгло). След смяната известно време се оправи , но после пак се появи след около месец-два. Дали не е майсторска вина това или тампона му е бил толкова живота ?
П.п. Думкането остана от същия вид , дори месец е много , може би седмица не думкаше и после пак .. Дали са сменили лагера , те дори ми оставиха частите старите.
П.п. Думкането остана от същия вид , дори месец е много , може би седмица не думкаше и после пак .. Дали са сменили лагера , те дори ми оставиха частите старите.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 4 1.9 тди AHF 99г. , проблем с окачването
Ами на прехвалените и прескъпи Лемфьордер толкова им е горе-долу живота - на Пассата ми искараха 3 месеца, на Шарана - по-малко от 2
Странно - продължава да се твърди, че било квалитетна марка!
За съжаление, не само с макферсонските тампони съм го ял с тази марка, преди да забраня с декрет покрай мен да се споменава това име
Вярно, и двете коли, които споменах, са по-тежки от Голф, ама предницата на дизелов Голф не е по-лека от предницата на бензинов В3
Спри някъде на равно, вдигни капака и виж колко стърчат бомбетата при амортисьорите.

Странно - продължава да се твърди, че било квалитетна марка!

За съжаление, не само с макферсонските тампони съм го ял с тази марка, преди да забраня с декрет покрай мен да се споменава това име

Вярно, и двете коли, които споменах, са по-тежки от Голф, ама предницата на дизелов Голф не е по-лека от предницата на бензинов В3

Спри някъде на равно, вдигни капака и виж колко стърчат бомбетата при амортисьорите.
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7922
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Голф 4 1.9 тди AHF 99г. , проблем с окачването
Тампоните Лемфьордер са от твърде мека гума. Аз брах ядове с тампони за носачите от тая марка. Иначе шарнирите им са добри.
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Сря 12 сеп 2018 17:27
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Голф 4 1.9 тди AHF 99г. , проблем с окачването
Колеги погледнах отгоре бомбетата и на двата амортисьора са вдигнати на еднакво разстояние около 5-6 милиметра от стойката на шасито , какво ще значи това ? Между другото отворих капака и се заслушах на студен двигател и претропването (поне аз доколкото ми се пречу , ама тя и роторката тропаааа не мога да го хвана шума
) излиза точно откъм скоростната и по-конкретно откъм двигателя , точно където е маховика.
, но когато повървя малко двигателят шума спря и после пак се появи ...


Re: Голф 4 1.9 тди AHF 99г. , проблем с окачването
radotom написа:
Спри някъде на равно, вдигни капака и виж колко стърчат бомбетата при амортисьорите.
Какво значи това ? На мен ми стърчат 2 пръста и двата.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: vitangt и 78 госта