Въпросното реле N1 което мисля, че е за бензиновата помпа, цъка веднъж след подаване на контакт, помпата БЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗЗ колата запалва, държи 1000 оборота, след около 20 тина (всеки път различен диапазон) секунди, релето почва да поцъква, (бензиновото) периодично и цък цък.. цък....... цък цък цък цък............................ цък.
Когато цъка това реле, ми мени оборотите на колата, като цъкне веднъж тръгне да гасне, после изцъка 2 пъти, форсира се сама до 4к обороти, после цъкне пак, върне се на 1000 цъкне падне на 900.
Колата от бая време си има някакъв яд и с това с работата на бензин /предполагам богата смес?/ (ламбда сондата не ми работи!!) , че след като позагрее след 70 градуса, оборотите стават някак колебливи след това гасне, запаля ли, веднага си пали, но пак са и колебливи оборотите. И все си търси удобен момент да загасне, ама веднъж иска веднъж не ...
Другото което забелязах откакто това реле започна така да цъка, е че ако я запаля и поработи 2 мин, и след като я загася и я запаля наново, заработва сякаш е задавена на 3 цилиндъра, отработи 10 15 секунди и изчисти и си работи добре, докато отново я цъкне или не цъкне релето и не пре*бе работата..



Отзад пука като работи на бензин когато е студена, в гърнето, богата смес явно...
Давайте предложения!
Само да кажа смених релето с друго, същото! Капачка - сменена Кабели сменени Палец-Сменен Температурен датчик- щом пали от раз и стрелката на температурата не шикалкави на таблото, смятам здрав е. Делко- сменено, Бобина - работи. Друго?!
Казаха ми, че тоя мотор може да работи спокойно и без ламбда сонда просто ще дигнел разхода на бензин, което не ме бърка защото тя предимно се кара на газ.
Идеи? Мерси.